Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    AIK kommer aldri til å komme seg ut av dette uføre hvis dem ikke tar tak i problemet og røsker det opp med rota. Få jævlene av tribunen og nekt dem adgang. Dette er ikke ekte supportere - uansett hvor mye man påstår at dem er det. Man støtter ikke laget sitt ved å skade linjedommeren og lage slik bråk. Ingen skal noen sinne komme å si at det er å støtte laget sitt! Støtter man laget sitt, setter man ikke klubben i slike håpløse situasjoner.

AIK er en skam for Svensk fotball. Ja faktisk hele norden.

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Svin. Her må SvFF gå inn og gi seieren til Syrianska. AIK supporterne gjör jo dette som fölge av at de ligger under og har fått en mann utvist etter 20 minutter. Skal man spille kampen på nytt så har idiotene fått det som de vil. Poengstraff og et par kamper uten folk på tribunen er også på sin plass.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

Opprinnelig skrevet av *46*
        Tenk deg å bygge en så flott arena som det man har gjort i Kalmar, og ender opp med navnet Guldfågeln Arena. Jeg gremmes!Guldfågeln Arena
        Skulle vi noensinne finne på å selge stadionnavnet, så seiler jo Guldfågeln opp som en het kandidat.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av andersmm
          Skulle vi noensinne finne på å selge stadionnavnet, så seiler jo Guldfågeln opp som en het kandidat.
          Ikke enig. Man kan ikke selge identiteten sin på en slik måte. Åråsen = LSK. LSK = Åråsen.

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Ikke enig. Man kan ikke selge identiteten sin på en slik måte. Åråsen = LSK. LSK = Åråsen.
            Chillax... Jeg sier ikke at vi burde selge stadionnavnet (gud forby), men det hadde unektelig värt morsomt med Guldfågeln om vi hadde gjort det. Jeg ser gjerne at Guldfågeln tar Nordeas plass ved neste korsvei

Kommentar

• *46*

Så langt er det 1-0 til idiotene som følger med AIK. Kampen spilles på nytt og starter på 0-0...

Expressen.se

Kommentar

• Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

Så langt er det 1-0 til idiotene som følger med AIK. Kampen spilles på nytt og starter på 0-0...

Expressen.se
                Mulig det har skjedd noe siden du la ut linken, men det står da vitterligen at
                Det blir inget omspel efter måndagens avbrutna match mellan Syrianska och AIK.
                Knurr...

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Mulig det har skjedd noe siden du la ut linken, men det står da vitterligen at
                  Da er artikkelen endret etter jeg la ut linken. Kjenner faktisk ikke igjen artikkelen..

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Da er artikkelen endret etter jeg la ut linken. Kjenner faktisk ikke igjen artikkelen..
                    Det ante meg, for å si det sånn
                    Knurr...

Kommentar

• Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

Den som ler sist, ler best. Bangersen kommer utenifra stadion, og ikke fra AIK klacken: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12937291.ab

Kommentar

• knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9539

Opprinnelig skrevet av Tony
                        Den som ler sist, ler best. Bangersen kommer utenifra stadion, og ikke fra AIK klacken: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12937291.ab
                        Spekulativ video.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Tony
                          Og du vet kanskje hvem som sto utenfor og kasta? Siden du er så sikker på at det ikke kom fra AIK. Dette var de to som gikk mot linjedommeren, men hva med den som ga ballgutten brannskader?

Rett ut en jævla ukultur i 08-regionen hva det angår normal folkeskikk på fotballkamper. Håper jeg aldri noen sinne for se slike tilstander på norske tribuner eller Åråsen.

Kommentar

• Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

Fra Ultras Nord og Sol Invictus

Med anledning av gårdagens händelser i samband med matchen Syrianska-AIK följer här en gemensam kommuniké från supportergrupperna Sol Invictus och Ultras Nord 110426

Det är med en stor dos ödmjukhet och även självrannsakan som vi skriver den här kommunikén. Händelserna igår, oavsett vem som kastade första "stenen", är inget annat än beklagliga och direkt kontraproduktiva. Inte bara för AIK Fotbolls hårt ansträngda ekonomi, utan även för bevarandet av vår läktarkultur samt såklart de tusentals ditresta AIK:are som endast fick se 20 minuter fotboll. Att AIK Fotbolls ekonomiska situation är svårhanterlig är ingen hemlighet, vi har helt enkelt inte råd att skjuta oss själva i fötterna med onödiga böter. Vi har dessutom en ny styrelse som jobbar hårt med att få oss ekonomiskt på fötter igen. Vi har en styrelse och en sportslig ledning som har betydligt viktigare arbetssysslor att ta tag i än att behöva försvara klubben mot skandal-kåta journalister.

Vi har sedan i vintras haft en god dialog med klubben där vi tillsammans hittar lösningar för både klubbens och vår läktarkulturs bästa. Vårt mål är och kommer alltid vara att föra den här klubben till framgång tillsammans, vi supportrar och klubbens representanter i symbios. Händelser likt de igår riskerar vårat samarbete.

Det må ha skett värre saker på våra läktare och det kanske inte ens var från vår läktare som den första smällaren kom ifrån, men det spelar ingen roll. Vår klubb och vår läktarkultur har i dagens situation inte råd med fler svarta rubriker och tunga straff från disciplinnämnden.

Som AIK:s just nu ledande läktargrupper känner vi ett ansvar både i det inträffande och i framtiden. Med anledning av ovanstående så kommer det, tills annat kommuniceras, inte att accepteras någon som helst pyroteknik på läktaren vare sig från oss eller någon annan. Dessutom är inkastade föremål fortfarande inte accepterat. Vi kommer inte heller blunda för annat som kan orsaka svarta rubriker och/eller böter för vår älskade klubb. Vi kommer aktivt att se till att dessa förhållningsregler efterföljs och vi förväntar oss att alla som älskar AIK inser vikten av att så också sker.

Alltid AIK

Sol Invictus och Ultras Nord

Kommentar

• Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

Banestorming med en liten twist

(VG Nett) Da nedrykkstruede Northampton scoret det avgjørende målet helt på slutten av kampen mot Rotherham, tok følelsene overhånd for handicappede Derry Felton (18).
                              Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Simen E.J
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Mar 2007
                                • 84

Greske fans slo politiet til blods

Voldsomme opptøyer i cupfinalen mellom AEK Aten og Atromitos.

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Synes Stoke fansen er jævla bra mot Arsenal akkurat nå.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5918

WTF??

Föräldrar hotade domare

Helt knattelag avstängt

Det er i det hele tatt alt for mange overengasjerte foreldre på sidelinja som lærer ungene dårlig supporterkultur, men denne tar kaka.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• *46*

RBK'er anmeldt for homo-hets av Hoseth.

Kommentar

• egil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1119

Tenk deg å bygge en så flott arena som det man har gjort i Kalmar, og ender opp med navnet Guldfågeln Arena. Jeg gremmes!

Guldfågeln Arena

Prior fjærkre Arena blir det nye stadionnavnet vårt.....
                                        KFL - medlem nr 23

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Vi er vel én av en håndfull klubber i verden som kunne leve godt med stadionnavnet "Gullfuglen Arena"

Kommentar

Working...