Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937




    kasting av gjenstander på banen....
    og ikke minst spillere...
    sjarmerende...
    håper at vedkommende idioter med tydelig behov for penis forlengelse har blitt gjenkjent av vakter og fått klar beskjed om å holde seg unna LSK sine kamper en stund fremmover, herlig måte å pisse på klubbens rykte..
    takk, du er kul
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Steinen ble kastet i første omgang etter Poul, så den har ligget fint på gresset der til slutten da de skulle drøye tid.
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        Opprinnelig skrevet av Skinke
        Steinen ble kastet i første omgang etter Poul, så den har ligget fint på gresset der til slutten da de skulle drøye tid.
        merker det ikke hjelper så mye hvem det ble kastet på..
        var en spiller som var på banen, og den kom fra en av oss..

        trodde det kun var klanen som drev med sånne kleine greier..
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          Sorry ass, men å kaste ting er rett og slett lavmål, enig. Men når mann feirer bevist ett mål foran bortefansen med ett fingeren foran strupen så fortjener du faen meg å få en liten oppkvikker. Den steinen var så stor at jeg tror ikke han akkurat merket det uansett.
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Superstefan
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 2180

            Det kan godt hende det kom noe etter Obi også men jeg så steinen som traff Solvoll. Den kom sånn ca etter 75-80 min. Så ikke om den traff men jeg så det kom noe flyvenes som var på vei mot han.
            Fotograf Kreativ Kanaris

            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Er det noe sannhet i dette?



              Alle supportere er skuffet når laget taper, men å fyre av pyro ut på kunstgressmatta og ødelegge den er simpelt.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Opprinnelig skrevet av iL
                Ja, var en som fyrte av en signalpenn bak tribunen også landa den ute på kunstgresset.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Ja, var en som fyrte av en signalpenn bak tribunen også landa den ute på kunstgresset.
                  Faen, dette er dritt. og det må vi alle svare for, enten vi var på kamp eller ikke. Å få syrlige meldinger fra klansaper om Kanarifansen som ikke tar tak i dårlig oppførsel på kamp, svelges ikke lett her i gården.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800



                    Står om kastinga her, var visst en diger stein ifølge Ringblad.

                    Selv så jeg bare det ble kastet noe når Obi feiret men det var lengre bort så vet ikke om noen ble tatt for kastinga. Fikk ikke med meg at keeperen fikk noe etter seg, den han plukket å ga til dommeren var den som ble kastet tidligere i kampen hvertfall. Uansett, man skal ikke kaste noe.
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      Jeg så at Solvoll ble truffet av noe mens vi hadde spill utpå vår venstreside. Han ventet med å reagere/si ifra til dommeren til ballen var ute av spill...

                      Edit: kan hende han leita etter det som traff han og fant den steinen som ble kastet tidligere, for det som traff han var aldri i livet så stort som han beskriver selv (3-4 cm). Men han ble hvertfall truffet av noe..
                      Last edited by FUGlinho; 27.07.2010, 13:24.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5916

                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Faen, dette er dritt. og det må vi alle svare for, enten vi var på kamp eller ikke. Å få syrlige meldinger fra klansaper om Kanarifansen som ikke tar tak i dårlig oppførsel på kamp, svelges ikke lett her i gården.
                        Tony, veiron og raskolnikov. Forklaring på tommel ned, takk. Greit å ikke ha styring på gjenstander, slik at de havner på banen? Ustyrlige signalpenner, litt uregjerlige steiner (kan aldri stole på sånne steiner) og lightere som utvilsomt lever sitt eget liv. Bare uhell, ikke sant?
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          Tony, veiron og raskolnikov. Forklaring på tommel ned, takk. Greit å ikke ha styring på gjenstander, slik at de havner på banen? Ustyrlige signalpenner, litt uregjerlige steiner (kan aldri stole på sånne steiner) og lightere som utvilsomt lever sitt eget liv. Bare uhell, ikke sant?
                          Ro ned eget ditt a.

                          1. Hvorfor i svarte skal jeg eller andre LSK supportere stå til ansvar for hva EN tulling gjør?
                          2. Hvorfor skal vi bry oss noe som helst om hva idiotiske klansaper mener?

                          At du har problemer med syrlige meldinger fra klansaper er kun ditt eget problem. Selv ville jeg bare ledd av av det og sagt at jeg hørte lyden av singlende glass.

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            Veiron sa klart og tydelig i fra.

