Han dusten som ropte "stille i fjøset" til oss i dag. Sinnsykt provoserende. Ukultur
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men du er vel synsk og hadde visst det med det samme? VM i klarsynt neste for deg.Kommentar
-
Hvordan kan de ikke vite det? Det er heller ikke snakk om at Saftkokaran ell hva faen ropte det, det er snakk om at 1 kanskje 2 ropte (selvfølgelig rett forran en mikrofon). De andre holdt seg for gode, derfor blir det ukultur.Kommentar
-
Hvis det faktisk så såpass ille ut at bare en eller to begynte å synge "la han dø" så er det ikke ukultur (jeg har ikke sett det selv).
Da er det bare et par sulliker som ikke har fått med seg alvoret eller er drita fulle. Tullinger finnes over alt, jeg synes ikke Sogndal supportere generelt burde få pes for dette.Kommentar
-
Går en liten diskusjon på Vg nett om kamprop. Synes denne misforståelsen gjengitt av brukeren "Markmus" var litt morsom;
haha, finnes noen fine eksempler på dette.
Klanen har f.eks. en sang gående hvor jeg hele tiden tror de synger om 'juletrær'. Spurte om dette i en kamptråd for noen uker siden, men nå har jeg allerede glemt hva det var de faktisk sang.
Og så har vi jo den artige fra Stadion. Start var på besøk i 2007 (tror det var da) og vi begynner å rope "Kjør over pakket". Etter kampen lurte visst Start-supporterne på hvorfor vi ropte "sjørøverpakket" til demKFL - medlem nr 23Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Ellers synes vel LSK at det er for kraftig engasjement rundt klubben i det siste, så det er viktig å legge en demper på tribunelivet?
Ut 2012 er en overreaksjon av dimensjoner, og jeg vil få understreke at oppmøtet mitt på Åråsen i morgen utelukkende er for å støtte et lag i krise og ikke skal tas til inntekt for noen støtte for utestengelsesregimet.
Hvor latterlig framstår ikke kampannonsen for LSK - RBK full av flammer nå. Flaut, LSK!Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg vil tro at bluss er utelukkende positivt for tilskuertall og interessen rundt LSK. Vil tro at vanlige tilskuere synes pyroen mot Enga var veldig tøff/fin og se på. Snakker om tilskuerne (familier etc.) på de andre feltene enn KFL, som opplevde det på avstand. Om folk dropper å stå på kanarifeltet grunnet en risikoen rundt bluss er en annen diskusjon (selv om jeg ikke tror det er tilfelle i det hele tatt).A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Skal møte opp og dele ut billettene til Junioraksjonen, men så tror jeg at jeg går ned og tar en pils med gutta som er utestengt.
Min første LSK-kamp var i august 69 (mot Turn), nå tror jeg faktisk at jeg trenger en pause fra Åråsen før det blir helt svart.
Personlig mener jeg at utestengelsen er horribel fordi:
- Utestengelsen står ikke forhold til handling.
- Utestengelsen står ikke i forhold til tidligere praksis (jfr. slaget på Nadderud i 07, kamphanene fikk kun 1 års utestengelse)
- LSKs streben etter å statuere et eksempel går utover to KFL-medlemmer som kun tidligere har bidratt med positiv jobbing for KFL og tribunelivet.
Har flere argumenter, men de egner seg ikke på trykk.Last edited by sparwasser; 29.09.2011, 14:46.Kommentar
-
Kommentar