Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Apropos bøter, igår var det en oversikt hvor mye det serbiske fotballforbundtet har betalt i bøter de siste 10 årene i forbindelse med landskamper (A og u21). Over 2,5 millioner kroner har gått rett i kassa til UEFA pga pyro og bråk.Kommentar
-
Med bakgrunn i at over 100 stoler ble trampet i stykker og revet ned slik at både veggfester og andre fester gikk til helvete på ullevål, har man valgt å ikke ta plass på H-feltet på marienlyst.
LSK forventer en stor regning på de nevnte ødeleggelser, samt erstatning for andre ting av stor verdi som ble ødelagt rett etter kampen.
Totalt kan skadene som har blitt påført inne på ullevål koste LSK svimmlende 70- 100 000 kroner... Her er forøvrig ikke siste ord sagt.
n
Er det virkelig nødvendig !? Dette burde folk holdt seg for gode for.Kommentar
-
Da kunne vi heller ha blussa som et helvetePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hvorfor er det ingen som stopper disse pøblene som ødelegger så mye for Lsk.Kommentar
-
Kommentar
-
Det som gjør at det ser mye ut innimellom er at hele rader med seter knekker fra festepunktet selvom setene er i orden.
Det som fikser oppi dette er så enkelt som:
1. Bortefeltet er setefritt
2. Setene blir stripsa fast slik at det ikke går an å sitte på dem.
Det hadde ikke vært noe problem på Åråsen og gjort om det ene feltet til kun en ren ståtribune, eller at man stripser fast setene på bortefeltet. Nå må jo uansett Diadora fjernes og Legea settes opp. Da kan man også gjøre om det ene feltet setefritt eller stripse halve Diadora/Legea tribunen
Er mange klubber som ikke har mer enn 400-500 bortesupportere. Ikke mye jobb i forhold hvor mange ganger seter må fikses iløpet av en sesong.
PS: Ja, man kan si at det beste er å ikke stå på setene. Men sålenge det er seter der er det alltid mange som står på dem. Meg inkludert!Kommentar
-
Hvorfor er det sånn at synes lettere at klubbene tilpasser sine tribuner/seter til en unødvendig bruk enn at folk oppfører seg ordentelig?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Og før andre kommer med andre beskyldninger: Rent herværk av seter hører ikke hjemme selvsagtKommentar
-
Det som gjør at det ser mye ut innimellom er at hele rader med seter knekker fra festepunktet selvom setene er i orden.
Det som fikser oppi dette er så enkelt som:
1. Bortefeltet er setefritt
2. Setene blir stripsa fast slik at det ikke går an å sitte på dem.
Det hadde ikke vært noe problem på Åråsen og gjort om det ene feltet til kun en ren ståtribune, eller at man stripser fast setene på bortefeltet. Nå må jo uansett Diadora fjernes og Legea settes opp. Da kan man også gjøre om det ene feltet setefritt eller stripse halve Diadora/Legea tribunen
Er mange klubber som ikke har mer enn 400-500 bortesupportere. Ikke mye jobb i forhold hvor mange ganger seter må fikses iløpet av en sesong.
PS: Ja, man kan si at det beste er å ikke stå på setene. Men sålenge det er seter der er det alltid mange som står på dem. Meg inkludert!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Skinke: Ja, der er jeg enig i. Men A+B er da ikke mer enn 700-800 seter tilsammen. Men det hjelper jo ikke LSK at det ikke blir ødelagt seter på Åråsen når vi ødelegger seter på bortebaneKommentar
-
Er helt uenig. Handler om folkeskikk. Jeg står på seter i 98% av matchene og har gjort det i minst 5 år. På den tiden har det gått et eneste sete som jeg har stått på og det var selvsagt ikke med vilje. (Ble mål og deretter ras.. Røyk nesten beinet i samme slengen. )
Innimellom ser det nesten ut som om det går sport i å ødelegge seteryggen på setet foran mest mulig.Kommentar
-
Knapt noen som sitter på setene av bortefans likevel.
Ødelegging av seter er unødvendig, og noe vi må jobbe med internt i LSKs supportermiljø.Kommentar
-
Er helt uenig. Handler om folkeskikk. Jeg står på seter i 98% av matchene og har gjort det i minst 5 år. På den tiden har det gått et eneste sete som jeg har stått på og det var selvsagt ikke med vilje. (Ble mål og deretter ras.. Røyk nesten beinet i samme slengen. )
Innimellom ser det nesten ut som om det går sport i å ødelegge seteryggen på setet foran mest mulig.
Alle vet vel hvor digg det er å komme til Molde eller FredrikstadKommentar
-
Fordi jeg er så litenEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
har selv sett folk som går bananas på stolryggene, og det bør være unødvendig.
Rekk opp hånda alle som ikke har sett noen sparke i stykker et sete med vilje.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
I ren frustrasjon sparket jeg i sete foran meg på Ullevål når engen gikk opp til 2-1. Det skal sies, at de setene tåler mer en et hardt spark. Det røk nemlig ikke. Så de fleste av de ødelagte setene er gjort med overlegg. At man bare kom borti er bullshit.Kommentar
Kommentar