Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Men regner uansett med at vi også hadde knust de 2 middelmådige lagene der, så egentlig er det han forbanna Tommy Skjerven sin skyld at vi ikke har spilt gruppespill i CL!..................Kommentar
-
http://vine.co/v/OLQuAm77qEM
Ukultur, så kultur!Trommer er for bønderKommentar
-
Minner om Cupfinalen 07. Speaker dro igang bølgen, stoppa ved oss. Deilig med buing fra klovnene i motsatt svingCustodesI med og motgangKommentar
-
Iskoboys, og i tillegg klanens og Vålerengas lefling med denne grupperingen, er ukultur http://www.vg.no/nyheter/innenriks/k...ed/a/23442028/
At noen slipper gjennom nettet og kommer inn på Ullevaal er muligens sløvt,men fortsatt ingen lefling med miljøet fra vif og apeberget sin side.Kommentar
-
Nå skal jeg gjøre noe jeg sjeldent gjør.Forsvare apeberget.Jeg forstår ikke hvorfor du drar inn de i dette her.De sier da at de tar avstand fra denne fyren.Om en nazist velger å heie på vif er det ikke apeberget sin skyld.Jeg mener også å erindre at både klubb og supp.klubb ga klar beskjed til flere høyreekstreme vifere at de ikke var ønsket på vifs kamper eller som medlemmer og også på diverse puber de har eierskap til.
At noen slipper gjennom nettet og kommer inn på Ullevaal er muligens sløvt,men fortsatt ingen lefling med miljøet fra vif og apeberget sin side.Sint og tverr på felt NKommentar
-
At vif og apeberg sier en ting og gjør en annen er jeg fullstendig klar over,men her føler jeg det er skivebom deluxe å se at de lefler med det høyreekstreme miljøet.Kommentar
-
Politiet undersøkte vel koblinger mellom NDL og diverse Lillestrøm-tilhengere for noen år siden også. Resultatene var vel ikke jævlig imponerende, hvis ikke jeg husker helt feil...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Poenget mitt er at den såkalte "dialoglinja" som Vålerenga og Klanen har forsøkt å ha med sine Casuals ikke har vist seg å være vellykket. Jeg tror ïkke-toleranse linja som andre klubber har hatt (blant annet LSK), er mye mer effektiv.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Tja, det er skjønnsmessig, men VIF og Klanen har invitert Iskoboys inn i varmen og de gjør seg mye mer bemerket enn alle andre casualgrupperinger i Norge. Dette fører blant annet til et politihoppud uten like for å geleide Klanen inkludert Iskoboys inn og ut av Åråsen f.eks. SKF har fått en mye mer marginalisert rolle i Lillestrøm ettersom slik virksomhet ikke tolereres verken av LSK eller KFL, og mye tyder på at den medlemsveksten som var en stund, har stanset opp. Vålerenga har det største casualproblemet og det største casualmiljøet i Norge, selv om de ikke har det største tilskuerantallet. Jeg tror grunnen til at miljøet er så stort er "inkluderingen" fra klanen og VIF sin side.Last edited by egil; 13.05.2015, 21:30.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Tja, det er skjønnsmessig, men VIF og Klanen har invitert Iskoboys inn i varmen og de gjør seg mye mer bemerket enn alle andre casualgrupperinger i Norge. Dette fører blant annet til et politihoppud uten like for å geleide Klanen inkludert Iskoboys inn og ut av Åråsen f.eks. SKF har fått en mye mer marginalisert rolle i Lillestrøm ettersom slik virksomhet ikke tolereres verken av LSK eller KFL, og mye tyder på at den medlemsveksten som var en stund, har stanset opp. Vålerenga har det største casualproblemet og det største casualmiljøet i Norge, selv om de ikke har det største tilskuerantantallet. Jeg tror grunnen til at miljøet er så stort er "inkluderingen" fra klanen og VIF sin side.
Ingen var mer aktive eller hadde større prosentvis økning i antall casuals enn LSK de årene LSK/KFL førte strid mot SKF og andre alternative.Handlingsmåten den gang virket bare mot sin hensikt.Kommentar
-
Jeg synes det er stor forskjell på strid mot SKF og strid mot andre alternative, som f.eks UFC. UFC bidrar stort sett positivt til klubben og supporterkulturen, en casualgruppering som SKF det totalt motsatte. Jeg er således glad for at UFC har tatt klar avstand fra SKF. Jeg mener således du må skille mellom strid mot SKF og strid mot andre grupperinger.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jeg synes det er stor forskjell på strid mot SKF og strid mot andre alternative, som f.eks UFC. UFC bidrar stort sett positivt til klubben og supporterkulturen, en casualgruppering som SKF det totalt motsatte. Jeg er således glad for at UFC har tatt klar avstand fra SKF. Jeg mener således du må skille mellom strid mot SKF og strid mot andre grupperinger.
Men det er historie og ikke mer å dvele over.Viktigste er at det er ro og harmoni idag og alle trekker i samme retning.Kommentar
-
Ja, kan være enig i at de skilte for lite i reaksjonene mot de to grupperingene den gang da. Er også enig i at KFL styret gjør mye rett nå, og at dette bidrar til harmoni. Bra at styre og stell i LSK nå holder seg klokelig i ro.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
FjantskallerKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar