Det er mulig kamputviklinga i går har skylda, men jeg sto tilfeldigvis for en gang skyld på felt B og jeg føler det var dårligere trøkk der enn jeg noen gang har opplevd på øvre felt C. Blei etterhvert litt tynt med folk også... Vil gi kred til felt A som prøvde, hele tida! Kanskje jeg skal prøve det feltet en match også, etter (over) ti år på felt C...
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Like lite som noen kan forlange av meg at jeg skal bli med på galgenhumor, kan jeg forvente at galgenhumorister skal forandre atferd bare fordi jeg har mitt syn på hvordan en supporter skal være.
Kalles visst takhøyde...Kommentar
-
Å synge for Espen i går var jo en protest mot rævva innsats... Innsats er det han sto for i LSK og det smitta, og det var det som manglet i går. Skikkelig. Jeg er enig i at å pipe mot laget, bråke med/mot medsupportere og å fokusere på humor er dårlig, selv om oppgittheten for capoene igår var berettiget pga dårlig innsats fra oss. Ronny prøvde virkelig å få oss til å synge "trøkkesanger", men ingen var med... Da prøvde man litt galgenhumor.
Men å gå fra stadion når vi har fem strake før denne kampen, syns jeg er dårlig. Det var MANGE som gikk. Skulle tro vi lå på nedrykk og at "grensen var nådd"...
Vi som velger å stå skal stå der og synge for lsk uansett. Ellers er alt tomprat.Kommentar
-
Uansett, man synger for spillere som er i klubben, ikke de som var der tidligere. Espen Søgård fortjener all verdens applaus, og sangen sin sunget når vi møter Start, men ikke når vi ligger under 0-2 mot Sogndal.Kommentar
-
Utestengt Viking supporter truer med rettsak for å se laget sitt:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3219589.ece
Egen kommentar:
Stå på og fjern ugress som Gisle Oseberg lengst mulig vekk fra norske fotballarenaer.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
- Vi har svart advokaten, gitt en klar begrunnelse på utestengelsen, og forklart hva hans klient må gjøre for å få utestengelsen opphevet. Vi har sagt at dersom han tar kontakt med Vikinghordene, kan han få opphevet utestengelsen. Dette er en sak mellom ham og Vikinghordene, ikke mellom ham og Viking, sier Ristesund-Sele.Kommentar
-
Synes hele den saken der virker litt merkelig, har vanskelig for å tro att vedkommende som er utestengt, vikinghordene og viking har fortalt hele og den fulle sannheten. Her virker det som om alle prøver å feie ett eller annet under teppe.Kommentar
-
Alternativt har de gitt Vikinghordene absolutt alt ansvar for hva som foregår på det feltet de har fått tildelt. Bortsett fra det juridiske, i og med at det vel er klubben som står som eier av banen.
Skulle vært interessant å sett den avtalen...Knurr...Kommentar
-
Vikinghordene bestemmer da kun på feltet dems, ikke resten av stadion som dem også er utestengt fraKommentar
-
- Vi har aldri sagt at de tilhører noe casualmiljø. De ble utestengt fra Vikinghordene fordi de sto for en helt annen kultur enn det Vikinghordene sto for. Vi i Viking stilte oss lojalt bak Vikinghordene, og derfor ble de også utestengt fra stadion, sier Ristesund-Sele.
Denne var artig. Så hvis man ikke følger Vikinghordenes agenda til punkt og prikke og er enig i alt, så blir man utestengt? Det er jo faktisk helt sykt....Kommentar
-
Interessant vei å gå. Kanskje det burde bli en rettssak for å få avklart hvem som har ansvar for hva. Når det er sagt har vel Viking rett til å avgjøre hvem som har adgang til deres områder, så fremt det ikke rammes av diskrimineringslovgivningen. Om de er tjent med det er en annen sak.Last edited by Stray Cat; 31.08.2011, 05:58.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Idioti!!! Det som er enda mer idiotisk er at folk er klar til "krig" på grunnlag av tagginga. Drit i det! Finn i allefall en mer intelligent paybackmåte.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar