Kunne dem ikke reist hjem til Tommy gitt han frakken i stede? Han som driver med hest (eller har han kutta det ut?) ville sikkert gladelig tatt i mot den.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Enig i denne. Håper noen tar igjen - fordi det fortjener de herionavhengige sosialklientene - men jeg håper samtidig at vedkommende som hypotetisk sett tar igjen mot Vålerengen velger å ikke bryte norske lover.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
-
Det skjer litt her i vest også:
De 130 Viking-supportere som ankom Haugesund med båt fikk seg et makabert syn da de seilte inn i Smedasundet søndag ettermiddag. Fra Risøy bru hang elleve dukker med Viking-drakter.
...
Da bortesupporterne la til kai like utenfor Sportsbaren brøt det ut slåsskamp mellom de to lagenes supportere.
Bråket ble raskt roet ned og Viking-supporterne fyrte opp bluss på kaien før de fortsatte til utestedet Irish Viking.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Ukultur: blussetull .. hjælp for noen tragiske kids dere er, faen at dere skal føkke det til for klubben hele tiden!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Flott at en gir NFF en grunn til å være skeptisk til lovlige søknader om pyro i fremtiden. "Se bare hva som skjedde hos motstandersupporterne når vi ga klanen lov til å blusse"Kommentar
-
Bluss kan være flott det når det ikke utføres av folk som er totalt evneveike."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Jeg er spent på hvor lenge LSK og KFL kan fortsette å ha med ultrasene på laget, så lenge enkeltmedlemmer av denne grupperinga til stadighet skjemmer ut Sportsklubben. Den vanlige mannen i gata, inkludert meg selv, er neppe spesielt komfortabel med å bli sammenliknet med folk som elsker slåssing, ukontrollert blussing og hærverk på tribunen under påskudd av å følge Sportsklubben.
Jeg elsker LSK, men deler av den alternative tribunekulturen som har vokst frem de siste årene har jeg særdeles lite til overs for. Videre aksepterer jeg at det er lov til å være uenig i mine meninger, men jeg vil da samtidig si at jeg kommer til å gi opp å følge Sportsklubben. For meg er det ikke forenelig å være LSK-supporter og samtidig være enig i det vi så før kamp og på tribunen dag.
De som ønsker det må for min del gjerne slåss, blusse og ta på seg skjerf og hette på match, jeg forstår bare ikke hvorfor en skal dra meg seg en haug med andre uskyldige i sin søken etter adrenalin og aksept hos likesinnede.Last edited by holmiz; 11.11.2012, 20:45. Begrunnelse: fjerna noen adjektiver og retta noen skrivefeilHilsen Anders
-
Aner ikke hvordan det så ut på TV eller noe, men fy f.... hvor kult det var i feltet når blussa/røykbombene ble fyrt opp. Dere får henge ut de dere vil, men pyro osv. er en stemningsskaper. Kjedelig om det går utover uskyldige på tribunen. Hvorfor slakte ultras pga. bluss?Kommentar
-
Aner ikke hvordan det så ut på TV eller noe, men fy f.... hvor kult det var i feltet når blussa/røykbombene ble fyrt opp. Dere får henge ut de dere vil, men pyro osv. er en stemningsskaper. Kjedelig om det går utover uskyldige på tribunen. Hvorfor slakte ultras pga. bluss?
Og ingenting har noe på banen å gjøre.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Aner ikke hvordan det så ut på TV eller noe, men fy f.... hvor kult det var i feltet når blussa/røykbombene ble fyrt opp. Dere får henge ut de dere vil, men pyro osv. er en stemningsskaper. Kjedelig om det går utover uskyldige på tribunen. Hvorfor slakte ultras pga. bluss?Hilsen Anders
-
Fra godstolen min foran TV'en så så jeg at matchen blei stoppa i ca et kvarter, at politiet tok oppstilling foran Kanari-Fansen og gikk inn og henta ut folk, og at det ble henta ut ei som besvimte, samt at begge lagene ble sendt i garderoben av en dommer som ikke var komfortabel med situasjonen der og da. Jeg vil ikke slakte noen jeg, jeg ønsker bare ikke lenger å assosieres med overnevnte hendelser, kun fordi jeg i ung alder ble betatt av et fotballag med navnet Lillestrøm.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Fra godstolen min foran TV'en så så jeg at matchen blei stoppa i ca et kvarter, at politiet tok oppstilling foran Kanari-Fansen og gikk inn og henta ut folk, og at det ble henta ut ei som besvimte, samt at begge lagene ble sendt i garderoben av en dommer som ikke var komfortabel med situasjonen der og da. Jeg vil ikke slakte noen jeg, jeg ønsker bare ikke lenger å assosieres med overnevnte hendelser, kun fordi jeg i ung alder ble betatt av et fotballag med navnet Lillestrøm.
Synd om du skal bryte helt holmiz, du må jo ta eget valg, men jeg sympatiserer veldig med dine meninger om å bli assosiert med meningsløst tull som dette. Jeg velger å tro og håpe at sportsklubben er større enn dette, jeg holder meg unna alle som må skjule ansiktet sitt når de står på tribunen.. håper og tror at en gang i fremtiden så vil det være mere "kult" å støtte klubben sin en det er å skape oppmerksomhet og få "cred"*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Les innlegget du siterer en gang til. Jeg skylder ikke på noen jeg, jeg ønsker bare ikke å assosieres med ulovlig blussing, bråk og slåssing før kamp, kun fordi jeg holder med LSK. Hverken mer eller mindre.Hilsen Anders
Kommentar