Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Kenneth
    Liker at folk står opp for seg selv når de får ting frastjålet. Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.Så skjønner folk at de ikke kan komme til Lillestrøm å gjøre som de vil! Ta deg sammen! Kom deg ut av datastolen å jogg deg en tur!
    Satt på Åråsen i går og så klovner i kamp på bortetribuna. Og jeg ble oppriktig meget flau over opptrinnet! Vold løser ingen problemer, det for deg bare til å fremstå som en neadertaler med tapte sosiale ferdigheter. Voks opp!

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      Opprinnelig skrevet av Kenneth
      Liker at folk står opp for seg selv når de får ting frastjålet. Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.
      Så skjønner folk at de ikke kan komme til Lillestrøm å gjøre som de vil!

      Ta deg sammen! Kom deg ut av datastolen å jogg deg en tur!
      Ble gitt tilbake/tatt tilbake av vaktene en liten stund før det ble bråk da...
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1476

        Opprinnelig skrevet av Kenneth
        Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.
        ...Ta deg sammen! Kom deg ut av datastolen å jogg deg en tur!
        Det ER faktisk IKKE lov til å gi folk en klask!!
        Det er riktig at ingen kan komme til Lillestrøm og gjøre som de vil. Det er det rutiner og bemanning for.
        Denne type holdninger og handlinger ødelegger for LSK! Så ta deg sammen!!

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          Håper disse som gjorde dette blir bannlyst for all tid fra Åråsen, slike idioter er det ikke plass til.

          Kommentar

          • gutt94
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2007
            • 3272

            Opprinnelig skrevet av Kenneth
            Liker at folk står opp for seg selv når de får ting frastjålet. Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.
            ALt som var fjastålet var levert tilbake! Og det var ikke noe klask som ble utlevert. Det var i allefall et hardt slag mot bakhodet til supporter som ikke viste hva som foregikk. Kan ha vært fler, men jeg personlig så ikke mer en et slag, kan heller ikke ut av bildene jeg har mer en et slag. Men var ikke noe klask. Og uansett er det ikke lov å gjøre det, og hører for all del ikke til på en forball bane.

            Dette ødelegger for LSK og KFL.
            KnutHSolberg

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av gutt94
              ALt som var fjastålet var levert tilbake! Og det var ikke noe klask som ble utlevert. Det var i allefall et hardt slag mot bakhodet til supporter som ikke viste hva som foregikk. Kan ha vært fler, men jeg personlig så ikke mer en et slag, kan heller ikke ut av bildene jeg har mer en et slag. Men var ikke noe klask. Og uansett er det ikke lov å gjøre det, og hører for all del ikke til på en forball bane.

              Dette ødelegger for LSK og KFL.
              om du sitter med bilder regner jeg med at du leverer dem til Lsk.

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3272

                LSK sin egen fotograf, tidligere for KFL har også bilder i fra denne hendelsen så vidt jeg observerte. Men har kontaktet LSK ang dette.
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • camillakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 211

                  Opprinnelig skrevet av Kenneth
                  Liker at folk står opp for seg selv når de får ting frastjålet. Om folk ikke gir ting tilbake må det være lov å gi de en klask.
                  Så skjønner folk at de ikke kan komme til Lillestrøm å gjøre som de vil!

                  Ta deg sammen! Kom deg ut av datastolen å jogg deg en tur!
                  Herregud, hvor gammel er du lillegutt? 6? 7? Vi er på Åråsen for å se fotball, for å se på laget vi elsker. Hvorfor skal slike tullinger få ødelegge og gjøre slik at vi får et dårlig rykte på oss? Det er ikke bare de som gjør det som får dårlig rykte, det får hele fansen. Men det gir vel du faen i. Er du supporter? Er du der for å se på laget som vi elsker? Alt havner ikke om hevn, man må svelge noen kameler. Dessuten, når ting er fått tilbake, hva er da vitsen? Det er kun for å sloss og tro at de er så jævlig kule. Men er de kule? De er de minst kule av de alle. DRITTUNGER kaller vi slike. Skal dere lage faenskap, gjør det med noen som vil det, og ikke på en fotballstadion. TA DEG EN JOGGETUR SELV, en lang joggetur, så kanskje du får litt vett i hue.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    om du sitter med bilder regner jeg med at du leverer dem til Lsk.
                    LSK har nok rimelig god oversikt over dette uten at det er behov for overlevering av bilder...
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Simeone
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2008
                      • 761

                      Til informasjon for alle privatdetektiver: De som var inne på bortetribunen visste IKKE at to-stangsene var levert tilbake. Det ble forsøkt kommunisert fra feltet, men beskjeden nådde ikke frem.
                      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                      para gritarle a la FIFA:
                      ¡Que ellos son el gran ladrón!

