Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Jeg sier igjen jonern, jeg sitter som sagt og syr disse flaggene selv, så hvis du velger å henge deg så opp i det, så deg om det!! Herre.. Supporter effekter betyr da selvsagt en hel del for meg også, men poenget er at det ikke er verdt å lage bråk for noen flagg! Det holder hvertfall jeg meg for god for, og det burde alle andre som mener de forstår supporter kultur også gjøre!Kommentar
-
Bare si ifra om det er noen som trenger å låne en babycall..
Denne "bitchinga" frem og tilbake fører jo ingen ting med seg, dem som var på bortefeltet må stå til ansvar for det ovenfor LSK og vi andre som ikke var tilstede kan la "kniven" ligge frem til det evt kommer noe konkret ut av dette!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av thefreedictionaryfolkeskikksubst. m entall folkeskikk ['fɔlkəʃɪk] (uskrevne) regler for hvordan en ter seg i omgang med andre, sømmelig oppførselNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Faen så pinlig å lese her inne. I andre land ville gutta som var over på bortefeltet for å hente flagg tilbake sett på som "helter" som ofra seg for resten av miljøet i Lillestrøm og fått en klapp på skuldra og takk, mens her er man ute etter og ta/støte bort personene med engang. Få opp øya!
Det å ta andres flaggting er et hån mot supporterklubben og det er godt å se at det fortsatt er noen som tar ansvar og beviser at det ikke bare er å ta seg til rette i Lillestrøm og på Åråsen. Her er det Lillestrøms supportere som bestemmer.
Hver gang det skjer en liten ting rundt miljøet her er folk ute på forumet her og blåser opp til krisestemning. Til og med media har latt være å nevne denne episoden, det sier litt. Det er dere her som lager en sak ut av dette.
Personlig syns jeg det er forbanna fett at ting skjer i Lillestrøm og at man står opp for værandre.
Lillestrøm - Fryktet på banen, tribunen og i gatene.Kommentar
-
Faen så pinlig å lese her inne. I andre land ville gutta som var over på bortefeltet for å hente flagg tilbake sett på som "helter" som ofra seg for resten av miljøet i Lillestrøm og fått en klapp på skuldra og takk, mens her er man ute etter og ta/støte bort personene med engang. Få opp øya!
Det å ta andres flaggting er et hån mot supporterklubben og det er godt å se at det fortsatt er noen som tar ansvar og beviser at det ikke bare er å ta seg til rette i Lillestrøm og på Åråsen. Her er det Lillestrøms supportere som bestemmer.
Hver gang det skjer en liten ting rundt miljøet her er folk ute på forumet her og blåser opp til krisestemning. Til og med media har latt være å nevne denne episoden, det sier litt. Det er dere her som lager en sak ut av dette.
Personlig syns jeg det er forbanna fett at ting skjer i Lillestrøm og at man står opp for værandre.
Lillestrøm - Fryktet på banen, tribunen og i gatene.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
God natt.Kommentar
-
Faen så pinlig å lese her inne. I andre land ville gutta som var over på bortefeltet for å hente flagg tilbake sett på som "helter" som ofra seg for resten av miljøet i Lillestrøm og fått en klapp på skuldra og takk, mens her er man ute etter og ta/støte bort personene med engang. Få opp øya!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
VIF anket boten som dem hadde fått på 80.000,- og fikk den redusert til 50.000,-
Kommentar
-
Lillestrøm - Fryktet på banen, tribunen og i gatene.
For meg blir det helt utrolig at noen her faktisk forsvarer det som skjedde en liten stund senere.Kommentar
-
En ting til. Etter hva jeg har lest (merk; lest) diverse steder, så var disse tostangsene gjenglemt fra forrige kamp mot Sarpsborg (borte) og planen var at disse skulle leveres tilbake. Noe de også ble, under helt fredelige omstanser.
For meg blir det helt utrolig at noen her faktisk forsvarer det som skjedde en liten stund senere.
http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Fotball/LSK-Sarpsborg-08/18467282_gJhBH7#1424787464_WcDhFwb
Bare skulle levere det tilbake?"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Se der ja. Men her i gården spiller det ingen rolle hva S08 supporterne gjorde.. De kunne like gjerne pissa på Tom Lund statuen og rivd ned bortetribunen i samme slengen, ingen som hadde brydd seg. Her er det KUN våre egne som oppfører seg som tullinger uansett!..................Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har dyseleksi men også meninger. Fugla for LifeKommentar
-
Hadde Særp skulle levert dem tilbake hadde dem ikke tatt dem med inn på tribunen og holdt dem opp ned. I tribunekulturverden så er å holde et banner/flagg til motstanderlaget opp ned det samme som å stå på seksjonen over dem og pisse ned på dem. Bare ville kommentere hvordan det føles for enkelte.Kommentar
Kommentar