Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hei. Jeg kjenner en del venner som har sitteplasser på RB tribunen, gjennom LSK UA. Disse har lyst til og bidra med stemning på feltet. Må dem da kjøpe kampbillett? Eller holder det med dagspass på feltet til 20kr?
Noen som vet? Trenger svar.
på forhånd takk.
Last edited by RSP; 21.04.2009, 19:54.
Begrunnelse: Trådrydding.
Dem er vel automatisk LSK medlemmer i det dem spiller i LSK UA tror jeg.
Så om disse kjøper et dagspass til kanari fansen, så kommer dem inn med sitt elektroniske kort på feltet?
Hei. Jeg kjenner en del venner som har sitteplasser på RB tribunen, gjennom LSK UA. Disse har lyst til og bidra med stemning på feltet. Må dem da kjøpe kampbillett? Eller holder det med dagspass på feltet til 20kr?
Noen som vet? Trenger svar.
på forhånd takk.
Jeg tipper de må kjøpe billett til KFL feltet for å stå der, at det ikke holder med rb billetter. Jeg fikk ikke gjøre motsatt. Har sesongkort på feltet, men ønsket å sitte på rb mot viking men fikk nei av vakta.
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Dagspass kan man kjøpe, ikke standen sitt ansvar at man har billett.
Men tipper man kan bli forvist fra feltet med RB-billett.(Tipper også vi har billetter til feltet på standen..)
Disse personene har billett til RB tribunen og ikke KFL tribunen. Er jo helt riktig at hvis man vil på feltet må man løse billett til feltet. De dagene da man kunne bruke RB billetter på feltet er over.
Blir på samme måte som om man skulle kreve å sitte på midten fordi man har billett i hjørnet!
Dessuten tjener LSK mere penger, og da er alle glad
Kommentar