Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Ikke fotball, men hockey - fy f**n for et liv det var på tribunene i kampen AIK-Djürgården. Blir så vannvittig liv inne i en hall og Globen var fylt opp med 13 850 tilskuere.
AIK hadde forøvrig en genial TIFO som sånn ca på norsk blir "hvorfor sørge over tider som har passert når det beste ligger foran en". (husker ikke nøyaktig hva det sto på svensk, men dette er så ca hva det ville vært på norsk) Kanskje en ide man kan låne litt av etter de en del motgang?
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke fotball, men hockey - fy f**n for et liv det var på tribunene i kampen AIK-Djürgården. Blir så vannvittig liv inne i en hall og Globen var fylt opp med 13 850 tilskuere.
AIK hadde forøvrig en genial TIFO som sånn ca på norsk blir "hvorfor sørge over tider som har passert når det beste ligger foran en". (husker ikke nøyaktig hva det sto på svensk, men dette er så ca hva det ville vært på norsk) Kanskje en ide man kan låne litt av etter de en del motgang?
http://www.dn.se/sport/ishockey/folj...rekt-1.1179089Kommentar
-
Så den på tv'en, men lurer på om jeg skal få tatt en tur på et 08-derby i hockey'n i år. Har vært på kamp i både Scandinavium, Globen og Hovet tidligere - så jeg vet litt om hvordan trykket er (dog ikke 08-derby) og hvor massivt det kjennes ut i en hall. Må bare opplevese!Kommentar
-
FCK fan stukket ned i Athen :
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Fenerbahce spilte kamp på Galatasarays hjemmebane på mandag, riktignok mot Kasimpasa. For anledninga dro supporterne faktisk fram et banner som hyllet den avdøde ultrAslan-grunnleggeren Alpaslan Dikmen, kjent fra bl.a. Tyrkia-episoden av Real Football Factories:
Kommentar
-
Forøvrig noen flotte bilder her:
Ca. 800 Lyn supportere tilstedte som fikk med seg opprykk fra 6 div. til 5 div. Gratulerer Lyn!Kommentar
-
burde kanskje vært i ting som er morsomme tråden, men:
kommentaren under: Lyn sikret opprykket, mens Nesøya Idrettslag skapte rammen rundtKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Nå var ca 90% av de fremmøtte Lyn fans da... All respekt til de som følger laget sitt selv etter den nedturen de har vært gjennom. De er kanskje ikke mange, men de viser i mine øyne den beste sort supporterkultur - å støtte laget, uansett.Kommentar
-
Mener å huske at Flisbyen fikk 5000 for blussing for et par år tilbake.
Bota inkluderte vel drikking og at det var andre gangs forseelse.Dette var en 4.divisjonskamp.Kampene mot sumpfolket fra åkern blir forøvrig betraktet som høyrisiko av kretsen.Forstå det de som kan.
Sniper,rett meg hvis jeg tar feil.Kommentar
-
Mener å huske at Flisbyen fikk 5000 for blussing for et par år tilbake.
Bota inkluderte vel drikking og at det var andre gangs forseelse.Dette var en 4.divisjonskamp.Kampene mot sumpfolket fra åkern blir forøvrig betraktet som høyrisiko av kretsen.Forstå det de som kan.
Sniper,rett meg hvis jeg tar feil.Kommentar
-
Jeg bryr meg derimot ikke noe om hva som er korrekt eller ikke korrekt vedr. blussing. Synes det bare var litt artig med engasjementet rundt kampen mellom Nesøya-Lyn og hva tilskuerene la i detKommentar
Kommentar