Begynner å bli dyrt for AIK, og atskillig dyrere vil det bli
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Panionios-fansen raserte egen stadion for at AEK ikke skulle få låne da stadion til AEK ikke er godkjent for Europaspill..
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Panionios-fansen raserte egen stadion for at AEK ikke skulle få låne da stadion til AEK ikke er godkjent for Europaspill..
http://msn.tv2sporten.no/fotball/eur...r-3274518.html
Spiller ikke AEK Athen på Olympiastadion?
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
http://msn.tv2sporten.no/fotball/eur...r-3274518.html
Ikke rart det landet måtte settes under administrasjon.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Apropos grekere; bilder fra at de første PAOK-supporterne har ankommet Istanbul før kveldens kamp mot Fenerbahce:
Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, en son haber ve geli?meler Milliyette. En son haber ve son dakika geli?meleri için t?klay?n!
Spørs om dette er den lureste måten å lade opp på...Kommentar
-
Apropos grekere; bilder fra at de første PAOK-supporterne har ankommet Istanbul før kveldens kamp mot Fenerbahce:
Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, en son haber ve geli?meler Milliyette. En son haber ve son dakika geli?meleri için t?klay?n!
Spørs om dette er den lureste måten å lade opp på...Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tråden handler da om både kultur og ukultur, jeg bare fortalte hva som foregikk jeg... Og som xeR sier, det er vel ikke det tryggeste å drive med. Det var alt.
PAOK var forresten helt ville i bortesvingen i går. Rekord-baris, tror jeg!Kommentar
-
Dumt jeg gikk glipp av den kampen. var en fryd å se på Aston V-Rapid Wien igår også. Rapid kjører showet gjennom hele kampen.Kommentar
-
Om dette er supporterkultur kan diskuteres.. men når man drar inn inspirasjonen til dette, nemlig THK, så blir det fort supporterkultur.
Fra godset: "Siste fredag i måneden, etter trening og før lunsj, har spillerne avtale om ha på seg hatter"
Jo Inge Berget stiller i rosa tiara...
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
UEFA has decided that vuvuzelas – the trumpets that came to prominence during the 2010 FIFA World Cup – may not be brought into stadiums at UEFA competition matches.
"UEFA has decided that vuvuzelas – the trumpet that came to prominence during the 2010 FIFA World Cup – may not be brought into stadiums at UEFA competition matches"Daukjøtt Felt CKommentar
-
Stockholm - byen der idiotene samler seg i hopetall rundt fotballen
Nå har Hammarbytreneren trukket seg etter anonyme trusler fra "supportere". Det finnes ikke grenser for idioti blandt enkelte "supportere" i Stockholm. Jeg f**n meg glad vi er mer siviliserte her hjemme!Kommentar
Kommentar