Å stå er vel ikke farlig ennå, i det minste ikke for majoriteten av KFL's medlemmer?
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Trur svært få her inn ønsker poengtrekk for bluss. At søpla får det er en helt annen sak.
Fordelen ved at de får det nå er at da trur jeg ingen av våre kommer til å gjøre det så vi blir laget som blir brukt for å statuere et eksempel.
Bluss er helt konge i de rette sammenhengene (RBK i fjor anyone), men så lenge det går utover klubben når man gjør det får man bare gi faen.
Som deg, og sikkert de fleste her inne, ønsker jeg enga alt vondt og unner dem ingen ting. Men om enga får poengtrekk for det her, vil det føre til at andre lag (kan være oss) får samme straff neste gang det er pyro på tribunen.
Enga har blusset før i år (har kanskje vært "værstingene", men det vil virke urettferdig for dem om andre klubber som blusser slipper unna, om enga skulle få poengstraff. Det er også vanskelig å vurdere om det skal bli poengtrekk, evt. hvor mye poeng som skal trekkes? Hva skal man vurdere det etter? Antall kamper det er blusset, antall bluss.....??? Om NFF gir enga poengtrekk, kan det være de behandler alle likt, og straffer alle som blusser med poengtrekk!
Ble kanskje vanskelig å tolke det her, men kort forklart:
Vi bør ikke håpe at enga får poengtrekk, det kan vi tape på i fremtiden!
Det var sinnsykt kult når det ble blussa mot rbk hjemme i fjor, og cupfinalen!!!!!
Vi kan koste på oss en liten bot neste gang LSK vinner noe stort! Jeg spytter inn noen kroner hvertfall!MCMXVIIKommentar
-
Kommentar
-
Tror jeg...Kommentar
-
Under RBK hjemme i fjor tok vedkommende som blussa - bluss som blei satt enormt stor pris på! - ansvar og tok på seg hele bota sjøl. Voksent!
Styret i KFL er positive til bluss som en tribuneeffekt og ser ingen grunn til at dette forbudet ikke burde oppheves. Når derimot NFF truer med poengtrekk kan vi ikke tillatte eller oppfordre til denne formen for sivil ulydighet.
Selv om håpet om et øyeblikks skadefryd skulle gjøre det fristende å ønske poengtrekk for vif er det ikke på denne måten endelig tabell skal settes opp.
Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm ville i en slik hypotetisk situasjon selvfølgelig protestere høylytt, og vi regner med
at de aller, aller fleste LSK-supportere vil stille seg bak.Vidar Evje
Kommentar
-
Styret i KFL er positive til bluss som en tribuneeffekt og ser ingen grunn til at dette forbudet ikke burde oppheves. Når derimot NFF truer med poengtrekk kan vi ikke tillatte eller oppfordre til denne formen for sivil ulydighet.
Selv om håpet om et øyeblikks skadefryd skulle gjøre det fristende å ønske poengtrekk for vif er det ikke på denne måten endelig tabell skal settes opp.
Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm ville i en slik hypotetisk situasjon selvfølgelig protestere høylytt, og vi regner med
at de aller, aller fleste LSK-supportere vil stille seg bak.
Og skulle NFF dra det så langt og idiotisk er det bare å fyre mer og da tror jeg faktisk at det blir litt av noen pyro runder fra andre lag også. For å trekke for sånt blir bare helt feil og det er noe alle skjønner. Selvom det ikke er lov, så digger omtrent ALLE bluss. Så tror alle ville gått imot NFF.
Men alle får vell en sjanse først? enga ble ikke trukket første gang og tror ikke de blir det nå heller.
Men kult at KFL og styret ikke er blankt imot bluss så lenge det er på riktig tidspunkt. Tommel opp!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Veit ikke hva som er mest ukultur, det å drite på et bussete eller "kodeksen" om at supportere aldri skal tyste på hverandre.
La det være liten tvil, jeg kan gjerne tyste vilt og hemningsløst på LSK-supportere som ødelegger for klubben eller KFL.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
http://www.bajenfans.se/web/index.ph...1602&Itemid=57
Veit ikke hva som er mest ukultur, det å drite på et bussete eller "kodeksen" om at supportere aldri skal tyste på hverandre.Kommentar
-
http://www.bajenfans.se/web/index.ph...1602&Itemid=57
Veit ikke hva som er mest ukultur, det å drite på et bussete eller "kodeksen" om at supportere aldri skal tyste på hverandre.
La det være liten tvil, jeg kan gjerne tyste vilt og hemningsløst på LSK-supportere som ødelegger for klubben eller KFL.
Men nå er ikke min verden akkurat cyberspace eller hva faen dere kaller den bobla dere lever iKommentar
-
Hvilke konsekvenser tenker du det bør være for tysting? Synes du det er rettferdig at medlemmer av KFL, som på et generelt grunnlag er motstandere av regelbrudd, skal være med å dekke en eventuell bot som blir gitt fordi vedkommende som har begått reglebruddet holder seg anonym?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Er ingen konsekvenser uteom at man mister mange av sine kompiser hvis man tyster. Det svir nok mest. Er i mot at man tyster på hverandre. Men til en viss grad. Sier seg selv at alvorlige forbrytelser skal straffes.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bæsjing på et bussete ville jeg glatt sunget høyt om, men det er nå en gang meg. Renslighet er en dydMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg har en god kamerat som bæsjer sort sett overalt, men er veldig glad i han allikevel. Ikke døm folk bare fordi de har problemer med å styre tarmen sin.
Elsker deg Eriksen!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
Kommentar