Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av UltraFo
    Klanen i media igjen
    Det er ingen som fikk juling

Synes ting begynner å bli dratt langt nå, vi brant også flagg mot VIF, vi synger også om død når det gjelder enga. Litt smått må være lov så lenge det ikke går ut over enkelt personer eller noen blir skadet av det.
    Vi snakker her om en junior kamp på Kringsjå - ikke en kamp for 15 000 tilskuere på Ullevål Stadion med i hvertfall gjennomsnittlige voksne spillere. Uansett synes jeg rop om drap og voldtekt ikke hører hjemme på en sivilisert arena som fotballen skal være.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av 007
      Mitt spørsmål blir:
      Er dette supporterkultur eller supporterukultur
      Kultur! Fuck for Bayern München må da være bra? Jeg ikke har noe forhold til dem, men tiltaket da være bra!

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Opprinnelig skrevet av *46*
        Vi snakker her om en junior kamp på Kringsjå - ikke en kamp for 15 000 tilskuere på Ullevål Stadion med i hvertfall gjennomsnittlige voksne spillere. Uansett synes jeg rop om drap og voldtekt ikke hører hjemme på en sivilisert arena som fotballen skal være.
        Og at noen må gjemme ansiktet sitt bak masker er bare latterlig ,tøffe skal dem være men og vise annsikt det tør dem ikke.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Og at noen må gjemme ansiktet sitt bak masker er bare latterlig ,tøffe skal dem være men og vise annsikt det tør dem ikke.
          Kommer aldri til å forstå det. Tøft? Nei.

Kommentar

• FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

Kultur! Fuck for Bayern München må da være bra? Jeg ikke har noe forhold til dem, men tiltaket da være bra!
            Fuck For Fugla!
            Kim
            Styremedlem KFL

Kommentar

• Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

Lurt av Klanen å låse ut Svenna igjen også
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                Lurt av Klanen å låse ut Svenna igjen også
                Ved hjelp av den siste siden, kan vi slå fast to ting?

Fuck for fugla og frihet for Svenna er veien å gå?
                Last edited by Gjest; 08.10.2011, 12:52. Begrunnelse: Stokking av bokstaver...

Kommentar

• Marit
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2010
                  • 885

Klanen i media igjen
                  Det er ingen som fikk juling

Synes ting begynner å bli dratt langt nå, vi brant også flagg mot VIF, vi synger også om død når det gjelder enga. Litt smått må være lov så lenge det ikke går ut over enkelt personer eller noen blir skadet av det.
                  Flaggbrenning har jeg ingen problemer med, det er helt greit mellom rivaler i min bok, men å synge "vi skal voldta deres horer" syns jeg virkelig blir for drøyt.
                  Andas in och andas ut
                  Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

spiller man på a-laget så skal man tåle en del, men når man er ungdom og barn så tror jeg det ikke hjelper på tryggheten og selvtillitten å være ute på banen og høre masse folk synger/roper masse dritt på sidelinjen til deg. Her snakker vi om unger som skal snart bli voksne, og hvis vi skal si att det er helt greit å stå å skrike dritt til unger, så tør jeg ikke å tenke på hva dem vil synes er greit å gjøre når dem blir voksne og står på tribunen. Skjerpings klanen og andre som synes dette er greit å gjøre når unger skal spille kamp.

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Apene er på amøbe-nivå. Utrolig irriterende at den vestlige verden holder seg med et trygdesystem som gjør det mulig at slike vesener skapes og formerer seg. Chavs i England, trailer trash i USA, og søpla i Norge. I mørke stunder lengter man etter Hitler eller en tilsvarende ryddegutt.

Du skal for øvrig ikke se bort fra at Benny sine (ofte utskjelte) venner i Lyn hadde en finger med i spillet på kampreferatet: http://www.lynfotball.no/jr-1-jr1-40...tap-i-derbyet-
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Apene er på amøbe-nivå. Utrolig irriterende at den vestlige verden holder seg med et trygdesystem som gjør det mulig at slike vesener skapes og formerer seg. Chavs i England, trailer trash i USA, og søpla i Norge. I mørke stunder lengter man etter Hitler eller en tilsvarende ryddegutt.
                        Morn, du! Hvem er egentlig på amøbe-nivå? Jeg forstår at du forsøker å være morsom, men det der er bare usmakelig og dust!
                        Lavmål.

Rune
                        Last edited by Rune; 09.10.2011, 22:30.
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Opprinnelig skrevet av Rune
                          Morn, du! Hvem er egentlig på ambøe-nivå? Jeg forstår at du forsøker å være morsom, men det der er bare usmakelig og dust!
                          Lavmål.

Rune
                          Svein Erik?

Er det deg?

Fy f**n. Utrolig lavpannet å opprette et nick på KFL sitt forum.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

Opprinnelig skrevet av Rune
                            Morn, du! Hvem er egentlig på ambøe-nivå? Jeg forstår at du forsøker å være morsom, men det der er bare usmakelig og dust!
                            Lavmål.

Rune
                            Ikke for å være ufin Rune, du må forresten være en veldig bra mann utfra det jeg leser på forumet her, men i det siterte innlegget var det svært lite nyttig informasjon å lese.
                            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Rune
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 1229

Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Ikke for å være ufin Rune, du må forresten være en veldig bra mann utfra det jeg leser på forumet her, men i det siterte innlegget var det svært lite nyttig informasjon å lese.
                              Jeg prøver ikke å være informativ. Jeg synes det er usmakelig og dust å fleipe med hitler og den endelige løsning.
                              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

- Vi har våre favorittmerker. Burberry, for eksempel

Kommentar

• Trüm
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Apr 2011
                                  • 74

Ukultur

LERKENDAL (VG) Rasende RBK-supportere gikk til verbalt angrep på Rade Prica etter det flaue 3-6-tapet mot Brann.

Prica er mann nok til å unnskylde både elendig innsats og at han gestikulerte mot publikum og ikke minst komme rakrygget ut for å møte fansen på egenhånd.

Selvsagt skal han ikke gestikulere mot publikum og de har rett til å si ifra til spillere og ledere. Synes likevel det blir utrolig usaklig å skrike om at han må donere lønna si til kjernen, og heller ikke la mannen svare for seg når han har baller nok til å møte dem på egenhånd.
                                  Last edited by Trüm; 31.10.2011, 12:50.
                                  MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

Kommentar

• Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

Ukultur at vaktene foran feltet jobber med å forhindre at publikum kan løpe ned til gjerdet for å juble med spillere på scoringer. Jeg hadde forstått det hadde man hoppa over gjerdet, men det gjør man aldri.

Last edited by Tony; 31.10.2011, 15:45.

Kommentar

• Trüm
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Apr 2011
                                      • 74

Minner meg litt om denne:
                                      (ADVARSEL videoen er en gledesdreper av værste sort)

MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

Kommentar

• Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5918

Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Ukultur at vaktene foran feltet jobber med å forhindre at publikum ikke kan løpe ned til gjerdet for å juble med spillere på scoringer. Jeg hadde forstått det hadde man hoppa over gjerdet, men det gjør man aldri.
                                        Hva var problemet her, Tony? Hvis vaktene jobber med å forhindre at publikum ikke kan løpe ned gjerdet, så burde det være en smal sak å gjøre nettopp det. Ikke hver dag man får hjelp av vaktene til sånt ;-)
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

Han karen her er så jævelig ukultur: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3263464.ece
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...