Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
"Udinese har hatt en brukbar start på årets sesong og ligger på åttendeplass i Serie A. Likevel var det bare én eneste supporter som valgte å ta den drøyt 500 kilometer lange turen fra Udine til Genova for å se Udinese i aksjon mot Sampdoria mandag. "
Suveren type!Kommentar
-
"Udinese har hatt en brukbar start på årets sesong og ligger på åttendeplass i Serie A. Likevel var det bare én eneste supporter som valgte å ta den drøyt 500 kilometer lange turen fra Udine til Genova for å se Udinese i aksjon mot Sampdoria mandag. "
Suveren type!Kommentar
-
Kommentar
-
2 vakter passet på han.
Det er forøvrig blitt bestemt i dag at de nye reglene i Tysk fotball skal taes i bruk. Det betyr færre bortesupportere, færre ståplasser og mye strengere regler. Er snakk om egne telt man må kle helt av seg men det vet jeg ikke om ble noe av.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Trist for kansje overall verdens beste liga. (fotball,oppmøte,tribunekultur)Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Vi vil ikke ha svarte eller homofile
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3533579.eceMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Haha... Ja jøss, tro på alt tv2 sier. De roper shiptari. En shiptar er en albaner, albanere selv kaller seg shiptar, hvor tv2 får "jævler" fra er vanskelig å vite. Er som nordmenn skulle stått på tribunen og ropt dansker, dansker til svenske supportere. Rasistisk? Neppe...Kommentar
-
Haha... Ja jøss, tro på alt tv2 sier. De roper shiptari. En shiptar er en albaner, albanere selv kaller seg shiptar, hvor tv2 får "jævler" fra er vanskelig å vite. Er som nordmenn skulle stått på tribunen og ropt dansker, dansker til svenske supportere. Rasistisk? Neppe...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Albanere kaller seg selv for Shqiptar, de kaller landet sitt Shqiptaria, så hvordan en albaner hadde tatt seg nær av det kan jeg ikke skjønne. Bare å google det, så ser du hva som kommer opp. Nå sang ikke Serberne dette til noen Albanere, men til Montenegrinere, for å "håne" dem siden de ikke liker å bli kalt det. Akkurat som en danske sikkert ikke liker å bli kalt svensk, eller som nordmenn ikke liker å bli kalt for fjellaper av dansker. Eller som klansaper ikke liker å bli kalt narkiser av oss. Det var ikke NOE rasistisk i det som tv2 viste i klippet sitt på sporten igår. Og VI burde jo vite at tv2 endrer og vrir på alt for å bli mer tabloide. Igjen, Shqiptar=Albaner, ikke Albanerjævel!Kommentar
-
"Og det kan bli enda mer bråk på Ethiad Stadium. City har nemlig tilbudt FA å bruke sin egen stadion i et prøveprosjekt for å innføre ståplasser i Premier League, igjen."
Bra for engelsk supporterkultur om det blir tatt i bruk ståplasser igjen, eller fare for sikkerheten og mangel på ettertanke etter tragediene som har skjedd med supporterne der borte tidligere? Personlig tror jeg det er en annen tid nå. Sikkerheten er så mye i fokus i England at jeg ikke tror dette ville gjort ting mer utrygt. Har selv stått hele kamper på The Kop uten noe inntrykk av at folk rundt har noe problemer med det. Kan likevel tenke meg at feks Hillsborough Justice Campaign vil reagere om det blir tatt opp til vurdering.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
"Og det kan bli enda mer bråk på Ethiad Stadium. City har nemlig tilbudt FA å bruke sin egen stadion i et prøveprosjekt for å innføre ståplasser i Premier League, igjen."
Bra for engelsk supporterkultur om det blir tatt i bruk ståplasser igjen, eller fare for sikkerheten og mangel på ettertanke etter tragediene som har skjedd med supporterne der borte tidligere?
Men litt synd om det skulle bedre seg såpass at resten av europa må slutte å le av engelske supportere
Kommentar
-
Kommentar