Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
-
NFF er selve rota til dårlig kultur her hjemme i Norge. Siste utspill? Ønsket å nekte regnbueflagget i morgendagens landskamp mot Russland for å støtte homofile i Russland hvor det er straffbart å utvise homofili offentlig (klønete beskrevet, men loven er tull). Her i Norge fikk vi forbud mot diskriminering på starten av 80-tallet, men Russland fikk lov om å diskriminere Homofile i 2013....
Nå skal altså NFF nekte større flagg og seil i morgendagens kamp, da dem ikke ønsker noe politisk markering. Faktum er at Siem og Hallen har ryggmarg på linje med en meitemark. Nå har dem delvis snudd og tillater skjorter og små flagg. NFF hadde avtale om stille til diskusjon med ei fra ei aksjonsgruppe, men det som skjedde var at dem tillot skjorter og små flagg. Diskusjonen? Dem uteble som følge av at dem slapp opp litt på forbudene.
Kjære NFF: ta dere sammen!Sint og tverr på felt NKommentar
-
NFF er selve rota til dårlig kultur her hjemme i Norge. Siste utspill? Ønsket å nekte regnbueflagget i morgendagens landskamp mot Russland for å støtte homofile i Russland hvor det er straffbart å utvise homofili offentlig (klønete beskrevet, men loven er tull). Her i Norge fikk vi forbud mot diskriminering på starten av 80-tallet, men Russland fikk lov om å diskriminere Homofile i 2013....
Nå skal altså NFF nekte større flagg og seil i morgendagens kamp, da dem ikke ønsker noe politisk markering. Faktum er at Siem og Hallen har ryggmarg på linje med en meitemark. Nå har dem delvis snudd og tillater skjorter og små flagg. NFF hadde avtale om stille til diskusjon med ei fra ei aksjonsgruppe, men det som skjedde var at dem tillot skjorter og små flagg. Diskusjonen? Dem uteble som følge av at dem slapp opp litt på forbudene.
Kjære NFF: ta dere sammen!
Men like lite som jeg forstår noe av hvorfor NøFF sier nei så, forstår jeg fortsatt ikke hvorfor det er så viktig for de folka å få lov til å ta med flagget sitt inn på Tullevål. Flåsete sagt - blir verden bedre av at de får ta med seg et tøysete flagg på en enda mer tøysete fotballkamp, eller kunne de kanskje brukt tid og ressurser på andre ting?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Stor tommel opp!
Men like lite som jeg forstår noe av hvorfor NøFF sier nei så, forstår jeg fortsatt ikke hvorfor det er så viktig for de folka å få lov til å ta med flagget sitt inn på Tullevål. Flåsete sagt - blir verden bedre av at de får ta med seg et tøysete flagg på en enda mer tøysete fotballkamp, eller kunne de kanskje brukt tid og ressurser på andre ting?Sint og tverr på felt NKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Årets supporter 2010!!
visstnok mange som sloss.Kommentar
-
Er blussing kult selv når det blir skader?
Det er bare et tidsspørsmål før det første poengtrekket for blussing kommer tror jeg.LasseNKommentar
-
Kommentar
-
Det blir sagt at verken KFL eller LSK kommer til å lide økonomisk av blussingen. Da spør jeg følgende: Hva slags supporter bruker sparepengene sine på bluss samtidig som klubben "i hans hjerte" er på kanten av stupet. Ville det ikke vært mer naturlig å være med å redde den?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Det blir sagt at verken KFL eller LSK kommer til å lide økonomisk av blussingen. Da spør jeg følgende: Hva slags supporter bruker sparepengene sine på bluss samtidig som klubben "i hans hjerte" er på kanten av stupet. Ville det ikke vært mer naturlig å være med å redde den?Kommentar
-
hvis det nå stemmer att en person kan ha fått ødelagt synet sitt, så er dette tragisk, for bare håpe att den som kanskje har fått ødelagt synet sitt er en av dem som blusset. Men har på følelsen att nå blir det poengtrekk da det er personskader inne bildet. Hvem var det som sto for blussingen? Ufc eller noen kanarifans?? Ut i fra bildet så ser det ut til att det er Ufc, men det hadde vært hyggelig å få vite om hvem sto for blussingen. Hvis det var kanarifansen, så avslutter jeg resten av sesongen og melder meg ut av KFL, hvis det var Ufc, så er det bare å nekte dem adgang på resten av kampene i år, da dem har fått nok muligheter til å oppføre seg.Kommentar
-
Enkeltpersoner i KFL og UFC som sto bak pyroen. De samme som har gjennomført alle pyroshowene de siste 5 åra. Og som alltid betaler boten til klubben. Disse bidrar også med gode summer i VIERLSK -aksjonen.Kommentar
-
bidrar dem med poeng hvis det blir poengtrekk?? Bidrar dem med penger til vedkommende med skadet syn hvis vedkommende mister jobben og må nave resten av livet sitt? Mener du att det er greit att dem blusser og ødelegger synet til folk så lenge dem gir penger til #vierlsk??Kommentar
-
Kommentar
Kommentar