Thk må dø!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    #41
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Hva mongisa i Kjernen mener om KFL, tar jeg rennafart og driter voldsomt langt i.
    Tviler ikke...

    Det virker som at du driter i det meste egentlig. Men har du ikke fått med deg at KFL har tapt seg enormt? Eller driter man i det og? Det virker som at fokuset ikke er riktig i det hele tatt, og at fortsatt lever i sin egen drømmeverden der KFL er best i alt fortsatt, og at man driter i alle andre. Da MÅ man få opp øya her! Poenget er at for eksempel kjernen utvikler seg i positiv retning, mens KFL i motsatt retning. Jeg synes det er litt spesielt hvis en forsanger driter i det også.
    ..................

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #42
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Prøver du å være morsom? Klovn.
      ja jeg gjør det, fordi jeg synes hele diskusjonen rundt hva folk har på seg er patetsik. Også syntes jeg ditt eksempel om hvor ille det har blitt, men å dra fram trønderske juletrær var ganske morsomt. Siste delen prøver jeg å være noe seriøs.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #43
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Ha, ha, THK som elite. Jeg tror jeg dauer

        THK er noen få prosent på det meste, i Telenor Arena kun noen promille av KFLs supportere. Dersom det finnes mennesker som vegrer seg for å joine KFL på grunn av klovneri og sirkus, blir jeg ikke akkurat lei meg. Det er ikke spesielt tolerant, ei heller noe tegn på hva som er viktig! For meg er 100% støtte for Sportsklubben det aller viktigste.
        Til å være kun er promille, får de med hodeplaggeme mye fokus, og det er vel ikke på grunn av mentaliteten vil jeg tro?
        De med hodeplaggene bygger gruppementalitet på samme måte som KFL har kastet ut fra feltet.
        Det er elite i omvent betydning, for dette skal liksom være så forbanna jovialt, men jeg føler at dette er 100 ganger mer ekskluderende enn en gjeng kledd i merkeklær (Vel og merke de ikke-voldelige).



        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Du må ikke gjøre deg selv større enn det du er, mitt paradoks var en bisetning og det er du som gjør dette til en personsak. Enig i at det er voldsomt forskjell på noen få sjeler med bløtkaker på hodet, kontra å få hele KFL til å fremstå som noen sirkusklovner. Men som sirkus er jeg ikke i tvil om hva som får størst oppmerksomhet og som gjør størst inntrykk...
        Var ikke jeg som trakk frem megselv, igjen. Hersketeknikk vil noen kalle det, og gå på person slik du igjen gjør. Hadde satt pris på at du slutter med det.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #44
          At KFL har tapt seg mye er lett å være enig i, at det er på grunn av at noen få velger å ha på seg tåpelige hodeplagg på borteturer er jeg dog ikke med på.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4380

            #45
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            At KFL har tapt seg mye er lett å være enig i, at det er på grunn av at noen få velger å ha på seg tåpelige hodeplagg på borteturer er jeg dog ikke med på.
            At man kaster ut folk med mentalitet, og bytter dem inn med klovner har kanskje en sammenheng likevel? Tony/Tommy er de beste forsangerne Lillestrøm noen gang kommer til å ha. Disse er uønsket på Åråsen fordi de er med i "feil gruppe" eller går i "feil klær". Hadde disse to, sammen med UFC og alle andre engasjerte (også KFL medlemmer) så hadde KFL vært på toppen i Norge. Glatt!
            ..................

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #46
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              At man kaster ut folk med mentalitet, og bytter dem inn med klovner har kanskje en sammenheng likevel? Tony/Tommy er de beste forsangerne Lillestrøm noen gang kommer til å ha. Disse er uønsket på Åråsen fordi de er med i "feil gruppe" eller går i "feil klær". Hadde disse to, sammen med UFC og alle andre engasjerte (også KFL medlemmer) så hadde KFL vært på toppen i Norge. Glatt!
              At KFL hadde vært bedre vokalmessig med disse på tribunen er også øett å være enig i, men de har vel muligheten til å bedra som enkeltpersoner dersom de hadde ønsket det.

