Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

Opprinnelig skrevet av Boing
    Kanskje noe å prøve på feltet til neste sesong. Vil selvfølgelig ikke se like bra ut, men kan vel prøves.
    Først må vell folk lære seg å hoppe til de få hoppesangene vi har?
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• joacim
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2009
      • 559

Kanskje noe å prøve på feltet til neste sesong. Vil selvfølgelig ikke se like bra ut, men kan vel prøves.
      Ser for meg et halvfullt felt c/ greit felt b / og 50 ultras på a som hopper om hverandre.. ikkje braa.. tror kanskje vi skal holde oss til det simple når det kommer til hopping
      Styremedlem 2016

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Ukultur av retarderte "ultras":

Kommentar

• FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

LSK bøtelagt 75000, vif 100 000 etter kampen i november.

Kim
          Styremedlem KFL

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

Var vel som ventet. Dyrt å ha det morro.

Men for noen tilstander det var (sett bort i fra ett par idioter som sikkert kosta 50 000 alene)
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• jeykey
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2012
              • 452

VIF som arrangør må ta mest ansvar. Slik som jeg spådde. Null poengtrekk. Slik som jeg spådde. Åpner snart jeykeys spåkone tjeneste. Får håpe de rette må betale den.
              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
              - Sitat Grusom B

Kommentar

• Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5918

Opprinnelig skrevet av jeykey
                VIF som arrangør må ta mest ansvar. Slik som jeg spådde. Null poengtrekk. Slik som jeg spådde. Åpner snart jeykeys spåkone tjeneste. Får håpe de rette må betale den.
                Jeg tror du tar feil, spåkone. VIF får høyst bot pga gjentatte overtredelser og NFFs praksis med å høyne bota for hver gang. Forrige bot var på 75 000,-
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Funchaloe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 511

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Forrige bot var på 75 000,-
                  Med andre ord så får vi 100k i bot kommende sesong?
                  Custodes
                  Contra o futebol moderno!

Kommentar

• Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

Hvem betaler??? Har andre mye mye mer fornuftige ting å bruke penger på enn fyrverkeri og bøter, så det blir ikke noen kroner i u-hjelp fra meg. Og jeg forventer att kronene vi har betalt inn i medlemskap ikke blir brukt til dette.

Kommentar

• Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5918

Hvem betaler??? Har andre mye mye mer fornuftige ting å bruke penger på enn fyrverkeri og bøter, så det blir ikke noen kroner i u-hjelp fra meg. Og jeg forventer att kronene vi har betalt inn i medlemskap ikke blir brukt til dette.
                      Svaret har Fuglinho kommet med tidligere i denne tråden:

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      INGEN av KFL sine penger går til dette. Det vil si INGEN tifopenger, INGEN medlemskontigentpenger.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

Vel, da er det slått fast det alle vi andre visste - pyro hører ikke hjemme på fotballbanen. Køddhuene som stod for dette koster klubben 75 laken i lavpannebot. Det er jo jævli nyttige penger! Jeg håper klubben går på de det gjelder og at de må grave i lomma sjæl!
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• detvarvondtdet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 398

jeg forventer att kronene vi har betalt inn i medlemskap ikke blir brukt til dette.
                          Det er selvfølgelig. Dette er jo 75 000.- de som sto bak ulovlighetene selv betaler.
                          "Dere kan sitere meg på dette:
                          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                          Fjøra

Kommentar

• ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

synes boten godt kunne vært høyere.. slike hendelser er en direkte ukultur.. vis er jo på VIF sin oppførsel at en liten 75laken bot ikke hindrer å gjøre det på nytt.. ser ikke hvorfor det skal indre våre maskerte venner å gjøre det felre ganer heller..
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

Har det ikke kommet klart nok fram tidligere? Verken klubben eller supporterklubben skal belastes noe som helst av denne pyrobota. På samme måte som sist gang.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

Kommentar

• Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5918

Det er mer interessant hva som skjer med kravet etter hærverket. Det gikk ikke få stoler.

Hvis ikke de som knuste stoler enten blir identifisert eller melder seg, ender vel klubben med regninga. Og den blir ikke liten.

Kommentar

• FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

Opprinnelig skrevet av Arind
                                  Vel, da er det slått fast det alle vi andre visste - pyro hører ikke hjemme på fotballbanen. Køddhuene som stod for dette koster klubben 75 laken i lavpannebot. Det er jo jævli nyttige penger! Jeg håper klubben går på de det gjelder og at de må grave i lomma sjæl!
                                  -Vi kommer til å føre dette videre til de som står bak. Eventuelle andre sanksjoner må i også se på. Vi kommer til å sette ned et eget utvalg som skal behandle dette, sier Per Mathisen.
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

Kommentar

• FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

Jeg veit ikke hvor mange ganger vi skal være nødt til å presisere dette! KFL SINE PENGER VIL IKKE GÅ TIL Å BETALE BØTER!
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

Kommentar

• FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                      Det er mer interessant hva som skjer med kravet etter hærverket. Det gikk ikke få stoler.

Hvis ikke de som knuste stoler enten blir identifisert eller melder seg, ender vel klubben med regninga. Og den blir ikke liten.
                                      1000 kr pr sete, husker ikke helt antallet nå, men var over 100 seter...
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

Kommentar

• Trüm
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Apr 2011
                                        • 74

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        1000 kr pr sete, husker ikke helt antallet nå, men var over 100 seter...
                                        Kanskje utenfor temaet, men det er bare piss at plast sete + montering koster 1000kr per sete. Etter det regnestykket ville det vært seter for 26 millioner kr på Ullevål og det sier seg selv at ikke stemmer. Jeg var selv i kontakt med flere leverandører i sommer da vi vurderte nye seter og prisene ligger betydelig under de summene.

Er selvsagt håpløst at så mange seter blir ødelagt og der må vi skjerpe oss, men jeg mistenker at den summen settes for å forsøke å hustle til seg mest mulig cash som kan gå til generelt vedlikehold på Ullevål.
                                        MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

Kommentar

• Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5918

Opprinnelig skrevet av Trüm
                                          Kanskje utenfor temaet, men det er bare piss at plast sete + montering koster 1000kr per sete. Etter det regnestykket ville det vært seter for 26 millioner kr på Ullevål og det sier seg selv at ikke stemmer. Jeg var selv i kontakt med flere leverandører i sommer da vi vurderte nye seter og prisene ligger betydelig under de summene.

Er selvsagt håpløst at så mange seter blir ødelagt og der må vi skjerpe oss, men jeg mistenker at den summen settes for å forsøke å hustle til seg mest mulig cash som kan gå til generelt vedlikehold på Ullevål.
                                          Demontering og opprydding ligger vel også inne i kravet. Ellers snyter man ikke LSK på prisen på plastseter. De vet da alt om kostnadene ved utskifting av sånt.

Kommentar

Working...