Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Sorry Mac, men undertegnede mener at KFL har degenerert til en gjeng gråtekoner. Noe denne bannerdiskusjonen viser.
Hva blir det neste? At det kreves FN-resolusjon for godkjenning av bannertekst?
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Litt klasse skal man kunne forvente. Noe du pleide å ha.
Handler ikke om å være gråtekoner. Og man skal slå, forbanna hardt til tider, men ikke på en slik måte som her. Spill på følelser og gjerne tragedier,men selvmord som akkurat har hendt? Give me a break, du er så way out at det ikke provoserer engang.Kommentar
-
Litt klasse skal man kunne forvente. Noe du pleide å ha.
Handler ikke om å være gråtekoner. Og man skal slå, forbanna hardt til tider, men ikke på en slik måte som her. Spill på følelser og gjerne tragedier,men selvmord som akkurat har hendt? Give me a break, du er så way out at det ikke provoserer engang.
Mitt poeng er at jeg vil denne politisk korrekte selvpiskingen til livs. Her har noen laget et uskyldig banner, og plutselig virker det som om det er Sodoma og Gomorra. Jeg mener det er en grotesk overreaksjon.
Gjentatte ganger har fredelige LSK-supportere, herunder barn, blitt angrepet av søpla-amøber. Da får man knapt en reaksjon. Få innlegg på forumet, og marginalt med oppslag i media. Total stillhet. Men hvis noen med LSK-sympatier tegner et banner, ja da er helvete løs.
For meg er dette et grotesk sykdomstegn. Forskrudd politisk korrekthet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Er veldig uenig. Bilde av en ape med sprøyte i armen, bilde av en galge med en søplamann i eller en giljotin der hodene ruller er godt innenfor. Men det at man bevisst spiller på konkrete selvmord er forkastelig. Jada, gutta i isko-boys er noen forbanna idioter, på lik linje med resten av casual-gutta i Norges land og jeg skulle mer en gjerne sett dem fått så forbanna mye juling at dem ikke hadde turt tanken på å sloss igjen, men de som sitter igjen etter disse personene fortjener ikke slikt.Kommentar
-
Og det er da så vanvittig mye man kan ta de isko-boysa på at man behøver faktisk ikke å synke så lavt. Hets er gøy det, men det går an å være litt smart sånn at ikke hele LSK ender med å ser ut som lavpanna neandertalere.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Trist for dere at dere må ty til personangrep på Benny. Det tyder selvsagt på at diskusjonen er tapt for deres del, men jeg må allikevel få kommentere.
Jeg antar at grunnen til de rabiate angrepene på Benny og andre er at dere har noe personlig i mot de som skrev banneret. Det er den eneste rasjonelle forklaringen på at at et obskurt banner skal bli et stridstema. Merk at undertegnede ikke tar stilling for eller imot nevnte banner, men kun registrerer at det har vært vist.
Det jeg reagerer på er følgende:
1. Når barnefamilier(!) eller enkeltindivider angripes med vold av søpla, så holdes det stort sett kjeft her inne. Helt tyst.
2. Når noen skribler et banner, så blir det stor ståhei.
I min verden er det langt, langt, langt mer alvorlig å gå til angrep på noen fysisk enn å lage et banner. Her på forumet kan det virke som at bannerskribling er den mest alvorlige kriminaliteten.
Godt valg 2013!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Trist for dere at dere må ty til personangrep på Benny. Det tyder selvsagt på at diskusjonen er tapt for deres del, men jeg må allikevel få kommentere.
Jeg antar at grunnen til de rabiate angrepene på Benny og andre er at dere har noe personlig i mot de som skrev banneret.
Lek gjerne offer i denne diskusjonen fordi noen av oss synes det var ufattelig dårlig comeback på forumet.Kommentar
-
Hvis du kaller det personangrep, så greit for meg. Kall det gjerne rabiate angrep. Du taper ansikt hos meg, og flere andre, når du sier at det er ok å spille på tragiske personlig hendelser. Hvem som skrev banneret, er for meg totalt likegyldig - budskapet skulle aldri kommet opp på tribuna.
Lek gjerne offer i denne diskusjonen fordi noen av oss synes det var ufattelig dårlig comeback på forumet.
Hvorfor holder KFL kjeft når barnefamilier angripes, mens dere lager stor ståhei for at noen skriver et banner?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
At noen sier i fra når man har helt uakseptable bannere på stadion, viser jo at man har selvrespekt. Ingen som kommer til å synge barn av regnbuen for vif eller noe slikt (som du så vitterlig foreslår), men man har faktisk respekt for personlige tragedier av det kaliberet her. Skamfult var det. Verken mer eller mindre.Kommentar
-
Igjen må jeg få poengtere at jeg ikke har noen forbindelser til disse som skrev et banner. Ikke ta mannen når man skal ta ballen.
Jeg bruker gjerne forumet til denslags. Denne tråden er vel "bevis" nok i seg selv? Når en barnefamilie angripes, så blir det kanskje 5-10 innlegg. Når noen skribler et banner? 100? 100+? Les selv her. Mye vrøvl på en uke.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Igjen må jeg få poengtere at jeg ikke har noen forbindelser til disse som skrev et banner. Ikke ta mannen når man skal ta ballen.
Jeg bruker gjerne forumet til denslags. Denne tråden er vel "bevis" nok i seg selv? Når en barnefamilie angripes, så blir det kanskje 5-10 innlegg. Når noen skribler et banner? 100? 100+? Les selv her. Mye vrøvl på en uke.Kommentar
-
Du har ihvertfall min støtte, BennyLem! Mener du er inne på noe og at folk sutrer over en lav sko!
Det som har skjedd har skjedd, ingen vei tilbake. Regner også med at det ikke er altfor lenge til vi ser en ny sjokkerende episode fra NAV folket på plata!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Så så lenge det har skjedd, så er det ikke noe å gjøre med og ingen vits å diskutere? Kan legge ned forumet da, alt skjer til enhver tid og ingenting kan gjøres noe med.Kommentar
-
Dette er dels piss og dels rett.. Folk skal få lov til å reagere når mennesker står og fronter slike ufyselige budskap, i Norge drar man alle under en kam, når JEG blir skjelt ut fordi at noen kjøtthuer som står på samme tribune som meg spyr ut kvalme som provoserer meg på et personlig plan.. da mener jeg at jeg skal få lov til å sutre ganske så mye!
Skjedd har skjedd funker ikke som en unnskyldning når supportermassen som en større gruppe til stadighet havner i slike meningsløse situasjoner. Tilsynelatende virker det jo som at det er et begrenset antall med mennesker som står for mesteparten. Syndere må legge seg paddeflate, det har jeg ikke sett mange eksempler på!
At det generelt er forbanna mye syting på KFL forum er nok de fleste enige i.. om det ikke var for at noen enkelte ikke klarer å tenke litt bredere, hadde nok en del av sytingen som knytter seg mot tribuneliv iallefall blitt borte.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
man trenger ikke å diskutere om det er dumt eller ikke å angripe barnefamilier. Og nå er det strengt tatt du som har fyrt opp diskusjonen her med et latterlig innlegg.
Kommentar
Kommentar