Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ser man det fra NFF sitt standpunkt om at de ikke vil ha blussing på tribunen er det jo veldig logisk. Bøter på 10000-20000 kroner har jo ikke stoppet det. Ergo må man øke satsene.
Så kan man jo ha en diskusjon om blussing burde vært tillatt, og at det dermed ikke burde vært bøter i det hele tatt, men det er en annen diskusjon.
Seriøst? Det er jo helt sinnsykt! På hvilket grunnlag?
LSK kan ikke gå god for slike budskap..
Jeg misunner Rosenborg og deres samarbeid med supporterne. Der oppe tar man supporterne sine på alvor. Her er man mer opptatt av å finne nye ting å sensurere/reagere på.
Jeg misunner Rosenborg og deres samarbeid med supporterne. Der oppe tar man supporterne sine på alvor. Her er man mer opptatt av å finne nye ting å sensurere/reagere på.
Avanti Lazio
LSK skal vel ikke være nødt til å gå god for alt som står på tribunen? Og om det var én ting de burde gått god for var dette budskapet. Jeg synes også det virker som om man har fått relativt fritt spillerom i Trondheim - de har kanskje lært noe når de har reist rundt i Europa.
"Like før kampstart ga trener Jostein Grindhaug klar beskjed til supporterne på tribunen om at han ikke ville ha ”den gaulingå i øyra.”, og ba Maakeberget finne et annet sted å stå."
"Like før kampstart ga trener Jostein Grindhaug klar beskjed til supporterne på tribunen om at han ikke ville ha ”den gaulingå i øyra.”, og ba Maakeberget finne et annet sted å stå."
Du hevder det har blitt bedre stemning uten ultras og trekker spesielt fram felt C (der UFC sto en gang i en svunnen tid) som et sted det har blitt bedre. Du mener den visuelle støtten er bedre uten ultras og ultras ikke savnet i det hele tatt på feltet. Du slenger med leppa om at du ikke hører en dritt fra ultrasene på Åråsen og spør om ikke det må bety at de er ræva. Du kritiserer klærne ultras går i, men forsvarer tåpelige hodeplagg som om det skulle vært noe mer LSK-relevant. Du påberoper deg definisjonsmakt over hvilke bannere som støtter LSK og hvilke som ikke gjør det. Du mener det er selvmotsigende å si at man synes Tony/Tommy var bedre forsangere enn de vi har nå uten at det betyr kritikk av Rønnern & co, men slår selv nærmest fast at de vi har nå er bedre. Du klager over at Ultras bruker hvitt i noen av sine flagg og ignorerer at KFL har gjort det samme. Det hele ender opp med at du konkluderer med at ballen ligger hos ultras og at det kun er de som må forandre seg.
...og så mener du at Ultras skal være mer ydmyke. Snakk om selvinnsikt!
Jeg har selv vært i Bilbao i Baskerland en gang, og da ante det meg at fotballinteressen var litt over gjennomsnittet.
I morgen spiller laget cupfinale mot Barcelona, og på dagens trening møtte 18 000 tilskuere opp!
Hvor mange var vi på den siste treningen før cupfinalen mot Molde i 2005, 180 stk
Ja klanen gikk jo inni helvete opp løypa for både Trommer og sydlansk stemmning..ironi... jævla sprøytepakk
For ikke snakke om hvor dust TIFO var. Det var visst noe latterlige greier som skulle forbeholdes bønda på Åråsen. Noen som har det legendariske innlegget fra Apestreken? Var vel ført i penn av Toy S en gang på slutten av 90-tallet, om jeg ikke husker helt feil. (Eller var det kotelett Jerman eller Kjell Pell potetskrell?). Lurer på hvor lenge vi må vente på at avantgardteateret skal kjøre tromme... (da også selvfølgelig under vignetten "først i løypa".)
-E.K
Kommentar