Fem skadet etter masseslagsmål mellom supportere
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Fem skadet etter masseslagsmål mellom supportere
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10133021Kommentar
-
-
Par isko boys som valge ende livet med snora i skapen tidligere i år. Livet er ikke lett når neste skudd er alt å se fram til.
Uansett, gutta med bannerne får stå for det selv, ville bare forklare grunnen for deg slik som jeg har hørt det.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Ikke noe svar til den over. Men hva var greia med fløyter?
Hørtes til tider jævla dumt ut med masse fløyter samtidig som man prøvde å synge.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg håper virkelig du har misforstått. For om dette stemmer er det lavmål og virkelig patetisk.Kommentar
-
Da mangler du så sykt klasse når du stiller med en slik banner... Flaut!Kommentar
-
Banneret er og blir pinlig. Bare trist å se på... Ikke noe humor, ikke gjennomtenkt og utrolig lavpanna. Håper de som sto bak banneret vet hva de "stilte seg bak".Dette er en ballKommentar
-
Dette "hatet" mot Enga som uttrykkes av enkelte på tribunen blir bare mer og mer fjernt for meg. Det begynte så smått med "det kom en kar" for noen år siden (sangen handler om å drepe Enga-fans), før det et par år senere ble helt usmakelig med "drepe et Enga-barn" (husker ikke helt teksten eller melodien). Banneret i dag er bare trist. Jeg forstår ikke at det går an. Har det ikke slått dere at de avdøde har familie og venner? At veldig mange andre tilskuere, inkludert mange LSK-fans, også har opplevd selvmord blant familie og venner? At en tidligere lagkamerat av flere LSK-spillere tok det samme valget så sent som i fjor?
Personlig skammer jeg meg over å ha stått noen meter bak dette banneret i dag (fikk dog ikke med meg hva som sto der, i likhet med de fleste andre). Som sagt har hele Enga-hatet som uttrykkes bare blitt fjernere og fjernere for meg, og dette banneret er dråpen som antagelig får meg til å bli helt likegyldig til disse kampene. Jeg kan rett og slett ikke delta i rivaliseringen når det skal være på denne måten.Kommentar
-
"Lei av å være ape? Heng deg i skapet"
Reagerte veldig på det med en gang jeg så det, det er ikke morsomt, det er totalt uten klasse og det setter hele LSK i et jævlig dårlig lys. Hvem det nå enn var som kom opp med dette pisset bør virkelig gå i seg selv, og helst finne seg noe annet å drive med enn å gå på fotballkamper. Vi trenger ikke sånt idioti her.
Og der ble det gjort et poeng av det på fotballkveld. Hipp hu-faens-rra.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Totalt usmakelig, selvsagt, men dessverre ikke så veldig overraskende, etter å ha sett en del av disse guttevalpene på nært hold. Snittalderen kan umulig være veldig langt over 18 år.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synes stemningen i dag var elendig. I alle fall der jeg sto - midt på tribunen, bittelitt til høyre for målet, men fortsatt godt innenfor det oppsatte syngefeltet. Jeg og kompisene mine sang for å få med folk, men dessverre synger ikke de andre "supporterne" rundt oss. At folk kan dra på match til et syngende felt med god samvittighet uten å synge er en skam. På generelt basis bør det segregeres mye mer, de ikke-syngene bør faen meg pelle seg til helvete eller familietribunen. Det er så voldsomt ødeleggende for den helhetlige stemningen at noen tror det er greit at man ikke synger. Vet ikke om noen filmet tribunesangen i dag fra presseplass, men om det ble filmet kommer vi til å se store områder på det oppsatte feltet for aktive supportere hvor ingen synger.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
Kommentar