Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    det jeg har hørt er at enkelte fint kledde fra Sarp var innom tribunen våres og stjal enkelte flagg ,greit og hente dem tilbake spør du meg.

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      det jeg har hørt er at enkelte fint kledde fra Sarp var innom tribunen våres og stjal enkelte flagg ,greit og hente dem tilbake spør du meg.
      Jeg så 2 x LSK-tostangs som vakter og politi hansket opp i og hentet fra bortetribunen, som de leverte tilbake igjen til eierne.

      Bråket skjedde en liten stund etter det.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        jeg så minst 1 flagg helt til noen av våre henta det tilbake.

        Kommentar

        • KristofferN
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Mar 2008
          • 13

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          det jeg har hørt er at enkelte fint kledde fra Sarp var innom tribunen våres og stjal enkelte flagg ,greit og hente dem tilbake spør du meg.
          Så det du sier er at det er greit å ty til vold for å hente noe så dyrbart som ett flagg tilbake? Lavmål spør du meg..

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            hvor sier jeg noe om vold??

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              og så lurer jeg på hva du hadde gjort om noen stjal klær eller lignende fra deg for så og stå og hovere med dette foran deg etterpå hva hadde du gjort??? jeg hadde garantert levert ei høyre hånd selv om det bare er klær

              Kommentar

              • KristofferN
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Mar 2008
                • 13

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                hvor sier jeg noe om vold??
                Du skriver svart på hvitt at det er; "greit og hente dem tilbake spør du meg" når personen over deg skriver om slåssing på tribunen i etterkant/når flaggene var/ble hentet? Vet ikke en annen måte å tolke ditt innlegg på enn sånn, så forklar gjerne mer utdypet..

                Edit; For en fantastisk sammenligning; klær vs tøystoff som man får til lommerusk. Og du skriver selv at du hadde gitt en høyre hånd, ergo "Ja til vold"?

                Kommentar

                • *46*

                  Leser på vgd at disse sakene skulle være gjenglemt i sarpsborg. I tillegg sies det at det skal ha vært en kniv i bildet. Nå bruker jeg kildekritikk og tar selvsagt ikke dette automatisk som god fisk, men nevner det og håper at det ikke var noen kniv i bildet. Finnes garantert vakter på Åråsen som kunne tatt fra særpinga bortkomne flagg.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Tøystoff som mann får til lommerusk...Tror du at tøystoffet blir malt og klippet og sydd av seg sjøl.. Har du tenkt tanken at det ligger noen timers arbeid bak dette......Seff hadde jeg lever både 1 og 2 never om noen stjal fra meg.....Men er enig at det er dumt og sloss på tribunen og at dette kanskje var unødvendig.Kanskje Tullebukk er litt Tullebukk her .
                    Last edited by tullebukk; 08.08.2011, 09:44.

                    Kommentar

                    • gutt94
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2007
                      • 3272

                      Vaktene og politet var da borte og hentet 2 x 2 stangs. Og noe mer en det så det ikke ut til at Sarp 08 hadde som tilhørte KFL eller UFC.

                      Det var etter at 2- stangsene hadde kommet "til rette" at bråket skjedde.
                      KnutHSolberg

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        Nå er det leggetid for tullebukk! Dette er hårete, Håvard. Uansett, samme hva, S08-supportene må har gjort er det ikke akseptabelt å eskalere til voldsbruk.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5916

                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          Nå er det leggetid for tullebukk! Dette er hårete, Håvard. Uansett, samme hva, S08-supportene må har gjort er det ikke akseptabelt å eskalere til voldsbruk.
                          Beklager, Fridtjof, men dette er uakseptabelt. Jeg snakket med vaktene våre og jeg fikk omtrent samme forklaring som den tullebukk kom med. Ingen av våre hadde noe som helst på bortetribunen å gjøre, men hvis det henvises til knivbruk, bør det være verifisert.
                          Vet du dette, eller antar du dette? Hvis det er verifisert, bør du komme med henvisninger. Det er en alvorlig anklage du kommer med.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • camillakanari
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2006
                            • 211

                            Syns det er rart at de skal få ha tatt de flaggene fra feltet da vi var mange som sto foran felt a. Folk som sto i trappen fikk beskjed omå gå ned, da hadde man også sett om disse ble borte da. Så det trur jeg det jeg vil om. Har også hørt at disse flaggene ble borte i sarp. Uansett LAVMÅL å gå til bortesupporternes tribune. Det her er søren meg værre enn unger i barnehagen "du tok leken jeg lekte med, vi begynner å sloss".

