Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hørte at alt slikt tull er pubertal drittungeoppførsel. Da er drt alltid greit å skylde på alle andre enn seg sjøl. Uansett hvilken side man er tett nok til å støtte opp om."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ja for all del, skjønner det. Ser at det jeg skrev kan misforstås, jeg mente at hardt skadet eller drept grunnet frivillig "dansing" = null sympati fra meg. "Thinning the herd" kan man vel kalle det. Dessverre er det pårørende og helsevesenet som belastes unødvendig. På samme måte gråter jeg lite over at Joshua French soner under dårlige forhold når han har skapt elendigheten selv ved å ville tjene penger på å leke leiesoldat.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
NRK har en artikkel om saken der noen av "våre" kæsjuals møtte likesinnede på Haugenstua 6. desember, og noen av deltakerne har tydeligvis lagt ut en "skrytevideo" på nett:
En video fra masseslagsmålet ble denne helgen lagt ut på Youtube. Videoen viser to grupper som møtes under en gatelykt i vintermørket. Tilsynelatende uten noen videre foranledning, bryter det raskt ut et kaotisk slagsmål.
Lydsporet i videoen, som man kan se deler av øverst i denne artikkelen, består av rockemusikk. Denne musikken har NRK valgt å fjerne.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Marit, jeg går ut fra at du forutsetter at dette er voksne folk som kan ta ansvar for egne handlinger.
Stemmer det at andelen unger fra 16-18 år øker, så er i hvert fall jeg bekymret for dem.Last edited by Stray Cat; 09.12.2013, 21:24.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
1479035_228709653920062_1023890121_n.jpg Det må da gå an å oppføre seg i disse adventstiderPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Tottenham Hotspur are actively taking steps to try to combat supporters' attempts to improve the much-criticised atmosphere at White Hart Lane, according to documents seen by the Guardian
Tottenham Hotspur prøver å stoppe "uakseptabel oppførsel" (de sto på kamp..) fra en ny gruppe på White Heart Line.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
60.000 i bot for fotballbråk:
To menn på 25 og 26 år fra Bergen ble senere ilagt 30.000 kroner hver i bot.
Ifølge forelegget voldte de fare for andre ved å slå, en eller flere ganger, en for politiet ukjent mannsperson med knyttet hånd i ansiktet.
Bøtene ble ikke vedtatt og det betyr at de to må møte i Oslo tingrett senere denne måneden, tiltalt for å ha voldt fare for andre i beruset tilstand.
«I retten vil det bli lagt ned påstand om bot på 36000 kroner, eller fengsel i 72 dager dersom boten ikke betales», heter det i forelegget.
I tillegg risikerer de å betale saksomkostninger til det offentlige.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Pågrunn av Arsenal sin håreisende bortepriser i CL (62 pund) så har Bayern spyttet i 75000 pund for at sine supportere skal få billigere billetter. rabatt 25 pund per billett.
Stort gjort av klubben
Kommentar
-
https://www.youtube.com/watch?v=xZIbPjalVTM Ukultur. Lite kreativ gjeng.Trommer er for bønderKommentar
-
https://www.youtube.com/watch?v=xZIbPjalVTM Ukultur. Lite kreativ gjeng.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tilogmed PSV stjal jo denne fra oss skrev de på videoen vår.Videoen over er meget lik vår men vi må jo også huske på at vi bøffet konseptet vi også selv om vår video ble sett godt over 80k ganger.Kommentar
-
http://hallingdolen.no
Synd man må betale for å lese artikkelen, man kan se overskrifta pluss litt til litt ned på siden.
Kort om hva den handler om: Står at suportere fra LSK og Brann avtalte og sloss i Hemsedal, men politiet fikk avverget dette. Nok en gang negativ PR om LSK, på grunn av de håpløse gutta i pent tøy som liker å sloss.
Kommentar
Kommentar