Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Farlig å være enig med søpla kar, men han har rett når han skriver at NFF og mediene liker å bruke bilder av pyro når de prater om stemning og promoterer kamper. Men samtidig er så imot det.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Mye synsing om hvordan ting bør være her, i stedet for å forholde seg til hvordan de er. Faktum er at LSK kommer til å motta et krav om erstatning av ødelagt materiell, en kostnad klubben fint kunne være foruten og som klubbens supportere har påført dem.
Jeg regner med at identifiserte enkeltpersoner får et krav fra klubben og har vett nok til å punge ut. Trør man ned stolseter, eller bidrar til at hele stolrekker rives løs og trampes ned, så får man stå for det og dekke kostnadene for å rette opp skaden.
Dette har ingenting med supporterkultur å gjøre. Det er rein idioti. Men har du råd til den type "moro", så greit: Gjør opp for deg. Hvis ikke, så la være. LSK trenger ikke den ekstra utgiften.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
da bør vel en god del av disse pengebøtene gå til Politiet? da de entret tribunen ble det jo totalt kaos..Styremedlem 2016Kommentar
-
Kommentar
-
Haha, 1000 spenn for et plastikksete. Kan jo like godt ringe Ekornes og be om stresslesser. Tror egentlig ikke på dette tallet. Uansett, så sier jo Mathisen (rb.no) at de har kontroll på hvem som skal få bota og hvem at man vet hvem disse personene er. Dette løser seg. Det har det jo også gjort tidligere :-)"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Haha, 1000 spenn for et plastikksete. Kan jo like godt ringe Ekornes og be om stresslesser. Tror egentlig ikke på dette tallet. Uansett, så sier jo Mathisen (rb.no) at de har kontroll på hvem som skal få bota og hvem at man vet hvem disse personene er. Dette løser seg. Det har det jo også gjort tidligere :-)
Jobben er nok dyrere en setene. Vi kan kanskje sende de skyldige på dugnad?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Haha, 1000 spenn for et plastikksete. Kan jo like godt ringe Ekornes og be om stresslesser. Tror egentlig ikke på dette tallet. Uansett, så sier jo Mathisen (rb.no) at de har kontroll på hvem som skal få bota og hvem at man vet hvem disse personene er. Dette løser seg. Det har det jo også gjort tidligere :-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kanskje utenfor temaet, men det er bare piss at plast sete + montering koster 1000kr per sete. Etter det regnestykket ville det vært seter for 26 millioner kr på Ullevål og det sier seg selv at ikke stemmer. Jeg var selv i kontakt med flere leverandører i sommer da vi vurderte nye seter og prisene ligger betydelig under de summene.Kommentar
-
Stray Cat:
Jeg regner med at identifiserte enkeltpersoner får et krav fra klubben og har vett nok til å punge ut. Trør man ned stolseter, eller bidrar til at hele stolrekker rives løs og trampes ned, så får man stå for det og dekke kostnadene for å rette opp skaden.
-------------------
Da regner jeg også med at Politiet betaler i alle fall en seterekke,som de tråkket i filler mens de stormet opp. dette så jeg med egne øyne at skjedde og at de dyttet/presset folk så andre stoler røyk.Kommentar
-
Politiet vil bare hevde at LSK-supporternes oppførsel gjorde det nødvendig å reagere som de gjorde.Knurr...Kommentar
-
hva med når politiet stormer en leilighet etter pøblene/narkosiktede og knuser en dør.
, tror du de må erstatte døra?Kommentar
-
on topic:
Man kan dessverre ikke gjøre hærverk og kreve at ryddejobben blir lagt ut på anbud etterpåPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
- De har betalt 550 kroner, gå til dem for å feire
TRE POENG: City-spillerne kunne juble for seier mot Arsenal. Etterpå fikk de en oppfordring fra assistentdommeren. FOTO: DIGITALSPORT
Assistentdommeren på Emirates med opppfordring til City-spillerne.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/england/article263755.ece
- De har betalt 550 kroner, gå til dem for å feire
TRE POENG: City-spillerne kunne juble for seier mot Arsenal. Etterpå fikk de en oppfordring fra assistentdommeren. FOTO: DIGITALSPORT
Assistentdommeren på Emirates med opppfordring til City-spillerne.
Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
Kommentar