Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Opprinnelig skrevet av holmiz
    Jeg håper virkelig at UEFA tar ansvar og forbyr tøysete supportere å ta med tøysete analhorn som låter "bzzzzZZZZzzzzZZZ".
    Jeg trodde personlig at vuvuzelaen var en sånn søttendemaigreie som de brukte for å støtte Bafana-Bafana der nede. Ikke Tyskland eller Australia.
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av holmiz
      Denne her "bzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzz"-greia har ihvertfall ingenting med supporterkultur å gjøre, dette er bare latterlig. Det egentlige ordet for fjaset de driver med der nede er sabotasje. Halve gleden ved å se en fotballkamp er jo nettopp stemninga på tribunen, som nå bare er et gedigent zuuuuz. Snakker om å gå knallhardt inn for å ødelegge et produkt verdt ganske mange milliarder av kroner!

      Jeg håper virkelig at UEFA tar ansvar og forbyr tøysete supportere å ta med tøysete analhorn som låter "bzzzzZZZZzzzzZZZ".
      Det har selvsagt noe med supporterkultur å gjøre, men hvorvidt det er god kultur kan det diskuteres... Eller vent litt - jeg tror samtlige her inne mener det er ukultur. De som hyller det, bor vel utelukkende i Sør-Afrika:!:

      Jeg håper bare en eller annen kaster røret sitt ut på banen i sinne, da blir røret banna tvert. Men man kan jo håpe at det blir bannet kun med bakgrunn i den håpløse lyden....

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Jeg håper bare en eller annen kaster røret sitt ut på banen i sinne, da blir røret banna tvert. Men man kan jo håpe at det blir bannet kun med bakgrunn i den håpløse lyden....
        Altså. Noen må ofre seg?

        Har to kompiser i Sør-Afrika. Sender en oppfordring nedover..
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          Opprinnelig skrevet av okb
          Altså. Noen må ofre seg?

          Har to kompiser i Sør-Afrika. Sender en oppfordring nedover..
          Konge! Jeg blir helt stiv bare av tanken på et fiseforsterker-fritt VM.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            Opprinnelig skrevet av Serbern
            Hva faen er det for en holdning a? For at barn skal spille fotball trengs det en dommer på banen, og hvis ikke mye har forandret seg siden jeg dømte 7'er fotball, så kryr det ikke av dommere akkurat. Her stiller gutten opp for kretsen sin, og i tillegg prøver å tjene litt småpenger så han kan ta med seg dama si på kino, så mener du at det er helt greit at det er en idiot som får ødelegge det?
            Tuller du med meg eller? Hvis du ikke så ironien i det innlegget så forstår jeg ingenting. La til og med til ett blunkefjes til slutt...

            Skal sies at jeg har dømt j15 en del ganger selv som 17 åring og det skal sies at dommerne rundt omkring får sinnsykt mye drit slengt fra både foreldre og lagledere.
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              Last edited by Vestfold Kanaris; 15.06.2010, 02:40.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Gjertsen_KANARIS
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jun 2006
                • 196

                Innkjøp

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Håper KFL-styret kjøper inn 2000 stk slik at alle kan få hver sin vuvuzela til søplakampen 4 juli!!

                Jeg driver mye med import fra Kina og kan skaffe disse til fabrikkpris. 5 kr + frakt blir prisen per stk.

                Jeg stemmer for å ødelegge Vålerenga kirke med disse neste år! Jeg melder meg frivillig til å importere disse! haha
                VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                  Jeg stemmer for å ødelegge Vålerenga kirke med disse
                  Frem til akkurat nå har jeg sett på vuvuzela som noe av det mest unyttige som noengang har blitt laget. Men jaggu finnes det ikke et fornuftig bruksområde for sånne også. Knallforslag!
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Gjertsen_KANARIS
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jun 2006
                    • 196

                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                    Frem til akkurat nå har jeg sett på vuvuzela som noe av det mest unyttige som noengang har blitt laget. Men jaggu finnes det ikke et fornuftig bruksområde for sånne også. Knallforslag!