                            Jeg er for pyro og signalpenn har da ikke jeg noe imot. At noen kaster ting inn på banen er en uting ja. Men sånn Hønefoss spilleren oppførte seg i går er jeg overrasket over at ingen hoppa over for å ta en "prat" med han.

                            Men det som vi trykka "tommel ned" på var det du refererte til mitt innlegg:

                            Ja, var en som fyrte av en signalpenn bak tribunen også landa den ute på kunstgresset.
                            Du svarer med:

                            Faen, dette er dritt. og det må vi alle svare for, enten vi var på kamp eller ikke. Å få syrlige meldinger fra klansaper om Kanarifansen som ikke tar tak i dårlig oppførsel på kamp, svelges ikke lett her i gården.
                            Og det er jeg ikke enig i. Hadde du referert til steinkasting hadde jeg ikke gitt deg tommel ned.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              Når det gjelder pyro som havner på kustgress og ødelegger dette må jeg bare si med en sarkastisk tone: oj, så synd da!
                              De får skaffe seg ordentlig gress. Det gror tilbake igjen!

                              Steinkasting på spillere er derimot bare idiotisk.

                              Men gårsdagens største idiot (bortsett fra Kent Henry) var provokatøren med strupetegnet. Det er sånne som han som sørger for at folk på tribunen kan gå over streken!

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                "...Det er sånne som han som sørger for at folk på tribunen kan gå over streken! "

                                for noe pølsevev! Man er da voksne folk og burde faktisk klare å oppføre seg selv om andre ikke klarer det. å kaste ting er en uting. Å kaste signalpenn enda mer idiotisk. "den traff dessverre gresset" Jo da, men den skulle ikke vært fyra opp in the first place. Antar dte skjedde etter kampen også, siden man ikke så noe til dne? Isåfall fatter jeg ihvertfall ikke hvorfor dne blir fyra opp..

                                At egen supportere kaster ting utpå banen kan jeg ikke stå for. Vernen mynt, stein eller ting som brenner.

                                Seriøst, til dere som føler dere truffet; ta en titt i speilet og gå i deg sjæl. Er lov å vokse opp og oppføre sge som folk.

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  En ting er å fyre av en pyroeffekt holdende i hånda - noe som anses som rimelig trygt.

                                  Det å derimot prestere å KASTE en sånn fyrende gjenstand blindt over en tribune er så fullstendig hodeløst og idiotisk at jeg har ikke ord. Jeg så ikke hendelsen, men det skal vel ikke så voldsomt mye til før den gjenstanden treffer en tilskuer, sikkerhetsvakt, fotograf, funksjonær, ballgutt eller lignende.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                    for noe pølsevev! Man er da voksne folk og burde faktisk klare å oppføre seg selv om andre ikke klarer det..
                                    Pølsevev?

                                    Ja, de fleste av oss klarer å beherske oss, men jeg tror også de fleste blir forbanna når man ser sånne idioter! Og mennesker er forskjellige, noen tilter mer enn andre. Selvfølgelig er det ikke tull at unødig provokasjon fra hoverende spillere kan få enkelte til å gå over streken!

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                      En ting er å fyre av en pyroeffekt holdende i hånda - noe som anses som rimelig trygt.

                                      Det å derimot prestere å KASTE en sånn fyrende gjenstand blindt over en tribune er så fullstendig hodeløst og idiotisk at jeg har ikke ord. Jeg så ikke hendelsen, men det skal vel ikke så voldsomt mye til før den gjenstanden treffer en tilskuer, sikkerhetsvakt, fotograf, funksjonær, ballgutt eller lignende.
                                      Uten at jeg skal argumentere for elleri imot, men vet du hva en slik signalpenn er?

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        Det er en grunn for at feiring, med vilje, foran bortesupportere straffes med gult kort.

                                        At han presterer å dra fingeren over halsen i en skjære bevegelse mot tribunen hjelper vel heller ikke. Men, det var bare en som kasta. og godt var det at det ikke hagla steiner

                                        Kommentar

                                        • Boing
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2005
                                          • 711

                                          1. Hvis den pittelille steinen som nå har blitt en svær kampstein (allt øker i volum i en historie etterhvert som den blir fortalt) hadde blitt kastet på vår kjære pasient fra gaustad avdeling NFF i svart da han ga feil straffe og rødt kort så skulle man i det minste ha hatt en hvis forståelse på hvorfor man kaster bort en stakkars stein på en stakkars jævel.
                                          2. Brenn alle kunstgressbaner i tippeligaen som ikke er nord for trondheim, burn kunstgress burn.

                                          Kommentar

                                          Working...