Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Sitter og ser igjenom kampen nå og her er det jeg ser,,,, utrolig idioti og fyre opp bluss under tifoen ,tenk om den hadde tatt fyr hva da ???? Bangers har ingen ting på kamp og gjøre,maskerte folk burde blitt avkledd,politiet overreagerer voldsomt,hvorfor blei det arrestert ca 70 fra Lsk svingen og 0 stk fra vif svingen????????????????....Vif gjorde akurat det samme som oss og ingen arrestert.... Hæreverk på stoler tar jeg stor avstand fra .
    Hei Tullebukk!

1. I går var det bare blink og røyk. Det brenner ikke som bluss og ligger på bakken. Det vil si at det aldri var i kontakt med duken. MEN pyroen skulle starta etter at duken var tatt opp igjen, men dette skjedde ikke.

2. Bangers og ting som ble kasta på banen: Helt enig

3. Ifølge politiet hadde dem sivile i vif svingen som skulle plukke ut folk etter kampen. Dette tror jeg svært lite på

4. Ingen av de 70 ble arrestert, men ble sendt tilbake til Lillestrøm med busser når kampen ble avblåst. Her tok dem "alt og alle" av folk som skulle i kiosken, på do osv. osv.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Fra Bakkene på Twitter:
      Ingen vits i å kalle disse 65 for supportere, TV2. Oppfører seg som ville dyr, både på tribunen og i gatene
      Her skal du være meget forsiktig unge mann. Mulig du vet noe jeg ikke vet, men denne uttalelsen skal ikke forekomme fra en mediesjef på Twitter. Mange av disse var uskyldige etter hva jeg har fått med meg.

Bengt Nilsen

Kommentar

• joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

jeg har fortsatt ikke sett noen bluss.. kanskje jeg trenger nye briller`?
        Styremedlem 2016

Kommentar

• gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3272

La nå diskusjonen være, nyt seieren da folk!

KnutHSolberg

Kommentar

• FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

Opprinnelig skrevet av joacim
            jeg har fortsatt ikke sett noen bluss.. kanskje jeg trenger nye briller`?
            Sies at det var 1 bluss, etter kampen. Men det har ikke jeg sett noe til...
            Kim
            Styremedlem KFL

Kommentar

• joacim
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2009
              • 559

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Sies at det var 1 bluss, etter kampen. Men det har ikke jeg sett noe til...
              kanskje du trenger briller du å
              Styremedlem 2016

Kommentar

• _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4397

Brillestrøm!!
                ..................

Kommentar

• Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2192

Har det kommet noen offisiell beklagelse fra LSK (evt KFL) ennå? Bare ser at VIF har kommet med dette.

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                    Har det kommet noen offisiell beklagelse fra LSK (evt KFL) ennå? Bare ser at VIF har kommet med dette.
                    Beklagelse for hva og til hvem? Skal LSK beklage at det pyres, kastes ting på banen og utføres hærverk?

Kommentar

• Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2192

Fordi det kanskje kan formilne straffen? Fordi mann kan idet minste fortelle at ikke hærverk aksepteres.vise at mann tar avstand fra det.er det for mye forlangt?

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                        Fordi det kanskje kan formilne straffen? Fordi mann kan idet minste fortelle at ikke hærverk aksepteres.vise at mann tar avstand fra det.er det for mye forlangt?
                        Hulby var ganske tydelig på hva han mente i et intervju i går.

Kommentar

• Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Fra Bakkene på Twitter:

Her skal du være meget forsiktig unge mann. Mulig du vet noe jeg ikke vet, men denne uttalelsen skal ikke forekomme fra en mediesjef på Twitter. Mange av disse var uskyldige etter hva jeg har fått med meg.

Bengt Nilsen
                          Får ta med at han nå har kommet med en beklagelse mot de uskyldige. Bra.

