Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/vif-casuals-engasjerer-seg-innsamlingsaksjonen/a/10140065/VIF-casuals engasjerer seg innsamlingsaksjonen
Isko boys har samla inn penger til søpla, sikkert tyvegods. Søpla synes det er kjempeflott.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...en/a/10140065/
Isko boys har samla inn penger til søpla, sikkert tyvegods. Søpla synes det er kjempeflott.Kommentar
-
Hvor kom søplebanneren fra?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
sett flere klipp fra i går, og flagginga var veldig bra!Styremedlem 2016Kommentar
-
Helhetlig sett vil jeg si at stemningen var kjempebra kampen gjennom. Da vi lå under var det også god stemning, noe som ikke akkurat har vært tilfellet tidligere. Var vel bare én sang jeg noterte meg at ikke funka, så helhetlig sett var det ypperlig! DEILIG trøkk på "hjem å sette sprøyta". Etter målet til Fofana var det eufori over hele VG Nedre.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Jeg syns stemningen virket bra til å være mandagskamp, i tillegg til at det er veldig tett kampprogram nå. Ekstra moro når fofana putter og klanen blir helt stille, mens fra kfl er det helt bajas!
skjer med at søpla hadde svar til tifoen? lekkasjer fra oss?
Skulle gjerne sett pyro fra vår side også
edit: fantastisk flagging.Kommentar
-
det kalles mentalitet - det foregår på et mentalitetsfelt - jeg stod med et storflagg, og fikk ingen klager på dette i går. Alle skal ha fått info om hvordan tribunen var oppdelt i går - liker du ikke flagg og sang, så er det mulighet for å stille seg lenger ut.
sett flere klipp fra i går, og flagginga var veldig bra!Kommentar
-
For all del, synes selv det ser bra ut. Men det forandrer ikke det at jeg ikke så en dritt når det ble flagget. Det kalles mentalitet? Jeg liker sang, men liker også å se hva som foregår på banen. Om alle som ikke likte å ikke se kampen skal flytte seg, mister man jo en del trøkk ?..................Kommentar
Kommentar