Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kjente jeg ble uvell når to tredeler rundt meg hoppet og jublet når rbk scoret. Jeg sitter på felt M rett bak lsk benken og trodde aldri jeg skulle få oppleve så mange bortesuportere rundt meg som i dag. Var det samme mot søpla dog noe mindre synlig.¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Kommentar
-
Er en uting, men vi må selv sørge for å bli så hete igjen at vi kan selge ut tre seksjoner til hjemmesupportere er jeg redd...Kommentar
-
Ærlig talt, slippe inn RBK-sympatisører med flagg og drakt på felt M? Så flagg og drakter i fleng på felt m,n og o fra RBK.Kommentar
-
Er så drittlei bortesupportere på andre steder en på bortetribunen.
Eplekjekke idioter som kun er ute etter å provosere. Hvor vanskelig kan det være å sende de over til Legea? Det var faktisk så ille i dag at jeg følte meg som en turist på egen arena.Kommentar
-
Kommentar
-
Vedkommende besvimte. det er det eneste jeg vet. Vet ikke hvordan det gikk med vedkommende etter at lege/politi/vakt kom til stedetKommentar
-
Kommentar
-
Hva hadde vi gjort i samma situasjon? Går samtidig rykter på forumet til Bataljonen at de skal ha sunget: La han dø....
VIF-supportere saboterte Torps hilsen fra sykesenga
-Så lenge ingen er døde, er det meste tillatt, sier Klanen-talsmann.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Her får Brann ta på seg skylda selv, når de ikke gir informasjon på sikkerhetsmøtet på forhånd. Minner veldig om det som skjedde 16. mai i fjor, da det etter nystemten skulle være ett minutts stillhet. Umulig å høre den beskjeden over det elendige høytaleranlegget når vi synger og trøkker på for å overdøve nystemten.
Apetalsmannen derimot fremstår her som en som skulle vært beskyttet mot seg selv.Kommentar
-
Hørtes ut som vanlige Bergensk konspirasjonstenking.... Selv om det er klanen så tviler jeg veeeeeldig sterkt på at de sang la han dø... kan jo seff ha vært en idiot eller to som gjorde det, men ikke hele klanen... Var jo litt samme greia med oss, de nekta jo å godta at vi ikke hørte hva som ble sagt på feltet....CustodesI med og motgangKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar