Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kasteruller og konfetti er dritfett bare så det er sagt..
Når det er sagt så må folk bli litt mer dispilinerte og gi faen i å kaste rullene rundt før tifoen skal settes igang. Kaster sidemann så be han drite i det.
Klart årsbeste av oss synes jeg.
Tony og andre som sto på SS, hva synes dere?
Var medley'n bra? Ble ikke fullt 10 sanger som lovet, men vi tok vel 8.
Vi detter selvsagt på slutten av matchen, naturlig nok.
Flere hakk bedre enn mot enga men man har fremdeles MYE å gå på. Spesielt visuelt. Men skuffende å se at feltet ikke var stappfullt som det bør være på slike kamper. Men som sagt. Mye bedre enn mot enga.
Flere hakk bedre enn mot enga men man har fremdeles MYE å gå på. Spesielt visuelt. Men skuffende å se at feltet ikke var stappfullt som det bør være på slike kamper. Men som sagt. Mye bedre enn mot enga.
Jeg er uenig. Synes vi var helt ræva i 1. omgang, men det ble bra liv etter scoringen vår. Jeg tror jeg ikke har opplevd at så få synger på feltet som i 1. omgang. Da vi sang "Vi er på stadion", måtte jeg bare le av frasen "vi ser på fugla og synger høyt". Enten får vi synge høyt eller endre teksten til "synger lavt". Hvis vi klarer å gjenskape trøkket etter scoringen, er jeg imidlertid ganske fornøyd.
Kasteruller og konfetti er dritfett bare så det er sagt..
Når det er sagt så må folk bli litt mer dispilinerte og gi faen i å kaste rullene rundt før tifoen skal settes igang. Kaster sidemann så be han drite i det.
Forsvarer selvsagt ikke at folk hiver kasteruller ut på banen, men opplegget med at det sto pappesker i trappa der folk kunne forskyne seg og der meninga var at disse skulle kastes rundt? er vel ikke den beste løsningen for å forhindre at folk vil teste kastearmen...Hadde nok muligens vært bedre å gitt ut poser med kasteruller (i likhet med konfettien) av vaktene i trappa før kampstart....
kasterullene stod i trappa fordi det ikke ble tomt foer vi maatte ut aa rake. skylda ligger vel heller paa de som ikke klarer aa holde klaafingrene for seg selv...
Synes ikke stemingen var så mye å skryte av. Vi må bli kvitt daukjøttet, hva er visten med å stå i KFL hvis en IKKE vil synge med? Det er latterlig. Så flere i går som bare står der, faens irriterenes. FELTET ER FOR SYNGENDE SUPPORTERE. Og faen, ta på dere drakt, eller noe gult i allefall, greit når det er kaldt, men i går var det ikke det.
Ser at ingen har komentert at det ble fyrt opp et eller annet under tifoen til kjernen.. Bangers eller små røykbomber så det ut som.. Det er vel ikke helt lovlig enda på tribunene i vårt kjære land.. Har personlig ikke noe imot det, men håper nå de får en bot å bryne seg på..
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)
Nå håper jeg ingen slår seg på bryste å sier at vi er de som skaper best trøkk på tribunen i Norge, sånn er det ikke lenger. Eneste sted som kan minne om bra trøkk er fra felt c, ellers er det labbert for tiden. Ellers har vel "alle sammen nå" aldri fått så lite respons som i går fra de andre tribunene.
Ser at ingen har komentert at det ble fyrt opp et eller annet under tifoen til kjernen.. Bangers eller små røykbomber så det ut som.. Det er vel ikke helt lovlig enda på tribunene i vårt kjære land.. Har personlig ikke noe imot det, men håper nå de får en bot å bryne seg på..
Håber ikke RBK får bot for det. Jeg fryder meg over hver krone dem kaster i dass, men jeg er motstander av straff for pyro! Synes det var fett med litt smelling og røyk! Bra effekt!
Nå håper jeg ingen slår seg på bryste å sier at vi er de som skaper best trøkk på tribunen i Norge, sånn er det ikke lenger. Eneste sted som kan minne om bra trøkk er fra felt c, ellers er det labbert for tiden. Ellers har vel "alle sammen nå" aldri fått så lite respons som i går fra de andre tribunene.
Grunnen til at det var liten respons fra andre tribuner er nok pga. at den sangen knapt hørtes over til motsatt tribune. Hva skjedde egentlig etter 1-0? Istedenfor sanger som trøkka kom det endel labre sanger og trøndra hørtes ofte i den perioden. Når det er sagt synes jeg det totalt sett var bedre fra feltet enn mot enga, et par virkelig bra lydtopper.
Håper samsynging mellom feltet og ss fortsetter. For å få det til å bli bedre framover er det viktig at det blir en fast greie, og gjerne 2-3 sanger/rop på rad. F.eks.:
Lillestrøm er de beste/heia heia.
Hvem er vi/Kanaris.
Erlandsen-melodien.
Forøvrig bør LSK fjerne supportere av andre lag fra hjemmetribunene og plassere dem i bortesvingen, eventuellt feltet på langsida nærmest svingen. Utrolig irriterende med trøndere som feirer scoringer på hjemmetribuner.
Forøvrig bør LSK fjerne supportere av andre lag fra hjemmetribunene og plassere dem i bortesvingen, eventuellt feltet på langsida nærmest svingen. Utrolig irriterende med trøndere som feirer scoringer på hjemmetribuner.
Veldig enig. Meget amatørmessig av LSK. Dessuten er det en sikkerhetsrisiko. Håper at alle med bortelagskjerf blir henvist til bortetribunen i framtiden. Iallefall på de største kampene.
Veldig enig. Meget amatørmessig av LSK. Dessuten er det en sikkerhetsrisiko. Håper at alle med bortelagskjerf blir henvist til bortetribunen i framtiden. Iallefall på de største kampene.
Det der har mange av oss etterlyst i mange år. Tror det må skje en del episoder før det blir gjort noe. Det vil alltid utgjøre en sikkerhetsrisiko dersom man flagger sin tilhørighet til å være noe annet enn hjemmelaget når man ikke er på away-feltet.
Sjefen min er vif supporter, og var på kampen som jeg nå har glemt helt, og de satt på nordea tribunen, fram til pause, da spørte de om å bli flytta. Hadde enkelte folk vært litt glupere så hadde de og gjort det. Det kan skape unødvendig bråk ellers..
Kommentar