Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Ingen ting gleder oss mer enn når fugla scoorer mål.
Et ras, selvom det har vært lenge mellom hver gang, er alltid deilig.
Det rullende reklameskiltet som står spesielt ved felt A, velter om en gjeng kommer løpende og hengende over det.
Inntil videre må man holde igjen de ihuga, samt holde igjen gjerdet, så man slipper ødeleggelser og skader på utstyr og personer.
De som ikke tåler det...får gå å setta seg.. : )
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Det rullende reklameskiltet som står spesielt ved felt A, velter om en gjeng kommer løpende og hengende over det.
Inntil videre må man holde igjen de ihuga, samt holde igjen gjerdet, så man slipper ødeleggelser og skader på utstyr og personer.
Frode
-Trekk bakoveeeer! Trekk baaaaaakooooooveeeeeeeer!Kommentar
-
Kommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Frode03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Kommentar
-
Tror det er litt avsporing her, og så for folk ta ett glass vann og tenke litt.
Hadde tribunedelen godt helt ned til matta, så kan jeg ikke se ett problem med ett ras. Men på feltet pr dags dato,så medfører ett ras seg att man kan dra med seg uskyldige som man passerer forbi eller er på vei opp/ned trappa som igjen medfører fall og skader. Jeg tror de fleste forstår dette.
Men så kan folk nå også begynne å stå på "tryggere" områder på feltet, f.eks. jeg står på øvre del av tribunen sånn ca. midt i mellom ufc og forsangerfeltet på c, her er det stort sett trygt og godt.Kommentar
-
Btw, stell deg øverst på feltet så slipper du unna et evt rasKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Du var tydeligvis ikke på Gjemselund eller Nedre Eiker på 90 tallert? Da snakker vi gode minneverdige ras.Kommentar
-
Eller semien mot Vinger på Åråsen i 1992.Faen,for noen deilige ras vi har hatt.Er det ultimate etter scoring.Hvertfall på de gamle ståtribunene med lave trinn.Jeg elsker ras!Kommentar
-
Det var vell da betongtrinna løsna og noen datt ned og brakk beinet...Det var tider det....Jeg vil ha det tilbake.....Kommentar
-
Det var et sykt,sykt ras.Kommentar
-
Var det ikke i cupkampen mot godset på nedre eiker at hele gjerdet røyk for en del år tilbake?Kommentar
Kommentar