Selv om prestasjonene varierer på mange av spillera våre så fortjener de en oppbacking av fansen. Hvorfor synger man ikke for spillere som er på banen mer? Jeg har registrert at det utelukkende synges for enkeltspillere når de blir tatt av banen. Unntaket er Fetsundråner'n da. Men hva med alle de andre slitera på laget. Om de ikke er verdensmestre, så er det jo sikkert oppløftende og styrkende for moralen å høre sangen sin. Jeg nevner bare Frode Kippe sangen. Den er det lenge siden jeg har hørt.
Og hva med de idiotiske forsøkene i siste liten når spillera er i ferd med å benkes (på vei ut av banen). Ville det ikke hvert en idé å kansje backa opp de som er på matta og faktisk skal delta i spillet.
Før sang vi jo for alle og en hver som hadde på seg drakta vår, om de spilte bra eller dårlig. Da fikk de i hvertfall oppbacking når de tackla uforsvarlig hardt, dro på seg et frispark eller kort, og motstanderen fikk en skada spiller.
Det var tider det
Og hva med de idiotiske forsøkene i siste liten når spillera er i ferd med å benkes (på vei ut av banen). Ville det ikke hvert en idé å kansje backa opp de som er på matta og faktisk skal delta i spillet.
Før sang vi jo for alle og en hver som hadde på seg drakta vår, om de spilte bra eller dårlig. Da fikk de i hvertfall oppbacking når de tackla uforsvarlig hardt, dro på seg et frispark eller kort, og motstanderen fikk en skada spiller.
Det var tider det
Kommentar