Kommentar

• andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

Kvebek på TV2. Not a good look. Det virker som om det er bred enighet om at det var en salig blanding av Burberry skjerf og juletrær som gikk over grensa på Ullevål i går. Da sømmer det seg ikke å stå og peke ut en gruppering på riksdekkende TV. Mye mulig det er et problem med råtne epler i UFC, det har jeg ikke innsikt i, men det utspillet er ikke timet så veldig bra. Synes det er på sin plass at man påpeker at det var en spredt fauna av supportere som dreit seg ut i går, i stedet for å henge ut Ultrasgrupperingen.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Ansvarspulverisering?

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Så innslaget igjen. Ser at Kvebek kan ha blitt utsatt for litt skeiv klipping og at hans hensikt kanskje ikke har vært å gå på UFC spesifikt, men heller uttrykke en bekymring for uønskede elementer generellt bland LSKs supportere. Dog gjør han det litt vanskelig for seg selv når han faktisk velger å uttale seg om UFC. Litt mer smartness, så velger man å unngå å svare på spørsmål om spesifikke grupperinger.

Kommentar

• _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4397

Tenker han fyren på at han er talsmann for KFL, eller sier han bare sin egen mening? På meg virker det hvertfall som at folk flest synes det var kanon stemning i går, men at det ble litt voldsomt med bangers og røyk på banen. Ikke noe værre enn det. Flere av spillerne pluss Haglund støtter fansen i ettertid og. Synes det her er pinlig av Kvebek.
                                  ..................

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Flere av spillerne pluss Haglund støtter fansen i ettertid og.
                                    Leser du kun de bitene du liker?

LSK-trener Magnus Haglund forteller at han ikke ble overrasket over LSK-fansens stunt, men mener at det nok var et hakk overdrevet. - Vi har hatt noen slike hendelser i Sverige, så det var ikke noe sensasjonelt eller nytt for min del. Det er viktig å ha rivalisering mellom disse klubbene, men man trenger ikke skyte bomber av den grunn. Rivaliseringen finnes jo der uansett, sier Haglund til Nettavisen.
                                    Han skryter i stedet av LSK-fansen, som han mener eide Ullevaal søndag kveld.
                                    - Fansen vår holdt i gang hele kampen, og jeg synes de knuste Vålerenga-supporterne i dag. Vi var bedre på banen, og vi var bedre på tribunen, sier han.
                                    Fra nettavisen.no. Jeg leser ikke det som full støtte til hendelsene og det som skjedde før kampen.

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9539

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Så innslaget igjen. Ser at Kvebek kan ha blitt utsatt for litt skeiv klipping og at hans hensikt kanskje ikke har vært å gå på UFC spesifikt, men heller uttrykke en bekymring for uønskede elementer generellt bland LSKs supportere. Dog gjør han det litt vanskelig for seg selv når han faktisk velger å uttale seg om UFC. Litt mer smartness, så velger man å unngå å svare på spørsmål om spesifikke grupperinger.
                                      Bra du catcha det. TV2 som vinkler akkurat slik de vil.

Ser ut som Kvebek uttaler seg generelt, men det blir klippa som om han tar "oppgjør" med ufc og gårsdagen...

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Som sagt, litt rask i første posten. Men fortsatt, han hadde gjort det veldig mye lettere for seg selv om han unnlot å uttale seg om spesifikke grupperinger... Forøvrig synes jeg det føles som en veldig dramatisk vinkling.

Kommentar

• _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4397

Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Leser du kun de bitene du liker?

Fra nettavisen.no. Jeg leser ikke det som full støtte til hendelsene og det som skjedde før kampen.
                                          Du skal være rimelig vrang dersom du ikke konkluderer med at Haglund støtter fansen ut ifra det sitatet du viser der. Det er kun en linje hvor han sier at det ikke er nødvendig å skyte bomber, noe som forsåvidt er helt riktig. Resten er skryt og støtte til fansen.

Mer om det gidder jeg ikke diskutere.
                                          ..................

Kommentar

Working...