Tromsø - Lillestrøm
Collapse
X
-
-
Ta det med ro. Ved nærmere granskning av bevismaterialet er konklusjonen utvetydig og krystallklar. Med reine ord for penga: Det var opplagt flere støttekontakter som satte seg på feil fly på Gardermoen. Nå må styret gå i bresjen og kjøre en oppstrammer. Det må ryddes i egne rekker. Her er det for mange om beinet, som snuser på samme kromosom antall som svømmer rundt i cellene til Otto Ulseth.
-Herr AmpelmannKommentar
-
Nei, er meg rett over den blå Telenor logoen, gammel drakt med Opel påKommentar
-
Rovfugl, du gjorde deg godt på bildet og kris har nå bevis på at hun ikke befant seg på VIP-tribuna denne gangen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Nå skulle jeg til å si at Isbergets plassering var helt bak mål. Det var den ikke, men burde kanskje ha vært. Det bærer ikke mye lyd ut når man står bortgjemt i en krok, bakerst på tribunen. Dermed hørtes en oppmikka gjeng på ca 50 Lsk-supportere atskillig bedre enn 250 røde og hvite :-)
Rovfugl, du gjorde deg godt på bildet og kris har nå bevis på at hun ikke befant seg på VIP-tribuna denne gangen.
Men jeg tipper hun hadde VIP-billetten i lomma klar i tilfelle det skulle begynne å regne eller bli for kaldt ;-)
Å si at noen tok seg GODT ut på det bildet er vel å overdrive, vi ser vel for det meste ut som tullinger hele gjengen i det øyeblikket, men fy faen for en flott gjeng med flotte tullinger i et flott øyeblikk!Kommentar
Kommentar