              Uansett ser jeg fortsatt ikke sammenhengen mellom at THK er der, og at KFL ikke er like gode på tribunen, såfremt ikke disse velger å ikke bidra på grunn av noen som har tåpelige hatter på seg vel og merke

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4380

                #47
                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Uansett ser jeg fortsatt ikke sammenhengen mellom at THK er der, og at KFL ikke er like gode på tribunen, såfremt ikke disse velger å ikke bidra på grunn av noen som har tåpelige hatter på seg vel og merke
                Ser du ikke sammenhengen? Nå er det THK (så og si) som styrer tribunen, før var det Tony/tommy/mb/ufc. Tar ikke veldig feil da tror jeg.
                ..................

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  Ser du ikke sammenhengen? Nå er det THK (så og si) som styrer tribunen, før var det Tony/tommy/mb/ufc. Tar ikke veldig feil da tror jeg.
                  Jeg tror også at KFL hadde laget mer liv med de du nevner på tribunen, men så lenge grunnen til at de ikke er der ikke er en direkte konsekvens av at noen har på seg tåpelige hodeplagg, så kan neppe hodeplaggene være grunnen til at KFL har tapt seg.

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    THK drar ikke klubben og fansen ned i søla. Skaper ikke et eneste negativt oppslag bortsett i fra forumene der ultras/casuals henger. Og jeg blir strengt tatt ikke opprørt av at UN synes KFL er tåpelige.
                    Trodde du hadde litt peil Rønnis, ultras/casuals? Du burde i det minste skrevet ultras OG casuals eller noe. Trodde du som mange andre har begynt å lære at ultras og cææasjuals ikke er det samme i Norge. Forumet du sikter til er vell forøvrig ett mer tribuneforum som brukes av mange, blandt annet vanlige folk fra KFL som verken er ultras eller cæsjuals bare mer tribune interresert enn andre. "Casualsene" har egne forum. Aldri sett det har blitt diskutert "en god dans" eller noe der du sikter til.

                    Enig i at hva UN synes er ett fett, men skal sies at de er såpass folkelige der oppe at fansen har egen pub på stadion, supporter grafitti på veggen og tidenes diggeste plass på stadion og får høre meningene sine. Så UN får da til litt. Hva ett hestehodet mann ikke kan se gjennom engang har med å støtte klubben å gjøre skjønner jeg ikke. Mann ser jo ikke kampen engang!
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4380

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                      Jeg tror også at KFL hadde laget mer liv med de du nevner på tribunen, men så lenge grunnen til at de ikke er der ikke er en direkte konsekvens av at noen har på seg tåpelige hodeplagg, så kan neppe hodeplaggene være grunnen til at KFL har tapt seg.
                      Neida, jeg mener ikke at det er THK sin feil alene. Men nå er det jo sånn da at en THK'er er forsanger per dags dato, og jeg synes ikke det tar seg veldig bra ut at en forsanger står med teite hatter og alt mulig når man har den statusen. Det blir liksom ikke alvorlig nok, og det blir mye tull og fjas, i tillegg kan man fort miste respekten som forsanger. Og da faller stemningen fort.
                      ..................

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Men nå er det jo sånn da at en THK'er er forsanger per dags dato, og jeg synes ikke det tar seg veldig bra ut at en forsanger står med teite hatter og alt mulig når man har den statusen. Det blir liksom ikke alvorlig nok, og det blir mye tull og fjas, i tillegg kan man fort miste respekten som forsanger. Og da faller stemningen fort.
                        Der kan det selvfølgelig hende du har et poeng, det har jeg ikke noe grunnlag for å etterprøve.

                        Hvordan tenker de "nøytrale" her? Bir det sunget mindre intenst når forsangeren har på seg en teit hatt?

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          At man kaster ut folk med mentalitet, og bytter dem inn med klovner har kanskje en sammenheng likevel? Tony/Tommy er de beste forsangerne Lillestrøm noen gang kommer til å ha. Disse er uønsket på Åråsen fordi de er med i "feil gruppe" eller går i "feil klær". Hadde disse to, sammen med UFC og alle andre engasjerte (også KFL medlemmer) så hadde KFL vært på toppen i Norge. Glatt!
                          THK har ikke kastet ut noen som helst.

                          Apropos Tony som forsanger, så har jeg aldri lagt skjul på at jeg ønsker ham tilbake på feltet. Tony er ikke uønsket på Åråsen, han sitter jo som enkeltperson på Åråsen. Men det har han valgt selv.