                      Kommentar

                      • erlando
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 858

                        Så da bare prikka de en særping lett på skulderen for å forhøre seg om hvor flagga var blitt av?
                        Ja til pause i pausen!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9475

                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                          Til informasjon for alle privatdetektiver: De som var inne på bortetribunen visste IKKE at to-stangsene var levert tilbake. Det ble forsøkt kommunisert fra feltet, men beskjeden nådde ikke frem.
                          Så intensjon var grei, men utførelsen kom på feil grunnlag?

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            Opprinnelig skrevet av Simeone
                            Til informasjon for alle privatdetektiver: De som var inne på bortetribunen visste IKKE at to-stangsene var levert tilbake. Det ble forsøkt kommunisert fra feltet, men beskjeden nådde ikke frem.
                            Dem slipper ikke straff av den grunn. Håper på en solid straff slik att dem lærer, og andre som ser opp til disse idiotene også forstår att på Åråsen går man ikke til bortefeltet og lager bråk på grunn av noen flagg.

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Opprinnelig skrevet av Boing
                              Dem slipper ikke straff av den grunn. Håper på en solid straff slik att dem lærer, og andre som ser opp til disse idiotene også forstår att på Åråsen går man ikke til bortefeltet og lager bråk på grunn av noen flagg.
                              Det gjelder vel ikke bare på Åråsen, håper jeg.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                Opprinnelig skrevet av Simeone
                                Til informasjon for alle privatdetektiver: De som var inne på bortetribunen visste IKKE at to-stangsene var levert tilbake. Det ble forsøkt kommunisert fra feltet, men beskjeden nådde ikke frem.
                                Spesielt. Jeg er ganske sikker på at han ene som fikk tilbake tostangsen sin, og vendte tilbake til feltet, bare minutter senere ble kastet ut av Hulby foran ved Legea-tribunen.

                                Er ikke 100% sikker i min sak, men alt i alt utrolig unødvendig og rett og slett barnslig av de som "besøkte" Særpingene.
                                Last edited by Seb.R; 09.08.2011, 12:28.
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Opprinnelig skrevet av Boing
                                  Dem slipper ikke straff av den grunn. Håper på en solid straff slik att dem lærer, og andre som ser opp til disse idiotene også forstår att på Åråsen går man ikke til bortefeltet og lager bråk på grunn av noen flagg.
                                  Arrester meg, hvis jeg tar feil. Ut fra hva jeg kunne se var flere av disse medlemmer av UFC, som tidligere har vært utestengt av LSK. Da spørs det om læringskurven har vært særlig bratt...
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Arrester meg, hvis jeg tar feil. Ut fra hva jeg kunne se var flere av disse medlemmer av UFC, som tidligere har vært utestengt av LSK. Da spørs det om læringskurven har vært særlig bratt...
                                    Hva dem er medlemmer av driter jeg langt oppi, om det hadde vært KFL/LSK eller UFC medlem som gjør noe galt, så gjør han noe galt på vegne av seg selv, ikke på vegne av de han måtte være medlem av. Hvis dem har vært utestengt av LSK før, så er det bare å gi dem livstids utestengelse.

                                    Det verste er att det sitter folk på forumet her som synes det dem gjorde var helt greit.

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3272

                                      Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                      Spesielt. Jeg er ganske sikker på at han ene som fikk tilbake tostangsen sin, og vendte tilbake til feltet, bare minutter senere ble kastet ut av Hulby foran ved Legea-tribunen.

                                      Er ikke 100% sikker i min sak, men alt i alt utrolig unødvendig og rett og slett barnslig av de som "besøkte" Særpingene.
                                      Det er helt rett Seb.R, vi var på samme sted og så omtrent det samme.

                                      En av de som var å hentet tostangsen sin var en av de som ble kastet ut av Hulby. Om denne personen var inne på bortetribunen vet jeg ikke. Så det at disse som var på "besøk" ikke viste at tostangsene hadde kommet til rette igjen kan vell ikke helt stemme lengre da?

                                      Her er det mange forklaringer som ikke hører sammen med det som skjedde.
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • Iselin88
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • May 2009
                                        • 125

                                        Uansett om man visste om flaggene var tilbake eller ei, så er ikke det poenget.. Men man går ikke bort på bortefeltet og lager kvalm, det har ingen verdens ting på en fotball arena å gjøre! Barnslig, rett og slett super barnslig!

                                        Kommentar

                                        • Lillestrøm Kirke
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 1470

                                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                          Kommentar

                                          Working...