Var vell ett par røykbomber på Kisa og ett bluss i Bergen. Latterlig av NFF.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
-
nøff mangla penger til horer og brennevin til julebordet sitt.Kommentar
-
De har tydeligvis ikke nok penger til underholdning på julebordet ennå. Jeg leste at NFF skulle vurdere å straffe Hønefoss for manglende kontroll da UN blusset i forrige serierunde. Interessant at det er hjemmelaget som skal straffes her, mens LSK straffes for blussing i Bergen og på Nordkisa.Last edited by Torolf; 21.10.2010, 09:21.Kommentar
-
De har tydeligvis ikke nok penger til underholdning på julebordet ennå. Jeg leste at NFF skulle vurdere å straffe Hønefoss for manglende kontroll da UN blusset i forrige serierunde. Interessant at det er hjemmelaget som skal straffes her, mens LSK straffes for blussing i Bergen og på Nordkisa.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Den tifoen der er ikke blant de mest omfattende vi har hatt, men det er absolutt en av de beste. Fyttirakkern som jeg gliste første gang jeg så bilder av den. Massiv cred til fugla-tifo. Gleder meg til å se hva dere disker opp med mot enga!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Øøøh... HolterKanaris? Nå blir jeg nødt til å sitere deg fra stemningstråden i fistekampen:
Ombestemt deg?Kommentar
-
Noen som har peil. Er det mulig å gjennomføre mosaikktifo på feltet?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Var vel fordi jeg ikke helt forstod budskapet der. Har aldri sett Eggen på alle fire me en journalisthånd i ræva. Men nå har den fått vokse litt på meg og jeg har også forstått hva meningen bak var. Dermed er det en genial tifo. Den føyer seg inn i rekken av gode tifoer fra FT.
Noen som har peil. Er det mulig å gjennomføre mosaikktifo på feltet?
Kommentar
-
Kommentar
-
Hele nedre seksjonen til Brøndby er uten seter, regner med du har sett en og annen derfra med mosaikk De aller fleste svingene i Frankrike er også uten seter og det blir levert mosaikk der også bare for å ta noen eksempler. Kan godt legge ut flere også om det ønskes evt sende på PM
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar