Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Ser for meg et halvfullt felt c/ greit felt b / og 50 ultras på a som hopper om hverandre.. ikkje braa.. tror kanskje vi skal holde oss til det simple når det kommer til hoppingStyremedlem 2016Kommentar
-
Ukultur av retarderte "ultras":
Kommentar
-
LSK bøtelagt 75000, vif 100 000 etter kampen i november.
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Var vel som ventet. Dyrt å ha det morro.
Men for noen tilstander det var (sett bort i fra ett par idioter som sikkert kosta 50 000 alene)Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
VIF som arrangør må ta mest ansvar. Slik som jeg spådde. Null poengtrekk. Slik som jeg spådde. Åpner snart jeykeys spåkone tjeneste. Får håpe de rette må betale den."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Jeg tror du tar feil, spåkone. VIF får høyst bot pga gjentatte overtredelser og NFFs praksis med å høyne bota for hver gang. Forrige bot var på 75 000,-For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Hvem betaler??? Har andre mye mye mer fornuftige ting å bruke penger på enn fyrverkeri og bøter, så det blir ikke noen kroner i u-hjelp fra meg. Og jeg forventer att kronene vi har betalt inn i medlemskap ikke blir brukt til dette.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Vel, da er det slått fast det alle vi andre visste - pyro hører ikke hjemme på fotballbanen. Køddhuene som stod for dette koster klubben 75 laken i lavpannebot. Det er jo jævli nyttige penger! Jeg håper klubben går på de det gjelder og at de må grave i lomma sjæl!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
synes boten godt kunne vært høyere.. slike hendelser er en direkte ukultur.. vis er jo på VIF sin oppførsel at en liten 75laken bot ikke hindrer å gjøre det på nytt.. ser ikke hvorfor det skal indre våre maskerte venner å gjøre det felre ganer heller..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Har det ikke kommet klart nok fram tidligere? Verken klubben eller supporterklubben skal belastes noe som helst av denne pyrobota. På samme måte som sist gang.Kommentar
-
Det er mer interessant hva som skjer med kravet etter hærverket. Det gikk ikke få stoler.
Hvis ikke de som knuste stoler enten blir identifisert eller melder seg, ender vel klubben med regninga. Og den blir ikke liten.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-Vi kommer til å føre dette videre til de som står bak. Eventuelle andre sanksjoner må i også se på. Vi kommer til å sette ned et eget utvalg som skal behandle dette, sier Per Mathisen.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg veit ikke hvor mange ganger vi skal være nødt til å presisere dette! KFL SINE PENGER VIL IKKE GÅ TIL Å BETALE BØTER!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
1000 kr pr sete, husker ikke helt antallet nå, men var over 100 seter...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Er selvsagt håpløst at så mange seter blir ødelagt og der må vi skjerpe oss, men jeg mistenker at den summen settes for å forsøke å hustle til seg mest mulig cash som kan gå til generelt vedlikehold på Ullevål.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Kanskje utenfor temaet, men det er bare piss at plast sete + montering koster 1000kr per sete. Etter det regnestykket ville det vært seter for 26 millioner kr på Ullevål og det sier seg selv at ikke stemmer. Jeg var selv i kontakt med flere leverandører i sommer da vi vurderte nye seter og prisene ligger betydelig under de summene.
Er selvsagt håpløst at så mange seter blir ødelagt og der må vi skjerpe oss, men jeg mistenker at den summen settes for å forsøke å hustle til seg mest mulig cash som kan gå til generelt vedlikehold på Ullevål.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar