Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Syns det er ganske utrolig at folk velger å "boikotte" LSK fordi noen lager bråk, sloss, og velger å sette seg selv foran alt annet. Er vel bedre å større LSK og vise disse rasshøla ryggen. Syns også media kan slutte å fokusere på dette. Dette er guttunger som kun vil ha oppmerksomhet.
Det burde virkelig ikke være vanskelig å identifisere og utestenge bråkmakere. Jeg drar på fotballkamper fordi det er jævla morro å stå på feltet og støtte laget med likesinnede mennesker. Jeg kunne ønske UFC og KFL kunne legge en strek seg imellom, lære av sine feil, se fremover og stå sammen MOT vold, MOT hærverk og MOT trusler!Kommentar
-
Å boikotte LSKs kamper gagner ingen. LSK taper penger og entusiasme, og de som boikotter får ikke sett kamper de egentlig ønsker å se. Ved å boikotte lar man en gjeng tapere, med negativ IQ vinne frem. LSK bør sette hardt mot hardt, og utestenge alle som gjør handlinger som ikke hører hjemme på en idrettsarena. Jeg håper det nye regelverket som er lagt frem er en start på dette.
Så får man håpe at alle som oppfører seg som idioter får opp øya, og innser at det det de driver med er idioti. Det finnes andre måter her i livet å hevde seg på enn å drive med idioti, for enkelte har ikke dette nådd helt frem.Kommentar
-
Skal vi sammen lage folkefest på fotballens nasjonaldag 16.mai, foreslår vi at et av tiltakene bør være halv pris over hele stadion. Finnes ikke en bedre dag å lukke opp sin hjertedør på!
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Skal vi sammen lage folkefest på fotballens nasjonaldag 16.mai, foreslår vi at et av tiltakene bør være halv pris over hele stadion. Finnes ikke en bedre dag å lukke opp sin hjertedør på!
http://www.kfl.no/2013/05/kanari-fan...r-handling-na/Kommentar
-
Deler av kritikken vår er rettet mot nettopp dette, at Lsk pr idag ikke har noen som jobber mot personmarkedet, de jobber kun mot bedrifter, for de mener det er der pengene ligger. Vi har idag en daglig leder i klubben som sier at det kun er resultatene på banen som vil gjøre at det kommer folk tilbake på stadion, det mener vi er totalt feil. Klubben må også gjøre sitt til at folk kommer på kamp.
Ifjor hadde vi i Kfl veldig god dialog med Lsk på mange plan, i år har vi ikke hørt noenting!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Spol frem til 44.15. Interessant innslag om casuals i norsk fotball med bilder fra bråket på Grorud. Det kommer også frem at det har vært casualsepisoder i forbindelse med alle hjemmekampene til LSK denne sesongen.
http://tv.nrk.no/serie/morgennytt/nn...del=1&t=24m11sKnurr...Kommentar
-
Jeg har full forståelse for at LSK jobber mot dette og vil gjøre noe med dette. Men måten de går ut i media og fokuset gjør bare at det kommer færre på kamp. Fokuset uttad bør være på å få folk til kamper.
Til Kims innlegg over synes jeg deres innlegg til LSK i dag var veldig bra. Vi hadde også en veldig god dialog med LSK hvor man hjalp til med å få folk på kamper. Vi har sagt ifra til de i år også at vi vil gjerne hjelpe til men ikke hørt noe.
Fokuset må være å få folket på kamper, sponsorene kommer når stadion er full.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Nå begynner det å bli litt mye her synes jeg! Og begynner jeg å føle at det media og LSK selv som har skapt "paranoiaen" rundt LSK kamper. Dette er bare trist! Halden turen blir forhåpentligvis en skikkelig sommertur hvor vi desverre får se Fugla ryke ut av cupen.
Skjerper sikkerheten under cupkamp
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Så lenge det til stadighet er tilløp til episoder er det egentlig ikke så rart at sikkerheten skjerpes. Media lever av å selge, og dette selger dessverre. Blir litt som å si at media og USA lagde en paranoia etter 11.9.2001 som førte til skjerpet sikkerhet på flyplasser (satt på spissen).Seksogtredve årKommentar
-
De sier vell at det har bare vært mot Viking og Brann. Jeg hadde ett innlegg på LSK sider som har høsta mange likes hvor jeg skriver hva jeg synes om akkurat dette.
Jeg har full forståelse for at LSK jobber mot dette og vil gjøre noe med dette. Men måten de går ut i media og fokuset gjør bare at det kommer færre på kamp. Fokuset uttad bør være på å få folk til kamper.
ps.Hadde de fulgt sine egne regler om å kun sloss med likesinnede hadde det vært greit, men det viser seg til gangs at de krysser linjaPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Syns det er feil å legge alt de driver med over på SKF,TGB og andre grupperinger uten at jeg skal forsvare de på noen måte.
Blir som å legge skylda på KFL hvis en fra Kjernen kaster en mynt på dommeren,gjør det ikke?
casuals er casuals og juletre er juletre....Kommentar
-
Og endelig fikk jeg gitt deg tommel ned Jeg mener det er bra at Kjell går ut å sier at politiet må på banen. Det er deres ansvar og ta hånd om kriminelle. LSK burde få lov å fokusere på å arrangere fotballkamper og KFL på å støtte laget. Det er ikke LSK sin feil at fokuset nå er på casuals og ikke på neste kamp. Det er det apekatter i burberryskjerf som har sørget for.
ps.Hadde de fulgt sine egne regler om å kun sloss med likesinnede hadde det vært greit, men det viser seg til gangs at de krysser linja
Jeg skjønner også at LSK kan ha ett behov for å gå ut med dette og for å få politiet til å "ta over jobben" mer hvis de føler de ikke får hjelp. Jeg skjønner også at dette er noe LSK må jobbe imot. Men poenget mitt er fortsatt at LSK bruker tid og energi helt feil på sted i media. Dette kunne de tatt direkte med politiet istedet for å skremme folk via media. Fokuset burde vært på å få folk på kampen i dag og videre fremover. Ikke skremme, som folk faktisk blir. Når LSK går ut på den måten så får folk en oppfatning at dette er ett stort problem rundt LSK kamper. Måten de gå frem i mine øyne bidrar ikke til flere folk på kamp. Og ja det har vært noen uheldig episoder både for LSK og andre lag. Men jeg tørr påstå at Åråsen er ett trygt sted.
Igjen, jeg har full forståelse for at LSK gjør det. Jeg bare synes utfallet blir feil. Idag sitter det masse folk på Romerike og knapt vet at vi spiller kamp og de som evt vet om den tror det er fare for bråk.
PS. Skrivet til KFL var fantastisk bra! Det treffer spikern skikkelig på hodet! Fokuset må være å få den vanlige mann i gata tilbake på Åråsen. Da må LSK ut og fram på en helt annen måte i media
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar