Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Og at noen må gjemme ansiktet sitt bak masker er bare latterlig ,tøffe skal dem være men og vise annsikt det tør dem ikke.Kommentar
-
Lurt av Klanen å låse ut Svenna igjen ogsåPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Klanen i media igjen
Det er ingen som fikk juling
Synes ting begynner å bli dratt langt nå, vi brant også flagg mot VIF, vi synger også om død når det gjelder enga. Litt smått må være lov så lenge det ikke går ut over enkelt personer eller noen blir skadet av det.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
spiller man på a-laget så skal man tåle en del, men når man er ungdom og barn så tror jeg det ikke hjelper på tryggheten og selvtillitten å være ute på banen og høre masse folk synger/roper masse dritt på sidelinjen til deg. Her snakker vi om unger som skal snart bli voksne, og hvis vi skal si att det er helt greit å stå å skrike dritt til unger, så tør jeg ikke å tenke på hva dem vil synes er greit å gjøre når dem blir voksne og står på tribunen. Skjerpings klanen og andre som synes dette er greit å gjøre når unger skal spille kamp.Kommentar
-
Klanen i media igjen
Det er ingen som fikk juling
Du skal for øvrig ikke se bort fra at Benny sine (ofte utskjelte) venner i Lyn hadde en finger med i spillet på kampreferatet: http://www.lynfotball.no/jr-1-jr1-40...tap-i-derbyet-Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Apene er på amøbe-nivå. Utrolig irriterende at den vestlige verden holder seg med et trygdesystem som gjør det mulig at slike vesener skapes og formerer seg. Chavs i England, trailer trash i USA, og søpla i Norge. I mørke stunder lengter man etter Hitler eller en tilsvarende ryddegutt.
Lavmål.
RuneLast edited by Rune; 09.10.2011, 22:30."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ikke for å være ufin Rune, du må forresten være en veldig bra mann utfra det jeg leser på forumet her, men i det siterte innlegget var det svært lite nyttig informasjon å lese.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg prøver ikke å være informativ. Jeg synes det er usmakelig og dust å fleipe med hitler og den endelige løsning."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
-
Ukultur
LERKENDAL (VG) Rasende RBK-supportere gikk til verbalt angrep på Rade Prica etter det flaue 3-6-tapet mot Brann.
Prica er mann nok til å unnskylde både elendig innsats og at han gestikulerte mot publikum og ikke minst komme rakrygget ut for å møte fansen på egenhånd.
Selvsagt skal han ikke gestikulere mot publikum og de har rett til å si ifra til spillere og ledere. Synes likevel det blir utrolig usaklig å skrike om at han må donere lønna si til kjernen, og heller ikke la mannen svare for seg når han har baller nok til å møte dem på egenhånd.Last edited by Trüm; 31.10.2011, 12:50.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
-
Hva var problemet her, Tony? Hvis vaktene jobber med å forhindre at publikum ikke kan løpe ned gjerdet, så burde det være en smal sak å gjøre nettopp det. Ikke hver dag man får hjelp av vaktene til sånt ;-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Han karen her er så jævelig ukultur: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3263464.eceAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar