Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kan informere om at LSK er på saken og det vil bli en reaksjon (sanksjon)ovenfor de som var inne på bortetribunen.KnutHSolbergKommentar
-
Takk for megNorgesmester 2007Kommentar
-
hehehe.. orker egentlig ikke diskutere dette her, men rett skal være rett Vi var 2 stk som fikk vakter/politi til å hente tostangsa for oss, når disse ble levert til vakter/politi, kom de og ga disse til oss og vi gikk stille og rolig opp på tribunen igjen. Ingen av oss ble hentet ut iløpet av eller etter matchen. Bråket som skjedde etterpå er en annen ting.
Takk for megFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
God blanding av UFC og SKF. Er jo nok av "bevis" å hente i denne saken, så på tide å utestenge disse en gang for alle. Folk for være i mot en evt. straff så mye de vil og argumentere i mot. Boikott gjerne KFL-feltet, Åråsen eller gå ut mot LSK-styret, så lenge de det måtte gjelde holder seg unna Åråsen.
Disse hører ikke til på Åråsen og bør ikke forbindes med Lillestrøm Sportsklubb, da dette kun skader omdømme til klubben..Kommentar
-
LSK kommer til å straffe de som var på bortefeltet da dem har fått vite hvem som var på bortefeltet.
Dessverre fikk man ikke kontakt med dem som gikk over etter at flaggene var levert tilbake så man kunne vært uten denne hendelsen.
Og for å ha sagt det en siste gang. Ingen kniv var inne på bortefeltet.
Noe mer er det ikke vits i å diskutere før LSK har kommet ut med hva straffen blirKommentar
-
Kommentar
-
Håper ikke noen mener at det eventuelt rettferdiggjør å klaske til folk på bortefeltet pga stjålne flagg. 4-åringen min veit at det er en uaktuell måte å løse konflikter på, så det bør vel være mulig for voksne karer. På den annen side blir jo folk drept fordi man klager på festbråk om dagen, så det er jo ikke så lett å styre testosteron-nivået sitt for enkelte.runarMKommentar
-
Da tviler jeg på at du fikk med deg innholdet... Sorry, men her gir jeg meg faktisk ikke! Tipset er notert, men jeg kan uansett ikke se at det er noe galt i å nevne noe samtidig som man sier at kilden er usikker. Men man ønsker kanskje ikke å få med seg hva som debateres og skrives andre steder?
Det er jo tidligere kommet ganske klart frem at man ikke ønsker at ting skal debateres i det hele tatt, men helst ties i hjel.Kommentar
-
Da tviler jeg på at du fikk med deg innholdet... Sorry, men her gir jeg meg faktisk ikke! Tipset er notert, men jeg kan uansett ikke se at det er noe galt i å nevne noe samtidig som man sier at kilden er usikker. Men man ønsker kanskje ikke å få med seg hva som debateres og skrives andre steder?
Det er jo tidligere kommet ganske klart frem at man ikke ønsker at ting skal debateres i det hele tatt, men helst ties i hjel.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg gjentar igjen jeg, om man visste om flaggene var tilbake eller ei har da vel for pokker ingen ting med denne saken å gjøre anyways.. Man går ikke bort på bortefeltet og lager kvalm, end of discussion! Så fatter ikke hva betydning det har om de lusne flaggene var tilbake eller ikke, hadde de fortsatt stått og viftet med de på sarp siden, så er det FORTSATT ikke greit å gå for å lage bråk! Og de som klarer og mene noe annet burde ta seg en bolle å sette seg ned å lese en bok om hvordan man kommuniserer og ikke, slik oppførsel vil vi ikke ha på en fotball arena! Evt holde seg hjemme så vi andre slipper slike tåpelige opptredener i fremtiden!!Kommentar
-
Kommentar
-
Høhø, du vet du snakker til en som sitter å syr de flaggene? Men hvis du synes vold er riktig måte å få tilbake noen flagg på så tror jeg det er du som har blingsa litt! Og forsåvidt misforstått begrepet supporter kultur.. Jeezes nå er jeg dritt lei dette evige forsvarspisset når en slik hendelse har inntrådt.. Syns du vold er greit, så flytt til Japan og hei på boxing i stedet, DETTE blir faktisk for dumt!!Kommentar
-
Nyopprykka Sarpsborg hjemme er i bunn og grunn en fullstendig betydningsløs supporterkamp for oss. Et lag vi ikke har noe som helst forhold til. For meg ble tostangshendelsen brukt som en "god" unnskyldning for noen til å lage kvalm.Kommentar
-
Skjerpings. Å ta seg inn på en tribune du ikke har tilgang til, gi ut slag og provosere er faen meg ikke supporterkultur.
Nyopprykka Sarpsborg hjemme er i bunn og grunn en fullstendig betydningsløs supporterkamp for oss. Et lag vi ikke har noe som helst forhold til. For meg ble tostangshendelsen brukt som en "god" unnskyldning for noen til å lage kvalm...................Kommentar
Kommentar