Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    Trådløs ligaløsning i Tippeligaen

    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Ny sesong, nye muligheter:

      Politiets innsatsleder, Ivar Myrbø, på stedet bekrefter at det er personer fra casualsmiljøet som har møttes i forbindelse med et avtalt oppgjør i Lillestrøm søndag.
      – Det har kommet en gjeng fra Oslo, så har en gjeng fra Lillestrøm gått mot dem og varslet at de har tenkt å lage bråk. Dette er et casualsoppgjør i forbindelse med en innebandykamp der gruppene hadde tenkt til å utfordre hverandre, sier Myrbø.
      Trolig dreier det seg om oppgjøret mellom Lillestrøm og Vålerenga i 1. divisjon innebandy for menn i Skedsmohallen søndag kveld.

      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • klippen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2009
        • 251

        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Faen for en gjeng med pinlige og hjernedøde folk..

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          "Innebandycasuals" kom noe uventet på.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            "Innebandycasuals" kom noe uventet på.
            Du må forstå at dette er mennesker som er oppriktig interessert i innebandy, men som også har et ansvar for å stå opp for byen sin. Det er greit, fordi det går aldri ut over noen andre enn dem selv, som for eksempel når de sloss midt i Solheimsgata.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                KFL 2014 – Året det skal lønne seg å være medlem
                Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm har vært ute å hentet fordeler til sine medlemmer.
                Vi har fått på plass en rekke gode avtaler allerede, og jobber videre med enda flere.
                For i 2014 skal vi i tillegg til å støtte Lillestrøm sportsklubb sørge for at medlemmene våre får fordeler av medlemskapet.

                Dette er avtalene som er signert pr dags dato:



                • Krogsveen AS Avd Lillestrøm, Adolph Tidemansgate 38, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 15.000,- i rabatt ved salg via Krogsveen
                  • KFL får 3.000,- for hvert medlems-salg eller tips som fører til salg


                • Casa Mia AS, Storgata 1, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 15% rabatt


                • Front Side Lillestrøm AS, Storgata 13 A, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 15% rabatt


                • Odins Merke Tattoostudio, Nittedalsgata 12, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 20% rabatt på Fugla relaterte tatoveringer (designs)
                  • KFLs medlemmer får 10% rabatt på øvrige designs


                • Hoppeloppeland Norge AS, Leiraveien 12, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 30,- i prisavslag (25%)


                • Studio Oscar AS, Nittedalsgata 21, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 50% rabatt på fotografering i studio, i åpningstid på hverdager, gjelder ikke brudepar


                • Lillestrøm Akvarium AS (Buddy, Lillestrøm Torv), Storgata 15, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 10% rabatt, gjelder ikke katte- og hundemat


                • Bitshop AS, Solheimsgata 4, Lillestrøm
                  • KFLs medlemmer får 20% rabatt på alle kabler


                • Tapas Tapas Lørenskog Hus DA, Lørenskog Hus, Lørenskog
                  • KFLs medlemmer får 25,- rabatt på "Dagens tapas combo 5"




                Som sagt kommer det til å komme enda flere fordeler i dagene som kommer
                Husk å benytte deg av disse medlemsfordelene, det er penger å spare

                Det vil i tiden som kommer legges ut presentasjoner av avtalene her på kfl.no

                At vi jobber med å sikre gode medlemsfordeler er også grunnen til at våre medlemsgiroer ikke er sendt ut enda. Vi ønsker å ha på plass flest mulige av disse før vi sender ut en giro

                Kjenner du til en, eller kanskje du driver en bedrift som ønsker å samarbeide med Kanari-Fansen?
                Ta kontakt med oss på styret(a)kanari-fansen.no

                Styret
                KFL


                Egen kommetar og forklaring på tommel ned:

                Vikinghordene, eat your heart out!

                Her leverer man et av de svakeste tribuneårene på lenge, også er dette fokuset?
                Dette er jo nesten komisk, 30% på Hoppeloppeland?

                Skjønner at disse dealene gir penger i kassa til KFL hvis mange benytter seg av det men dette blir for gjennom kommersielt for min og jeg tror mange andre sin smak.
                Liker ikke å kritiserer folk som jobber masse gratis for Lillestrøm sine supportere, men håper at det forsatt er lov å stille spørsmål ved ting selvom man ikke er medlem av KFL.

                Hvor er fokuset på tribunelivet? Hva er status på tifo gruppa? Hvilke turer skal man satse på i år?
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  Du etterlyser fokus på tifo, turer og tribunelivet. Med unntak av selve tribunelivet så koster dette penger. Får vi inn flere medlemmer vil dette styrke vår økomomi, noe som vil gjøre at vi kan styrke oss på alle de punktene du nevner. Selv om vi publiserer dette nå, så betyr ikke det at det ikke jobbes med andre ting enn dette.

                  En sunn og god økonomi må alltid ligge til grunn for at vi skal bli best mulig. Og medlemsfordeler i KFL er jo ikke akkurat nytt.

