Synes Jan oppsumerer det på en grei måte her. Jeg har aldri sitti på SS tidligere, og har alltid følt at vi har pisset på alle motstandere ettersom man står midt oppi det og sjelden hører noe annet enn trøkket fra kfl. Men når man på sine gamle dager har blitt sittesupporter så merker man at det er en annen verden. Men når det er så stor forskjell som man opplever på å stå i klacken, kontra det og sitte så er det tydelig at akustikken har jævlig mye å si.
150 000 kroner er latterlig mye penger å bruke på en sånn ting, men den desidert viktigste oppgaven til KFL er å støtte laget vokalt på kamper, så jeg for min del synes man kan ha litt færre/billigere tifoer, dyrere bussturer, lavere tlf utgifter, færre utsendelser av medlemskriv osv, for og heller bruke penger på å få gjort noe med akustikken.
150 000 kroner er latterlig mye penger å bruke på en sånn ting, men den desidert viktigste oppgaven til KFL er å støtte laget vokalt på kamper, så jeg for min del synes man kan ha litt færre/billigere tifoer, dyrere bussturer, lavere tlf utgifter, færre utsendelser av medlemskriv osv, for og heller bruke penger på å få gjort noe med akustikken.
Kommentar