Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Antagelig vif De fikk visstnok beskjed sist de fyrte om at neste gang ville det bli poengtrekk. Om det er sant eller ei; LSK har ikke fått en slik advarsel tidligere.Kommentar
-
Blir i så fall spennende å se om NFF tør å trekke poeng fra en storklubb (vif). Noen stemmer ymtet frempå når Hønefoss fikk poengtrekk "at dette ville ikke skjedd med en av de store klubbene".Kommentar
-
Men at det blir store bøter er jeg overbevist om...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
-
Var ikke på den innleide stadionet søndag, så kan ikke uttale meg om hendelser. La meg imidlertid ta noen korte betraktninger.
Husker selv en kamp på Bislett (også innleid) på andre halvdel av nittitallet med ekstremt mye blussing. Da var det vel organisert noe slikt som at bluss ble utdelt til de som ville smugle på bussene og/eller utenfor portene. Uansett om du var juletre, sullik, fyllik, KFL-styre eller hva som helst kunne du bidra.
Og det var før det fantes noen av dagens omtalte grupperinger.
Nei, dere skulle heller fått noen lokaltips av Benny angående valg av utested. Finnes veldig mye bra om dagen i alle prisklasser og områder. Har dere for eksempel testet Amundsen, Brygghuset eller Laudromat? Bra ølutvalg og beliggenhet alle steder. Eller dere burde kanskje vurdert Hanami eller Mathallen hvis dere var sultne? Eller i det minste Collett Cafe som en hyllest til Clayton Zane og hans eskapader der?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg skulle også likt å vite hvem som kastet noe i hodet på jenta jeg kjenner som besvimte og måtte bæres bort fra tribunen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Sånn jeg opplevde det gikk hun i bakken etter den tette røyken. Jeg ropte selv på vakter og de fikk henne fort vekk fra tribunen.
Kan hende jeg tar feil, men mener jeg så henne i andre omgang et annet sted på tribunen. Håper uansett alt gikk bra.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Syns vi skal holde oss for gode til og skylde på ufc eller kfl til alle fakta ligger på bordet. Det finnes drøssevis av bilder og alt er filma med sikkerhetskameraene på Ullevaal. Dem somer ned til minste detalj så de skyldige vill bli kjent igjen ......Og dem kan vente seg en saftig bot på ca 150000 på deling...110 ødelagte stoler til en pris av 1000 kr pluss bluss bot tipper faktisk det blir nærmere 200000 kr den svir den for de som er skyldige.Kommentar
-
Mange som er veldig bekymrede her merker jeg. Skal nok en gang presisere at jeg ikke var på Ullevaal. Ei heller er jeg ofte i Lillestrøm eller kjenner til de omtalte kastende miljøene, det være seg juletrær eller ultras.
Til de mest bekymrede finnes det kanskje hjelp å få her: http://www.regjeringen.no/nb/sub/rad...html?id=663820Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Nå blir det vel vanskelig å pinne alle stolene på enkeltpersoner siden en del av dem gikk når politiet inntok tribunen. Når det er sagt, er nedtramping av stoler renheklet idioti. Eneste måten å få en slutt på det er at folk på tribunen reagerer og stopper det der og da. Hvor mange av dere har sett stoler knekke uten å ta tak i den som trør den ned? Kun internjustis som stopper slikt.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Pleier folk å stå på faste plasser på Ullevaal da? Tror de fleste gir beng i hvilket sete de har blitt tildelt."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ser ut som Onkel Blå også må dele noe her, men saken lar seg jo løse når de går igjennom videomatrialet. At synderne får svi er jeg sikker på, så det bekymrer ikke meg. Det som bekymrer meg at er at LSK's største kundegruppe truer med boikott."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Men det er klart det er fint/vakkert med brennende farger. Indre bane, anyone?!Kommentar
-
Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Det er ukultur fordi det er farlig. Særlig fordi det, hvis man ikke er strenge på det, eskalerer fra år til år. Helt til den store tragedien inntreffer. Husk; det er drittunger og halvkriminelle uten videre tanker om konsekvenser som driver med dette.
Men det er klart det er fint/vakkert med brennende farger. Indre bane, anyone?!
Prøv å se ting fra flere sider istedet for å skrive usannheter om at folk er kriminelle når du ikke engang kjenner dem.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Greit. Jeg aner ikke hva jeg snakker om. Sånn som ca 83,7 prosent her inne.
Lykke til med poengtrekket da.
Og: Det eneste som var storslagent var seier'n, ikke pyro'n.Kommentar
Kommentar