                  Vi har medlemmer i alle aldre og mange familier er medlemmer, derfor ønsker vi at dette skal gjenspeiles på fordelene ved å være medlem i KFL.

                  Edit: Bortsett fra Krogsveen avtalen, så tjener jo ikke KFL en krone på dette utenom i medlemsinntekter...
                  Last edited by FUGlinho; 28.01.2014, 23:59.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9475

                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    KFL 2014 – Året det skal lønne seg å være medlem
                    Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm har vært ute å hentet fordeler til sine medlemmer.
                    Vi har fått på plass en rekke gode avtaler allerede, og jobber videre med enda flere.
                    For i 2014 skal vi i tillegg til å støtte Lillestrøm sportsklubb sørge for at medlemmene våre får fordeler av medlemskapet.

                    Dette er avtalene som er signert pr dags dato:



                    • Krogsveen AS Avd Lillestrøm, Adolph Tidemansgate 38, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 15.000,- i rabatt ved salg via Krogsveen
                      • KFL får 3.000,- for hvert medlems-salg eller tips som fører til salg


                    • Casa Mia AS, Storgata 1, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 15% rabatt


                    • Front Side Lillestrøm AS, Storgata 13 A, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 15% rabatt


                    • Odins Merke Tattoostudio, Nittedalsgata 12, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 20% rabatt på Fugla relaterte tatoveringer (designs)
                      • KFLs medlemmer får 10% rabatt på øvrige designs


                    • Hoppeloppeland Norge AS, Leiraveien 12, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 30,- i prisavslag (25%)


                    • Studio Oscar AS, Nittedalsgata 21, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 50% rabatt på fotografering i studio, i åpningstid på hverdager, gjelder ikke brudepar


                    • Lillestrøm Akvarium AS (Buddy, Lillestrøm Torv), Storgata 15, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 10% rabatt, gjelder ikke katte- og hundemat


                    • Bitshop AS, Solheimsgata 4, Lillestrøm
                      • KFLs medlemmer får 20% rabatt på alle kabler


                    • Tapas Tapas Lørenskog Hus DA, Lørenskog Hus, Lørenskog
                      • KFLs medlemmer får 25,- rabatt på "Dagens tapas combo 5"




                    Som sagt kommer det til å komme enda flere fordeler i dagene som kommer
                    Husk å benytte deg av disse medlemsfordelene, det er penger å spare

                    Det vil i tiden som kommer legges ut presentasjoner av avtalene her på kfl.no

                    At vi jobber med å sikre gode medlemsfordeler er også grunnen til at våre medlemsgiroer ikke er sendt ut enda. Vi ønsker å ha på plass flest mulige av disse før vi sender ut en giro

                    Kjenner du til en, eller kanskje du driver en bedrift som ønsker å samarbeide med Kanari-Fansen?
                    Ta kontakt med oss på styret(a)kanari-fansen.no

                    Styret
                    KFL


                    Egen kommetar og forklaring på tommel ned:

                    Vikinghordene, eat your heart out!

                    Her leverer man et av de svakeste tribuneårene på lenge, også er dette fokuset?
                    Dette er jo nesten komisk, 30% på Hoppeloppeland?

                    Skjønner at disse dealene gir penger i kassa til KFL hvis mange benytter seg av det men dette blir for gjennom kommersielt for min og jeg tror mange andre sin smak.
                    Liker ikke å kritiserer folk som jobber masse gratis for Lillestrøm sine supportere, men håper at det forsatt er lov å stille spørsmål ved ting selvom man ikke er medlem av KFL.

                    Hvor er fokuset på tribunelivet? Hva er status på tifo gruppa? Hvilke turer skal man satse på i år?
                    Du gjør helt rett i å stille de spørsmåla du har i siste avsnittet, men det var da merkelig hvordan du skulle komme deg dit; mokke om noen medlemsfordeler du ikke kommer til å se snurten av ⚽

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      Grin mer da, Simeone! Noen klarer å fokusere på fler ting samtidig, selv om du tydeligvis ikke har den evnen.
                      Buhuuuu!

                      Kommentar

                      • Simeone
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 761

                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Du etterlyser fokus på tifo, turer og tribunelivet. Med unntak av selve tribunelivet så koster dette penger. Får vi inn flere medlemmer vil dette styrke vår økomomi, noe som vil gjøre at vi kan styrke oss på alle de punktene du nevner. Selv om vi publiserer dette nå, så betyr ikke det at det ikke jobbes med andre ting enn dette.

                        En sunn og god økonomi må alltid ligge til grunn for at vi skal bli best mulig. Og medlemsfordeler i KFL er jo ikke akkurat nytt.

                        Vi har medlemmer i alle aldre og mange familier er medlemmer, derfor ønsker vi at dette skal gjenspeiles på fordelene ved å være medlem i KFL.

