Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Enig Veiron. Har vært på Anfield to ganger. Første gangen var det veldig tamt(0-0 mot Hammers) mens den andre kampen var det ålreit stemning(skulle bare mangle da Pool vant 5-1 eller noe slik mot samme lag). Noe bedre stemning var det faktisk på Selhurst Park mot Wimbledon(tror pool vant 2-1). Skal dog sies at jeg satt på langsida på alle tre kampene og der nok ikke der stemningen er best.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

Opprinnelig skrevet av AG-3
      Ditto! PL kan ta seg en bolle...
      Tja, hver sin smak. Jeg har mitt lag i PL og trives med det, er over 6-7 ganger i året. Men å sammenligne PL eller andre europeiske fotball-ligaer mot bundesliga blir rått parti. Grunnen er att Bundesliga har forstått hva som er viktig og har fått system på sakene, så jeg beundrer Bundesliga på den måten de tar vare på publikum og att dem har kontroll på lønningene. Skulle ønske både TL og PL hadde tatt seg en studietur til Bundesliga for å se hvordan ting gjøres der.

Men å plukke meg ut ett lag i tysk fotball har jeg ikke klart ennå, da begynner å bli gammel og har nok av ting som fyller opp kalenderen. For holde med ett lag i Norge og ett i England, resten av tiden er satt av til jobb og familie.

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Jeg skjønner hva du mener Boing! Selv har jeg mitt eneste utenlandske favorittlag i Italia, men jeg skulle ønske Milan spilte i Bundesliga...
        Selv om Serie A har masse sjarm, er det også helt kokos på mange måter. Forhåpentligvis blir det bedre når diverse kommunale regler endres og andre klubber kan gjøre som Juve og bygge nytt stadion. Og Intermerda må ut av San Siro, og San Siro må pusses opp!
        Selv om jeg ikke har noe favorittlag i Tyskland så er det like gøy. Men jeg må innrømme at jeg nok holder litt med Schalke når de spiller, etter å ha opplevd supporterne deres på nært hold både på pub og kamp.

Kommentar

• Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

Bundesligastemning... Mmmmm.... Øl ... Mmmm... Bratwurst.. Mmmm.....
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
            Bratwurst.. Mmmm.....
            Da jeg så Dortmund i 2010, hadde de også dönerstand på Westfalenstadion. Konge!

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
              Da jeg så Dortmund i 2010, hadde de også dönerstand på Westfalenstadion. Konge!
              Trenger ikke gå over bekken for å hente vann.

Sesongen 2010-2011 hadde LSK en slik en i spillergarderoben.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• 36.
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2009
                • 121

Har bestilt tur til Roma 13. - 20. desember. Har tenkt å overtale frua til å bli med på kamp. Ser at AS Roma ikke spiller hjemme denne perioden, men SS Lazio spiller hjemme mot Inter.

Er det noen her som har vært på kamp i Roma, hvor på stadion er det best å sitte ift pris og hvor får man kjøpt billetter? Hjemmesiden til Lazio er, så vidt jeg kan se, ikke tilgjengelig på engelsk.
                Seksogtredve år

Kommentar

• *46*

BennyLem og gamle vitser om og om igjen = sant

Kommentar

• Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

Opprinnelig skrevet av 36.
                    Har bestilt tur til Roma 13. - 20. desember. Har tenkt å overtale frua til å bli med på kamp. Ser at AS Roma ikke spiller hjemme denne perioden, men SS Lazio spiller hjemme mot Inter.

Er det noen her som har vært på kamp i Roma, hvor på stadion er det best å sitte ift pris og hvor får man kjøpt billetter? Hjemmesiden til Lazio er, så vidt jeg kan se, ikke tilgjengelig på engelsk.

God tur :-)

Kommentar

• Bukkenbruse
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 515

Opprinnelig skrevet av 36.

Har vært på et par kamper i Italia, dog ikke i Roma.

Uansett - når jeg har kjøpt billetter på stadioner i Italia har jeg blitt bedt om å vise pass for at de skal registrere personalia på alle tilskuerne. Vet ikke om dette gjelder Roma, men bittert å møte opp og ikke slippe inn

Ellers er billettprisene relativt stive i Italia og du får stort sett det du betaler for, men vær forberedt på å betale 50+ euro for en ok plass. Lurt å sjekke ut banekartet før du drar, sitter du på en langside på en så stor bane som Lazio sin ser du nok bra uansett. De kampene jeg har vært på har jeg vært ved stadion 2-3 timer før kamp, ordnet billett der og så gått for å spise en pizza før jeg har gått tilbake for å se kamp. Er vel ekstremt sjeldent utsolgt på italienske stadioner, så tror det er en trygg taktikk.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

Kudos til Stabæk for å holde koken hele kampen gjennom etter den begredelige forestilliga.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• magnuslt
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2011
                          • 213

Er det bare jeg som reagerer på at det henger reklame på LSK-veggen? En skam, spør du meg.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Jeg syns hele veggen er en skam jeg ... Den burde hvert friska opp i fargene ........

Kommentar

• knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9539

Opprinnelig skrevet av magnuslt
                              Er det bare jeg som reagerer på at det henger reklame på LSK-veggen? En skam, spør du meg.
                              Samma faen. Den som eier veggen får styre; måtte det være på den ene eller andre måten.
                              Dog jævlig fin gest å kunne ha veggen

Kommentar

• Frode Thai
                                KFL styremedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 380

Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                Vi er mange som steilet når man oppdaget reklame på "vår vegg" og halvveis over LSK-logoen.
                                Problemet er at veggen ikke er vår, og at de som eier veggen skal arrangere noe i Lillestrøm, og at de derfor har behov for å reklamere for dette.

Hadde de bare vist litt hensyn, plassert denne reklamen sin lengre ned og ikke over vår logo, hadde jeg kunnet svelgte det...Slik veggen fremstår nå...får jeg gåsehud og blir kvalm.
                                Frode Johansen
                                styremedlem KFL

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

Er spent på hva den hjernedøde klanen og diskogirls finner på denne uka ....

Kommentar

• Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Er spent på hva den hjernedøde klanen og diskogirls finner på denne uka ....
                                    Mer spent på hvor mange fugla patrioter som dukker opp i VG svingen på søndag.
                                    Er redd det blir en av de dårligste derby oppmøtene på lenge, på begge sider.
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• jeykey
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2012
                                      • 452

20 012 er tallet som må overgås.
                                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                      - Sitat Grusom B

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Stemmer det at Tom Lund statuen + mange andre ting er blitt tagga ned i natt???

Kommentar

• Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

Ser sånn ut ja, kopierte bilde fra sirkus siden dems så vi slipper og gi de no hits

Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

Working...