                            Kommentar

                            • Kenneth
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Oct 2005
                              • 51

                              Jeg syns det er drit fett gjort jeg

                              Faen å folk er glad i å whine på det forumet her. får helt vondt i hodet.

                              JA, TING SKJER! SHIT HAPPENS!!!! må dere få det inn med morsmelka eller?

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Kenneth
                                Jeg syns det er drit fett gjort jeg Faen å folk er glad i å whine på det forumet her. får helt vondt i hodet.JA, TING SKJER! SHIT HAPPENS!!!! må dere få det inn med morsmelka eller?
                                Fett gjort? Sorry - dette er noe av dummeste jeg har sett på tribuna på Åråsen til dags dato. Totalt uakseptabelt. Urolig at noen gir tommel opp til innelegget, men ikke overraksenede....

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Ingen av våre hadde noe som helst på bortetribunen å gjøre, men hvis det henvises til knivbruk, bør det være verifisert. Vet du dette, eller antar du dette? Hvis det er verifisert, bør du komme med henvisninger. Det er en alvorlig anklage du kommer med.
                                  Var vel jeg som nevnte kniv. Leste det et annet sted og som jeg nevnte så tar jeg det med en klype salt/benytter meg av kildekritikk.

                                  Kommentar

                                  • Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Beklager, Fridtjof, men dette er uakseptabelt. Jeg snakket med vaktene våre og jeg fikk omtrent samme forklaring som den tullebukk kom med. Ingen av våre hadde noe som helst på bortetribunen å gjøre, men hvis det henvises til knivbruk, bør det være verifisert.
                                    Vet du dette, eller antar du dette? Hvis det er verifisert, bør du komme med henvisninger. Det er en alvorlig anklage du kommer med.
                                    Knivbruken kommenterte jeg ikke, jeg skrev voldsbruk. Jeg har ikke lest mer enn det som står skrevet her, men med det utgangspunktet, samt politiets og sikkerhetsvaktenes reaksjoner synes det åpenbart at det har forekommet noe som kan kalles for voldsbruk.
                                    Last edited by Fridtjof; 08.08.2011, 13:40.
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                    Kommentar

                                    • Kvittre
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 265

                                      Kom jo et fett bilde av vedkommende på storskjermen, så det bør være en grei sak å utestenge fyren..

                                      Kommentar

                                      • Frk Rogalending
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Aug 2011
                                        • 5

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Leser på vgd at disse sakene skulle være gjenglemt i sarpsborg. I tillegg sies det at det skal ha vært en kniv i bildet. Nå bruker jeg kildekritikk og tar selvsagt ikke dette automatisk som god fisk, men nevner det og håper at det ikke var noen kniv i bildet. Finnes garantert vakter på Åråsen som kunne tatt fra særpinga bortkomne flagg.
                                        Det kan faktisk stemme at de ble gjenglemt... Sto utenfor shopen, når supportene kom ut av bussen, og han ene som var først ut av bussen, hadde et flagg som ikke var i deres farge og lagte kvalmt mot barn og voksne som sto utenfor vip'en... Hvordan ellers skulle han fått tak i dette på Åråsen?
                                        Futbol no es un hobby, pero si no una forma de vivìr

                                        Kommentar

                                        • Kenneth
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Oct 2005
                                          • 51

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Fett gjort? Sorry - dette er noe av dummeste jeg har sett på tribuna på Åråsen til dags dato. Totalt uakseptabelt. Urolig at noen gir tommel opp til innelegget, men ikke overraksenede....
                                          Liker at folk står opp for seg selv når de får ting frastjålet. Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.
                                          Så skjønner folk at de ikke kan komme til Lillestrøm å gjøre som de vil!

                                          Ta deg sammen! Kom deg ut av datastolen å jogg deg en tur!

                                          Kommentar

                                          Working...