                    Hehe, jeg er lett med. Å jeg er sikker på at vi finner 1000 andre som legger inn en tier for disse for å ha på Ullevål. Martins før noen matcher, så har du lett fått inn de penga! Hvem i tifo gruppa har ansvaret for slike sprell? haha
                    VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      Hvis vi blåser under "Kjerka" for så å knekke faenskapet og synge resten av matchen som skikkelige supportere, så er jeg med.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Om vi synger som faen under kjerka og gir jernet etter på så er jeg med. KFL skal ikke være de som introduserer vuvuzelaen på norske baner. Det får Stormen/Plankehaugen ta seg av.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Det får Stormen/Plankehaugen ta seg av.
                          Stormen/Plankehaugen kommer aldri til å innføre noe som ikke KFL har innført først...

                          Lukter mere tannbørstegjengen eller Tindfotingan

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            Ville ikke vært så skråsikker på at Stormen ikke tar annsvar for å skaffe oss elefantfødsler i hopetall skotten. Dette satans verk av et instrument er tross alt laget av plastikk. De liker slikt der oppe.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5916

                              Stormen tenger ikke vuvuzelaer. De har da for lengst skaffet sin egen variant.

                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                                Jeg driver mye med import fra Kina og kan skaffe disse til fabrikkpris. 5 kr + frakt blir prisen per stk.

                                Jeg stemmer for å ødelegge Vålerenga kirke med disse neste år! Jeg melder meg frivillig til å importere disse! haha
                                Hater virkelig vuvuzzzzzzzzzzzzzzzeladritten over alt på jord, men å ta med en del av de mot enga på ullevaal for så å totalt ødelegge kjerkelåta dems er en av de beste ideene jeg har hørt lenge. Det er fullstendig respektløst og hadde vært uaktuelt mot noe annet lag, men akkurat enga hater jeg såpass at jeg syns det er greit. Har uansett ikke respekt for hverken laget eller supporterne
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  Og så er det jo ett bitte lite ekstrapoeng at en av de sterkeste forkjemperne for vuvuzelaen er Kjetil Siem
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • MoBee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 958

                                    Kjære medsupportere.

                                    Å gå fra kamp når du står på feltet er ukultur. Det holder ikke at det er vondt, det er det for alle.
                                    I går ble jeg jævlig skuffa over resultatet, men ennå mer skuffa over at folk gikk. Det er jo da vi skulle sunget ut klanen og vist at kjærligheten til fugla stikker dypere enn et vondt tap.

                                    Nå har vi vært i helvete i to sesonger og overlevd. Nå er vi nesten der oppe! Da må vi jo støtte som faen på tribunen!

                                    Vi er Lillestrømsupportere, vi går ikke fra kamp.

                                    Morten

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      Opprinnelig skrevet av MoBee
                                      Å gå fra kamp når du står på feltet er ukultur.
                                      Fullstendig enig.

                                      Og legger til; det å forlate stadion når det går i mot er ukultur også for "supportere" som sitter. I går ble vandringen merkbar etter 0-2 og 0-3. En uting som må oppleves veldig demoraliserende for gutta på banen.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Klanen blussa ved flere anledninger i går er det lov?? eller kan vi forvente at nff trekker dem i poeng som dem har truet med og gjøre.Jeg tipper at så lenge det er snakk om vif så får dem en liten bot på 10000 kr og et lite klapp på skuldra og beskjed om og ikke gjøre det igjen.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Klanen blussa ved flere anledninger i går er det lov?? eller kan vi forvente at nff trekker dem i poeng som dem har truet med og gjøre.Jeg tipper at så lenge det er snakk om vif så får dem en liten bot på 10000 kr og et lite klapp på skuldra og beskjed om og ikke gjøre det igjen.
                                          Jeg tipper LSK får en liten bot fordi det er klubbens ansvar at det ikke blir blusset på Åråsen. Er vi heldige får de også en liten bot.

                                          Poengtrekk til søpla kan vi bare glemme.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...