                        Edit: Bortsett fra Krogsveen avtalen, så tjener jo ikke KFL en krone på dette utenom i medlemsinntekter...
                        Hvis dere jobber med tribuneliv, tifo og turer er det vanskelig å gjette seg til dette da dere ikke skriver eller forteller om det.
                        Jeg vil tro at det er ganske mange som er interesert i å høre hvilke tanker dere gjør dere om å snu den negative trenden som har vært de to siste årene.
                        Både KFL sine egne medlemmer og andre aktive Lillestrøm supportere som ikke er medlem av KFL.

                        En sunn økonomi burde vært en selvfølge, selvom det har kommet frem at det ikke har vært tilfelle i KFL de siste årene. Den skytsen rettes ikke mot dagens KFL styret.

                        Jeg ser at du nevner familier og jeg skjønner at det er viktig for dere å tilrettelegge for alle supportere som er medlem hos dere.
                        Her mener jeg alikevel at dere bommer om hvem man bør prioritere. Jeg opplever at det færre ungdommer enn noengang på feltet og mener at KFL må jobbe sitt image for å trekke til seg disse igjen.

                        Tørk dere gjerne i ræva med kritikken, men det er faktisk ment som konstruktivt innspill.
                        Det hadde vært fantastisk for Lillestrøm sitt tribuneliv om KFL igjen blir det lokomotivet det en gang var.
                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                        para gritarle a la FIFA:
                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                          Hvis dere jobber med tribuneliv, tifo og turer er det vanskelig å gjette seg til dette da dere ikke skriver eller forteller om det.
                          Jeg vil tro at det er ganske mange som er interesert i å høre hvilke tanker dere gjør dere om å snu den negative trenden som har vært de to siste årene.
                          Både KFL sine egne medlemmer og andre aktive Lillestrøm supportere som ikke er medlem av KFL.
                          Det kommer nok info tidsnok om hva det jobbes med. En av tingene det jobbes med er å få en stor og bra tribunegruppe. Får man inn rette folk her så er jeg sikker på at man kan snu trenden som har vært. Når vi nå blir ferdig med årsmøtet så vil det nye styret, med nytt friskt mot, også intensivere jobben med dette.
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Det kommer nok info tidsnok om hva det jobbes med. En av tingene det jobbes med er å få en stor og bra tribunegruppe. Får man inn rette folk her så er jeg sikker på at man kan snu trenden som har vært. Når vi nå blir ferdig med årsmøtet så vil det nye styret, med nytt friskt mot, også intensivere jobben med dette.
                            Legger også til at i handlingsplanen til det nye styret så står det kun 3 ting. En av disse er å øke stemningen på feltet, så det er helt klart på agendaen.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3500

                              Herlige Hernandes som viser ekte følelser for Lazio supporterne i det han kjører ut fra treningsfeltet for sannsynligvis siste gang etter at Lazio har akseptert ett bud fra Inter på han. I en tid der pengene styrer, så er det godt å se at forholdet mellom supportere og spillere fremdeles kan være sterke.



                              Kan garantere at han ikke blir buet ut når han returnerer til Stadio Olimpico.

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                KFL har tapt seg noe jævlig de siste 2-3 årene. Nå tiltrekkes KFL seg folk som ikke bidrar med noe som helst. KFL leverer ingen tifo, har ikke buss, mister medlemmer, etc. Null rekrutering. Hva tenker dere på? Er dere i det hele tatt klar over problemet?

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  KFL har tapt seg noe jævlig de siste 2-3 årene. Nå tiltrekkes KFL seg folk som ikke bidrar med noe som helst. KFL leverer ingen tifo, har ikke buss, mister medlemmer, etc. Null rekrutering. Hva tenker dere på? Er dere i det hele tatt klar over problemet?
                                  20 år med motgang, ikke lett å bidra da det merker jeg selv..Men du som er så kritisk møt opp på årsmøte og si i fra at du har lyst til å bidra ....Verre er det ikke .....

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                                    Null rekrutering.
                                    Takk for den. Meldte meg inn like inn i 2014

                                    Synes KFL skal ha skryt for årsmeldinga. Fyldig og beskrivende.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5916

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      20 år med motgang, ikke lett å bidra da det merker jeg selv..Men du som er så kritisk møt opp på årsmøte og si i fra at du har lyst til å bidra ....Verre er det ikke .....
                                      (Psst..Du også tullebukk. De selger medlemskap i døra.)
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • mrognan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 846

                                        Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.


                                        Han deler en nyhet til slutt:
                                        – Kan hende vil vi dele supporterbuss med Klanen fra Oslo til Molde når Vålerenga kommer på besøk i seriepremieren. At Klanen og Tornekrattet deler supporterbuss, har aldri før skjedd
                                        Stakkars BBS som må ha sånne idioter som supportere til laget sitt..
                                        Morten

                                        Kommentar

                                        • Felt C
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 776

                                          Dette bør være ytterst interessant lesning for LSK-supportere.

                                          http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7169299.ece
                                          Last edited by Felt C; 14.02.2014, 19:35.

                                          Kommentar

                                          Working...