Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Talsmannen til Klanen er usedvanlig lite egnet til å åpne kjeften. Herlig at de har en sånn fyr som talsmann! La han fortsette!
Men bergensertullingene kan takke seg selv. Som andre har nevnt er det ikke første gangen de skal ha en markering uten å informere om det på forhånd. Og etterpå oppfører de seg som om de gjestende supporterne har drept noen. Idiotklubb med idiotsupportere!Kommentar
-
I tillegg har man bra med førstehjelpere som "rusler rundt" eller står på faste plasser rundt banen.
Den unge kvinnen ble uvel og besvimte på KFL feltet. Heldigvis ikke noe mer dramatisk enn det.
Til de som måtte lure.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Jeg er heldigvis ikke en av dem som er redd for att naboen skal se eller høre meg, og den dagen jeg ikke viser følelser eller reaksjon når jeg ser LSK så skal jeg melde meg ut av fotball-familien og inn i krokket-klubben borte på flomvollen. Det hende att det går hardt for seg i krokket også da, men regner ikke med att man for noen grunn til å klikke i vinkel på grunn av dommeren.Kommentar
-
Ifølge Ola Bernhoft i Aftenposten bør man klappe høflig med to fingre og vise tilbørlig respekt for dommere, med- og motspillere, publikum generelt, samt motstanderlagets supportere. Kan ikke klikke i vinkel da, Boing.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ifølge Ola Bernhoft i Aftenposten bør man klappe høflig med to fingre og vise tilbørlig respekt for dommere, med- og motspillere, publikum generelt, samt motstanderlagets supportere. Kan ikke klikke i vinkel da, Boing.
http://fotball.aftenposten.no/blogg/...icle211510.eceDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det som skjedde i bergen i går var ikke av det mest intelligente innslaget når det gjelder supporterliv, det hjalp heller ikke når en talsmann klarer å prate for seg på en måte som jeg med rimelig stor sikkerhet ikke vil se fra KFL sin side.
Uansett, ingen drept eller skadet, kun følelsesmessige skader etter dette for ofrene. Og det må da klare å reparere på ett vis.Kommentar
-
Det som skjedde i bergen i går var ikke av det mest intelligente innslaget når det gjelder supporterliv, det hjalp heller ikke når en talsmann klarer å prate for seg på en måte som jeg med rimelig stor sikkerhet ikke vil se fra KFL sin side.
Uansett, ingen drept eller skadet, kun følelsesmessige skader etter dette for ofrene. Og det må da klare å reparere på ett vis.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Knurr...Kommentar
-
-
Ehehehehhe.. i alle dager. Tyskland <3Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFOKommentar
-
Klanen i media igjen
Det er ingen som fikk juling
Synes ting begynner å bli dratt langt nå, vi brant også flagg mot VIF, vi synger også om død når det gjelder enga. Litt smått må være lov så lenge det ikke går ut over enkelt personer eller noen blir skadet av det.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Er dette supporterkultur eller supporterukulturKommentar
Kommentar