Djurgården bør straffes og supporteren bør straffes. Men en straff bør ikke føre til at DIF rykker ned. Kampen var ferdigspillt og avgjort da dette skjedde. Det bør etter min mening ha en betydning.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Tvert imot. Signaleffekten ved å bare straffe laget for hendelser innenfor spilletid vil sende ut helt håpløse signaler. Straffen må være akkurat like streng for hendelser før/etter kampen også, ellers kan man tenke seg hva resultatet blir.... Ville laget blitt sendt ned av tilsvarende oppførsel mens kampen pågikk, må samme konsekvens anvendes etter kampslutt.Kommentar
-
Tvert imot. Signaleffekten ved å bare straffe laget for hendelser innenfor spilletid vil sende ut helt håpløse signaler. Straffen må være akkurat like streng for hendelser før/etter kampen også, ellers kan man tenke seg hva resultatet blir.... Ville laget blitt sendt ned av tilsvarende oppførsel mens kampen pågikk, må samme konsekvens anvendes etter kampslutt.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Fotball avgjøres på banen. Ikke i doms og sanksjonsutvalg. Djurgården får nok en bot på 150 000 +-. Djurgården kunne ikke gjort noe mer for å forhindre at det som skjedde faktisk skjedde.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Søpla har fått 50000 i bot etter blussinga mot Liin.
Kommentar
-
-
Alle bøter som vif får er bra ,syns dem fikk alt for lite jeg .Eneste jeg reagerer på er at bota er for liten ,dette er ikke første gangen klanen blusser og kanskje på tide og trekke poeng nå( nøff). Hadde det hvert vi som hadde blussa så mye som klanen(vif) i år så hadde vi spilt i adecco neste år.Kommentar
-
Alle bøter som vif får er bra ,syns dem fikk alt for lite jeg .Eneste jeg reagerer på er at bota er for liten ,dette er ikke første gangen klanen blusser og kanskje på tide og trekke poeng nå( nøff). Hadde det hvert vi som hadde blussa så mye som klanen(vif) i år så hadde vi spilt i adecco neste år.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hm... Nå er vel bøter riktig så lenge dette ikke er lov. Det er flere ting som er ulovlig i samfunnet og man VET at man risikerer bot og straff hvis man bryter en regel. Dersom man er uenig i loven er vel ikke å bryte den beste måten å omgjøre regelen?
Det er "miljøfartsgrense" på noen veier i Norge, noe jeg som ikke bruker piggdekk syns er teit. Men hvis jeg bryter den, vet jeg at jeg må ta straffen... Jeg tror ikke at å kjøre i 80 i 60-sone gjør at de forandrer regelen.
Nå skal det sies at jeg så absolutt ikke er motstander av bluss, jeg vil gjerne ha en regelendring jeg. Men det er ulovlig nå og dermed syns jeg det er greit med bot.Kommentar
-
Men nå har vel verken Lillestrøm eller vålerenga noengang organisert ulovlig blussing på sine kamper? Er jo greit med bøter, men de burde kun gå på de som faktisk blusser, og ikke klubben. Man kan ikke forvente at vaktene skal stikke hendene opp i ræva på hver publikummer for å unngå at de får med seg bluss inn?Kommentar
-
Bruk eller besittelse av ulovlig fyrverkeri (fyrverkeri klasse IV og raketter klasse II og III), brannvernloven §42, jfr. §5, jfr. Forskrift om håndtering av eksplosjonsfarlig stoff av 2002 nr. 922 §2 - 9, 2. ledd: 3 000 kr -
Bruk av fyrverkeri på uforsvarlig måte, brannvernloven §42, jfr. §5, jfr. Forskrift om håndtering av eksplosjonsfarlig stoff av 2002 nr. 922 §2 - 9, 3. ledd: 7 000 kr -
Bruk av fyrverkeri på uegnet sted (tettbebyggelse, nær bensinstasjon etc.), brannvernloven §42, jfr. §5, jfr. Forskrift om håndtering av eksplosjonsfarlig stoff av 2002 nr. 922 §2 - 9, 4. ledd: 7 000 kr. https://www.politi.no/romerike/om_oss/Tema_360.xhtmlKommentar
-
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Her snakker vi syke tilstander.
Bakgrunn: siste serierunde i Brasil, Coritiba møter Fluminense og må vinne for å ikke rykke ned, men klarer bare 1-1.
Da går det sånn her
Straffen klubben har fått er 30 kamper uten publikum og 240.000 euro i bot. (hentet fra serbiske medier, så om det er 100% riktig er jeg litt usikker på)Kommentar
-
Blussing er jammen farlig! La oss bruke det til reklame:
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
http://www.minfotball.no/minfotball/...ype=&pl=&page=Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.minfotball.no/minfotball/...ype=&pl=&page=Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Her snakker vi syke tilstander.
Bakgrunn: siste serierunde i Brasil, Coritiba møter Fluminense og må vinne for å ikke rykke ned, men klarer bare 1-1.
Da går det sånn her
Straffen klubben har fått er 30 kamper uten publikum og 240.000 euro i bot. (hentet fra serbiske medier, så om det er 100% riktig er jeg litt usikker på)
Skyter jo faen steike meg med hagle på slutten der! Ble noen alvorlig skadet?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Regner med det er en Riot Shotgun med plastikkkuler de skyter med, tar ikke liv men du sover nok neppe godt etter en runde sånn i ryggen.
Kommentar
Kommentar