Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Jakten på penger viser hvor mye hjerte du egentlig har... Fuck off Götze!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Tror jeg har lest ordene "klubben er størst" flere ganger den siste uken enn jeg har gjort tidligere i mitt liv, men samtidig så prater folk bare om Gulbrandsen. Hva så om han spiller eller ikke? Pip når navnet blir lest opp, og fokuser på LSK resten.
LSK trenger virkelig vår støtte. Denne kampen er minst like viktig som kampen mot Sarpsborg!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Personlig ville jeg likt total stillhet og ett skuldertrekk ovenfor han. Kanskje litt småhumring ved førsteberøringene. Hvorfor fyre oppunder og gi han en "Nå skal jeg vise dem"-motivasjon?
Nei, bruk heller energi på å støtte egne spillere. Hyll dem. Få dem til å føle seg trygge på at dem er i rett klubb og har de beste supporterene i ryggen.Kommentar
-
Jeg synes å reagere med stillhet og et skuldertrekk ligner langt mer på apati enn engasjement.
PS: Dortmund sine supportere buet på Götze hele kampen da de slo Real Madrid 4-1 i semifinalen av Champions League. Men kan jo hende de mente kampen ikke var viktig.Last edited by Raskolnikov; 19.07.2013, 13:40.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Nå er det på tide å fokusere på det som er viktig.. folk som ikke spiller for LSK bør det ikke brukes energi på når det er tydelig at klubben, og spillerne som faktisk er på banen, og ikke minst de som er på vei opp og frem trenger all den støtten de kan få. Jeg tipper at spillere som ikke har skrevet under ny kontrakt enda (såvidt jeg vet er vel Høibråten i denne kategorien) hadde sett på det som veldig motiverende å signere videre for en klubb hvor de føler at de blir støttet uansett. Det ble fort tydelig for Fredrik at den støtten ikke var betingelsesløs. Ser ikke for meg at det er mange her inne som ikke selv hadde mye tanker og meninger når de var pur unge 20årnger som aldri har opplevd noe utenfor å bo i hjembyen sin. Det er nettop ved sånne veiskiller at supportere kan vise at en klubb er mere enn 11mann på en bane... I Fredrik sitt tilfelle bommet vi, konsekvensene av det får seg så være, fokus fremover MÅ være å ta vare på de vi har og hjelpe de å yte best mulig.
Jeg savner sjela til LSK i hverdagen!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Feyenoord, fantastisk http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...=feeds-newsxmlGul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
CMores kommentator uttaler at det virket som om det var 15 000 på tribunen idag. Takk til de 5050 (minus Mååååålde) som skapte en deilig ramme idag. Jeg gir meg selv en sterk femmer av seks mulige idag. Nå er det fyll, glede og rampestreker resten av lørdagen!
Skål for fugla!!!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Manndomsprøve for alternativePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Var ikke bare alternative som gikk ned så ingen vits å vri det til ny sånn debatt. Noen fra oss OG noen vanlige gikk ned pga frustrasjon over at man klarer å rote bort 2-0 ledelse når man burde kjørt på videre. At man spontan reagerer etter matchen pga frustrasjon osv er ikke første gang og det kan skje hvem som helst. Selv var jeg ikke der nede da 2-2 borte mot Viking er ett greit resultat selvom vi burde klart bedre når vi var så bra først.
Over til noe som er supporterkultur. Det er samarbeidet og stemninga i går. Topp dialog og samarbeid hele tiden og bra stemning som gjør at Hordene knapt kunne høres iløpet av 90 min. Selv etter 2-2! DET er tommel opp!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Flåsete sagt av meg. Ynnskyld :-*Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hva skal dette være godt for? Om du ikke har bevis for at de har gått langt over streken bidrar du ikke til annet enn å skape dritt og splid innad. Som nevnt over her, det er lov å vise frustrasjon etter måten man ga fra seg denne kampen på. Jeg tipper det uansett var for en flau bris å regne sammenlignet med hva f.eks. Riise fikk utløp for i garderoben.Kommentar
Kommentar