Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud snakk om å skape diskusjon og problemer. Hvis det plager deg at det hang et vestfold kanaris banner i hjørnet så er det litt merkelig for å si det mildt....................Kommentar
-
Må le litt jeg nå ass.. Problemer og diskusjoner klarer dere utmerket godt å skape på egenhånd! Jeg stiller vel et ganske legitimt spørsmå, med tanke på at dere (ufc) er uønsket som gruppe på Åråsen?Kommentar
-
Vel denne diskusjonen klarer vel du strengt tatt å lage selv. Det var ett banner fra Vestfold Kanaris på felt p. Ikke lag noe diskusjon rundt noe som faktisk ikke er noe å diskutere da kvittre.:neutral:Daukjøtt Felt CKommentar
-
Hvis du bare lurte på det, så kunne du stilt spørsmålet ditt på en litt annen måte. I denne saken her er det du som skaper diskusjon, ferdig snakka...................Kommentar
-
Hva er så skrekkelig farlig med flagg fra Vestfold? det har ikke noe med UFC å gjøre så slapp av, ingen regler brutt.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Du må jo roe deg ned litt da. Blåse deg opp pga. et banner?? hva er problemet? Ta deg en øl eller en lykkepille, så ser kanskje ikke verden så farlig ut lenger.Kommentar
-
Jeg setter noen spørsmålstegn bare.. Skjønner jo at dere begynner å bli lei alle spørsmål, men dere opptrer jo faktisk på en måte ( ved å henge opp bannere osv.) som gjør at folk begynner å lure..Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner deg litt, men vi er ikke dumme heller. Vi vil jo tilbake igjen og vi henger jo ikke opp egne bannere da for å bryte regler og gjøre ting enda værre.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er bare lei av den kranglinga innad bland LSK-supportere. Og ting settes så jævlig på spissen fra begge leire hele tiden, og man skal blåse seg opp over småting bare for å finne noe galt med motparten. Det blir ikke forsoning av sånt.
Jeg er også drittlei av å se tullinger som hele tiden skal henge ut "et tidligere styremedlem i KFL" for hans feil. Hakk i plata!Kommentar
-
At ett tidligere medlem i UFC henger opp et Vestfold Kanaris flagg, når han i tillegg er fra Vestfold, er ikke noe nytt fenomen da det i mange år før UFC ble stiftet har vært representert et Vestfold Kanaris flagg/banner på LSK sin tribune. Det er i tillegg ikke å bryte med LSK sine tribuneregler da det ikke har noe med en gruppering, ei heller ultras å gjøre.
Håper dette var en god nok forklaring.
Gratulerer med 3 poeng folkensKommentar
Kommentar