Enig Veiron. Har vært på Anfield to ganger. Første gangen var det veldig tamt(0-0 mot Hammers) mens den andre kampen var det ålreit stemning(skulle bare mangle da Pool vant 5-1 eller noe slik mot samme lag). Noe bedre stemning var det faktisk på Selhurst Park mot Wimbledon(tror pool vant 2-1). Skal dog sies at jeg satt på langsida på alle tre kampene og der nok ikke der stemningen er best.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Tja, hver sin smak. Jeg har mitt lag i PL og trives med det, er over 6-7 ganger i året. Men å sammenligne PL eller andre europeiske fotball-ligaer mot bundesliga blir rått parti. Grunnen er att Bundesliga har forstått hva som er viktig og har fått system på sakene, så jeg beundrer Bundesliga på den måten de tar vare på publikum og att dem har kontroll på lønningene. Skulle ønske både TL og PL hadde tatt seg en studietur til Bundesliga for å se hvordan ting gjøres der.
Men å plukke meg ut ett lag i tysk fotball har jeg ikke klart ennå, da begynner å bli gammel og har nok av ting som fyller opp kalenderen. For holde med ett lag i Norge og ett i England, resten av tiden er satt av til jobb og familie.Kommentar
-
Jeg skjønner hva du mener Boing! Selv har jeg mitt eneste utenlandske favorittlag i Italia, men jeg skulle ønske Milan spilte i Bundesliga...
Selv om Serie A har masse sjarm, er det også helt kokos på mange måter. Forhåpentligvis blir det bedre når diverse kommunale regler endres og andre klubber kan gjøre som Juve og bygge nytt stadion. Og Intermerda må ut av San Siro, og San Siro må pusses opp!
Selv om jeg ikke har noe favorittlag i Tyskland så er det like gøy. Men jeg må innrømme at jeg nok holder litt med Schalke når de spiller, etter å ha opplevd supporterne deres på nært hold både på pub og kamp.Kommentar
-
Bundesligastemning... Mmmmm.... Øl ... Mmmm... Bratwurst.. Mmmm.....- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har bestilt tur til Roma 13. - 20. desember. Har tenkt å overtale frua til å bli med på kamp. Ser at AS Roma ikke spiller hjemme denne perioden, men SS Lazio spiller hjemme mot Inter.
Er det noen her som har vært på kamp i Roma, hvor på stadion er det best å sitte ift pris og hvor får man kjøpt billetter? Hjemmesiden til Lazio er, så vidt jeg kan se, ikke tilgjengelig på engelsk.Seksogtredve årKommentar
-
Har bestilt tur til Roma 13. - 20. desember. Har tenkt å overtale frua til å bli med på kamp. Ser at AS Roma ikke spiller hjemme denne perioden, men SS Lazio spiller hjemme mot Inter.
Er det noen her som har vært på kamp i Roma, hvor på stadion er det best å sitte ift pris og hvor får man kjøpt billetter? Hjemmesiden til Lazio er, så vidt jeg kan se, ikke tilgjengelig på engelsk.
God tur :-)Kommentar
-
Er det noen her som har vært på kamp i Roma, hvor på stadion er det best å sitte ift pris og hvor får man kjøpt billetter? Hjemmesiden til Lazio er, så vidt jeg kan se, ikke tilgjengelig på engelsk.
Uansett - når jeg har kjøpt billetter på stadioner i Italia har jeg blitt bedt om å vise pass for at de skal registrere personalia på alle tilskuerne. Vet ikke om dette gjelder Roma, men bittert å møte opp og ikke slippe inn
Ellers er billettprisene relativt stive i Italia og du får stort sett det du betaler for, men vær forberedt på å betale 50+ euro for en ok plass. Lurt å sjekke ut banekartet før du drar, sitter du på en langside på en så stor bane som Lazio sin ser du nok bra uansett. De kampene jeg har vært på har jeg vært ved stadion 2-3 timer før kamp, ordnet billett der og så gått for å spise en pizza før jeg har gått tilbake for å se kamp. Er vel ekstremt sjeldent utsolgt på italienske stadioner, så tror det er en trygg taktikk.Kommentar
-
Kudos til Stabæk for å holde koken hele kampen gjennom etter den begredelige forestilliga.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Problemet er at veggen ikke er vår, og at de som eier veggen skal arrangere noe i Lillestrøm, og at de derfor har behov for å reklamere for dette.
Hadde de bare vist litt hensyn, plassert denne reklamen sin lengre ned og ikke over vår logo, hadde jeg kunnet svelgte det...Slik veggen fremstår nå...får jeg gåsehud og blir kvalm.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Ser sånn ut ja, kopierte bilde fra sirkus siden dems så vi slipper og gi de no hits
Kommentar
Kommentar