Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10070939
Leke med brannslokkingsapparat i T-banevogn.... Er det mulig...?Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
KFL TAR FULLSTENDIG AVSTAND FRA VOLD & HÆRVERK!!
Når man velger å ta tog til oslo, vorspiel midt i sentrum av oslo før man skal på kamp i sandvika, er det andre ting som trigger enn til å reise på kamp.
Når man da ikke forstår at man utsetter seg selv og sine "brødre" for fare, sier det noe om at ultras miljøet har mistet fotfeste.
Slossing mot politiet og casuals / ultras fra oslo...er det mulig...
Når man følger opp med å rasere en t-bane vogn med tagging, knusing av glass, bruk av brannslokkningsapperater, pissing på gulv/seter og og nedrivning av lysarmaturer gjør det ikke bedre.
KFL tar fullstendig avstand fra volden & hærverket som har blitt utført. Vi setter store spørsmålstegn ved dømmekraften til lederskikkelsene i våre alternative miljøer i Lillestrøm.
Dere svartmaler klubben VI eLSKer, dere svartmaler de ihuga supporterne som virkelig støtter laget, i med og i motgang.
NOK ER NOK
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Dette må faen skjæra meg få konsekvenser! Får noen tak i info om hvem vi snakker om her bør disse snarest utenstenges, og vi snakker da ikke om ut året men på livstid. Det fortjener disse lavpanna møkkafolkene som trekker Lillestrøm navnet gjennom søle full av dritt. Folk ser lenger ikke på klanen som de mest bråkete men pågrunn av disse rasshøla ser de på oss som de verste. Brenn!I år så tar vi altKommentar
-
1. start sjekk av medlemskap i KFL eller LSK, da vil noen av disse idiotene ikke slippe inn på feltet.
2. Og hvis dem skulle ha medlemskap i KFL eller LSK, så er det bare å ta fra dem dette.
Nå må vi slutte med prating og gå til handling. Slike hendelser må få konsekvenser for dette miljøet, bannlys dem fra Åråsen i lang lang tid og ingen tilgang på bortefeltet på bortekamper. Fjern pakket.Kommentar
-
Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.
MvH Dinhotwitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.
MvH DinhoFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
MvH DinhoFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ikke "alle" som får 10.000 i bot for hærverk etter at politiet har gått igjennom videoer. handlingene rubber ikke på alle. De som har vært idioter håper jeg får betale for det. Jeg forstår at dere er veldig glade i å utestenge folk. Ikke akkurat DET vi er oppe i nå, på stadion var vi vel ok? Selv har jeg lyst til å kaste et par gutter på hodet ut av UFC. Likevel trenger jeg et par dager på å puste litt. Forhastede beslutninger har- og er ikke en god løsning. Det vet vi.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
MvH DinhoKommentar
-
Dere kunne selv ha stoppet dette før det gikk så langt, så alle deres unnskyldninger og lovnader om å rydde opp biter ikke på meg. Utestengelse og bannlysing av hele denne grupperingen fra KFL-feltet og bortefeltet i flere år og muligens for alltid er eneste løsning. Hvis dere ikke er borte fra feltet når serien tar seg opp igjen vil jeg blir svært overrasket.Kommentar
-
Poenget er at den gjengen som gjorde dette setter alle i KFL og andre Lillestrøm-supportere i et dårlig lys, ja hele klubben. Da er det ikke lenger et problem kun for UFC. Da holder det heller ikke at denne saken og en evt straff tas internt i UFC.I år så tar vi altKommentar
-
Vi reiser på LSK kamper fordi vi bryr oss om klubben. Det vet LSK, spillerne og dere. Ferdig snakka. Vi reiser land og strand for å følge klubben. DET ER DET.
Regner med at styret i KFL kjenner meg godt nok til å forstå hva jeg sier. Dere jeg ikke kjenner, greit nok. Som jeg sa, dette er en sak for ULTRAS FELT C. Ikke KFL. Om LSK ønsker å sanksjonere mot noe som skjedde i oslo, på t-banen osv av en håndfull idioter, så får de kontakte meg. Jeg var der, vet hva som skjedde, så alt. Tribunereglementet har og er ikke et problem. Politiet tar seg av det som skjer utenom. Jeg må ærlig si at hele saken er en storm i et vannglass. Så ro dere ned nå Lillestrømlinger, laget trenger oss alle. Vi trenger å vinne kamper.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Dere skjønte vel at det fort kunne blitt bråk, Dinho?
Vi skjønte veldig fort at det kom til å smelle da vi hørte om opplegget deres. Dere ble også informert om at vi trodde det kom til å smelle, men dette ble bare feid unna...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Reiseopplegget minner om ekstremt dårlig dømmekraft, i likhet med holdningen om "intern opprydning". At alle og enhver som har bidratt til å sverte klubben på denne turen skal svare for klubben, og ikke bare for UFC, tar jeg som en selvfølge at UFC bidrar til.
Hvis ikke, må UFC tåle at grupperinga får stå til svars - og kan holde offerrollen og "skjære alle over en kam"-kortet for seg selv...Kommentar
Kommentar