Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er jo helt på tryne at en person skal bli kastet ut av stadion pga han i ekstase velger å feire 1-0 målet sammen med spilleren som putta. Skal dog nevnes at han heller ikke var inne på selve banen som andre var.
Personen gjør ingen skade for verken klubben eller KFL, det er vakter/politi (med KFL-vaktene i spissen) som lager et problem ut av ingenting. Flaut!
Veldig til mas, da. Enten gjør man et forsøk på å storme banen (hvilket er dust nok) og tar det som kommer, eller så holder man seg på tribunen. Kan ikke komme etterpå og klage over at man blir hanka inn av vaktene, eller peke på hva "de andre" gjør. Helt uinterressant. Valget tar du når du begynner å bevege det et sted hvor du ikke har noe å gjøre.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Er jo helt på tryne at en person skal bli kastet ut av stadion pga han i ekstase velger å feire 1-0 målet sammen med spilleren som putta. Skal dog nevnes at han heller ikke var inne på selve banen som andre var.
Personen gjør ingen skade for verken klubben eller KFL, det er vakter/politi (med KFL-vaktene i spissen) som lager et problem ut av ingenting. Flaut!
Vaktene gjør bare jobben sin,nå må du slappe av litte grann. Jeg velger å feire med andre suportere jeg og så lar jeg spillerne feire for seg selv.
Vaktene gjør bare jobben sin,nå må du slappe av litte grann.
Jobben er vell å ta de på vei ut på banen og de som er over muren!? Ikke de bak den murkanten!? Blir skremt vis folk mener det er greit at KFL vaktene kan ta hvem de vil fordi de KANSKJE gjorde noe galt istedet for å ta de som gjør noe galt der og da! Helt enig at når man hopper over gjerdet tar man en risk. Men mener også at man heller skal ta de som man ser gjør noe galt istedet for å bry seg om andre som er på tribunen!
hehe neida fikk bare en mld om at personen er fanget opp...Dette er ting som iriterrer meg veldig. Fatter ikke at noen virkelig vil skade Lsk med flere blusse bøter.
Jobben er vell å ta de på vei ut på banen og de som er over muren!? Ikke de bak den murkanten!? Blir skremt vis folk mener det er greit at KFL vaktene kan ta hvem de vil fordi de KANSKJE gjorde noe galt istedet for å ta de som gjør noe galt der og da! Helt enig at når man hopper over gjerdet tar man en risk. Men mener også at man heller skal ta de som man ser gjør noe galt istedet for å bry seg om andre som er på tribunen!
Lurer litt på om tittelen "KFL vakt" gir deg rett til å røre noen som helst egentlig. Blir for dumt og skulle kaste ut folk for å ha feiret et mål og havnet på feil side av en murkant.
Blir tragikomisk å se hvordan KFL-vaktene velger å håndtere det. Istedenfor for å ta ut de som har kommet seg over reklameskiltene, tar man heller en som står BAK reklameskiltene feirer med Knudtzon osv. Kom som et sjokk at KFL-vaktene da velger å plukke ut en fra UFC Juniors må jeg si
Jeg veit for lite i denne saken men synes det er greit at man tar dem som er på banen ,men hvis det er som du sier tatt folk på den rette siden blir det for dumt.
Ett vesentlig poeng i denne diskusjonen er jo hvilke type mynter det var. Er det 50-øringer, 1-, 5-, 10- eller 20 kroninger?. Myntene veier nemlig forskjellig, samtidig som de er laget av ulikt materiale, og dette påvirker hvor farlig det er å kaste de. For eksempel er 10-kroningen relativt uskyldig, mens derimot er 50-øringen drit farlig å få i ansiktet, da den både er så liten at den kan kile seg oppunder øyelokket, og den inneholder giftige stoffer for å lage den særegne fargen.
Og enda verre, hvis noen kastet Euro, er dette kritisk, da man innenfor EU har mindre strenge direktiver overfor materialsammensetning i mynter, og Euroen følgelig inneholder mange skadelige stoffer.
Er vel greiest å si nei til kasting av mynt som sådann? Blir jo et salig kaos om man skal begynne å gradere dette etter mynttype. Tipper det blir en del veksling da.
Har sett klipp fra hendelsen under scoringa med påfølgende "bane" storming. Her har KFL vaktene og spesielt den ene som er innblandet en god del å forklare. Av ca 20-30 stk som kom seg innpå indrebane eller utpå banen blir 1 person tatt.. Den personen blir regelrettigt DRATT av 1 KFL vakt NED fra tribunen etter at han har gått tilbake. Oppi alt kaoset er det flere sentrale medlemmer av KFL som prøver å roe det ned og stoppe det, men til ingen nytte. KFL vakten bruker rett og slett skikkelig makt for å dra til seg personen... Trodde KFL-"sikkerhet" var der for å beskytte sine egene hvis det skal oppstå situasjoner og prøve å roe ned situasjoner som er på vei til gå for langt. Ikke REGELRETT gå inn med MAKT for å fjerne en supporter som er i ekstase fra å score borte mot søppla.
Nei her forventer jeg en uttalelse fort som bare f... fra KFL-Sikkerhet. Skuffet.....
Jeg gjentar meg selv nå, men makan til syting er det lenge siden jeg har hørt. Dere vet da forbanna godt at ingen har noe på banen å gjøre. Velger man å forlate tribunen for å feire med spillera, så får man ta ansvar for det også, ikke sette seg ned å grine på forumet i etterkant. "Han var verre enn meg"-argumentet mistet sin gyldighet midt på skolens barnetrinn omtrent. Er da ikke vaktenes skyld at dere er der dere er. Face it, eller sitt ned.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jeg gjentar meg selv nå, men makan til syting er det lenge siden jeg har hørt. Dere vet da forbanna godt at ingen har noe på banen å gjøre. Velger man å forlate tribunen for å feire med spillera, så får man ta ansvar for det også, ikke sette seg ned å grine på forumet i etterkant. "Han var verre enn meg"-argumentet mistet sin gyldighet midt på skolens barnetrinn omtrent. Er da ikke vaktenes skyld at dere er der dere er. Face it, eller sitt ned.
Uenig, folk som løper ut på BANEN bør bli dytta tilbake. De andre er det bare å passe på. Det tar maks 30sekunder så er folk tilbake på plassene sine, å drive å lage unødvendige provokasjoner er ikke nødvendig.
Kommentar