Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
At jeg er uenig med kfl styret (Fuglinho) tar jeg til etterretning.
Jeg er kritisk til flere ting og har grublet på dette en stund uansett. 4 mangeårige kfl-medlemmer fornyes ikke for 2014
Men for all del, fortsett bare å kaste ting ut på banen, fortsett med slossing utenfor stadion, fortsett med grøftefyll, underslag, blussing,tagging, stolknusing og hærverk..
Kfl kan jo bare igjen gjøre ufc til syndebukker alene! , for faenskap kfl har vært og er, en betydelig del av.
Selvinnsikt og selvjustis er noe dritt, i kfl!
Tar selvfølgelig konsekvensen av mitt valg , og avvikler også mitt engasjement på forumet.
Eller forresten fuck Fuglinho, han har også skyld i klimakrisen, midtøsten konflikten, finanskrisen i usa og nå ikke minst Ukraine-Russland-KonfliktenKommentar
-
Mange blir provosert. Når mange blir provosert, øker sjansen for at de med manglende impulskontroll, i massesuggesjonens hete, kaster det de måtte ha for hånda inn på banen eller prøver å ta seg inn på banen. Jeg klarer fint å styre meg, selv om jeg også finner scoringsfeiringen provoserende. Poenget mitt er ikke at jeg ønsker at spillere får gult kort for provokasjoner fordi jeg selv føler meg forulempet, eller for å legge skylda for at noen kaster over på provokatøren - men at provokasjoner er en risikohandling i seg selv. Enkelt og greit...Kommentar
-
Tja, vi er nok ikke så uenige, bare liker å diskutere litt. Provokasjoner er unødvendig, at folk blir voldsomt provosert er enda mer unødvendigMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
At jeg er uenig med kfl styret (Fuglinho) tar jeg til etterretning.
Jeg er kritisk til flere ting og har grublet på dette en stund uansett. 4 mangeårige kfl-medlemmer fornyes ikke for 2014
Men for all del, fortsett bare å kaste ting ut på banen, fortsett med slossing utenfor stadion, fortsett med grøftefyll, underslag, blussing,tagging, stolknusing og hærverk..
Kfl kan jo bare igjen gjøre ufc til syndebukker alene! , for faenskap kfl har vært og er, en betydelig del av.
Selvinnsikt og selvjustis er noe dritt, i kfl!
Tar selvfølgelig konsekvensen av mitt valg , og avvikler også mitt engasjement på forumet.
Uansett om jeg mener det eller ikke, så mener jeg selvfølgelig ikke at det er innafor å kaste ting på banen.
Men å trekke frem alt du nevner der pga det blir litt håpløst. Mange av de tingene involverer ikke KFL engang, og de tingene som har involvert oss har vi reagert sterkt på.
Edit: Kan også nevne at mine meldinger her på forumet er mine egne, og ikke KFL styret sine, hvis ikke annet er spesifisert...Last edited by FUGlinho; 14.04.2014, 20:59.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Fabelaktig. Bur tosken inne celle og la han leve utelukkende på bananer i ett år..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skal vi pælme en pærebrus full av syre til reka 20.?
Eller... Det kan få motsatt effekt... Speed?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Fra et annet forum hevdes det at Lillestrømpolitiet har sendt brev med følgende vedtak til navngitte enkeltpersoner:
" Besøkelsesforbud
***** ******* forbys:
- Å oppholde seg på kampdager på Åråsen stadion og dens umiddelbare nærhet.
- Å oppholde seg der LSK har kampdager på et annet lags arena og dens umiddelbare nærhet.
- Å oppholde seg på kampdager på samtlige serveringssteder i Skedsmo kommune
Overtredelse av forbudet er straffbart og kan straffes med bøter eller fengsel i 6 mnd. I gjentakelsestilfeller kan personen straffes med inntil 2 år fengsel. "Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Kjempekudos til fansen som tok turen til Bodø. Hører dere konstant gjennom hele kampen og holder trykket oppe. 3 poeng til dere også!Kommentar
Kommentar