Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
dt.no: Norges Supporter Allianse vurderte innklagde forhold på Marienlyst Stadion
Sitert fra siden siden mr.Jordbakke henviste til angående billettsalg:
NB! KLOKKESVINGEN på Marienlyst stadion blir åpnet i forbindelse med hjemmekampen mot LILLESTRØM SK.
LSK-tilhengere som vil sitte får kjøpt billett på DRAMMENS TIDENDE TRIBUNEN -felt H .Billetter til disse felt kan ikke kjøpes på nett! Billettene selges på stadion på selve kampdagen!
Herlig sløvt av meg om den beskjeden lå ute i stad! Da blir jeg sittende "nøytral" supporter til denne kampen. Blir det for kjipt kjøper jeg meg en plass i svingen på matchdagen. Er ikke verre!
Herlig sløvt av meg om den beskjeden lå ute i stad! Da blir jeg sittende "nøytral" supporter til denne kampen. Blir det for kjipt kjøper jeg meg en plass i svingen på matchdagen. Er ikke verre!
Spør om du kan få byttet billett når du ankommer stadion
Det står på siden at de ikke vil bytte billetter eller refundere dem, men jeg sendte en mail og fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at jeg får flyttet.
Jeg oppforderer derfor eventuelle andre som har gått på samme blemme om å ta kontakt med Strømsgodset - de virket som om de var veldig villige til å hjelpe meg.
Det står på siden at de ikke vil bytte billetter eller refundere dem, men jeg sendte en mail og fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at jeg får flyttet.
Jeg oppforderer derfor eventuelle andre som har gått på samme blemme om å ta kontakt med Strømsgodset - de virket som om de var veldig villige til å hjelpe meg.
Skulle vel bare mengle ettersom det er dem selv som har stelt i stand dette
Kommentar