                          KFL er i toppen i Norge. Vi må ikke glemme at foruten matchen hjemme mot trøndera i fjor, har ikke LSK vunnet hjemme på Åråsen siden 3. august 2008. Mot Strømsgodset og en fantastisk stemning.

                          Men alikevel så leverer KFL hver kamp. Kanskje ikke magisk, men med tanke på det som er levert på banen det siste halvannet år er det meget bra. Gi meg et eksempel på en norsk gruppe som trøkker mer med like mye motgang som vi har opplevd. Du er bra selektiv dersom du mener at vi fantastiske hver gang når de tidligere forsangerne var der.

                          Jeg husker dog den magiske stemning på Ullevaal i fjor borte mot Lyn. Da var Tony (og jeg) forsanger og alle folkelige enkeltpersoner var på tribunen...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Du er bra selektiv dersom du mener at vi fantastiske hver gang når de tidligere forsangerne var der..
                            Var helt sikkert noen svake kamper da og, men nivået var jenvt over klart høyere
                            ..................

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              Trodde du hadde litt peil Rønnis, ultras/casuals? Du burde i det minste skrevet ultras OG casuals eller noe.
                              He, he, ser den. Editerer innlegget og legger inn en og...

                              Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              Hva ett hestehodet mann ikke kan se gjennom engang har med å støtte klubben å gjøre skjønner jeg ikke. Mann ser jo ikke kampen engang!
                              Det gjør ikke jeg heller...
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Det gjør ikke jeg heller...
                                Ikke vondt ment men det skal du ikke heller
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • Matti
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 895

                                  #56
                                  For min del kan hele jævla diskusjonen rundt valg av antrekk dø. Eksukluderingen og all pisspraten rundt mentaliteter og antrekk skaper ikke annet enn splittelser. Sånn som styret og andre idioter holder på ender vi opp med at KFL blir en fantasiløs møkkagjeng med en enda større møkkagjeng flyvende på siden og sloss med alt og alle. Uvitende idioter kommer opp med løsninger som skal være prevantive ovenfor casual-kulturen og med det dreper man like gjerne alt som opptrer som grupperinger. Her forhåndsdømmer man får harde livet og diskrimerer likegjerne enda mer. Man velger å bryte tre av de viktigste grunnpilarene i morderne historie, forsamling-, ytrings- og "religions"frihet ved å sette opp en "prevantivt" regelverk. Man forhåndsdømmer folk på bakgrunn av utseende og ekskluderer dem like gjerne. Og til syvende og sist kan man konkluderer med at man endte opp med en liten gjeng svorende casuals, bortvisning av svært gode bidragsyterer og et regelverk som ikke fungerer overhodet. Et styre bestående av en gjeng fotballidioter har plutselig blitt eksperter i både tribunekultur og juss.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Hva mongisa i Kjernen mener om KFL, tar jeg rennafart og driter voldsomt langt i. Igjen, THK er noen promille av KFL og så er det vi som er problemet? Tror denne debatten blir litt vel voldsom, det er ikke måte på hvor ræva alt er og alt skylder THK. Det neste blir vel at svineinfluensaen skyldes THK...
                                    Jeg tror ingen skylder på THK for at stemninga i KFL har blitt dårligere. Det er heller hele pakka med noe som har vært en veldig uheldig utvikling. Ekskludering av en gruppe mennesker som hadde en innstilling til tribunelivet som var veldig bra er en grunn. Ja, det kom som en følge av interne konflikter, men utviklet seg etterhvert til en veldig ekstrem beslutning som man i ettertid nok må si var feil. Man fryktet vel at det negative fokuset på ultras ville hindre vanlige folk i å melde seg inn i KFL, men man kan vel slå fast at "vanlige" folk ikke er det KFL trenger mest av på tribunen. Stemningen hadde blitt bedre om en hel generasjon av "bajaser" fikk vokse frem. Tror jeg. Men det er mulig jeg tar feil og at ting alikevel blir veldig bra slik det er nå.

                                    Mitt håp er at KFL reiser seg og kommer tilbake til gamle høyder! Jeg betviler heller ikke innsatsen til deg Rønnern. Heller ikke de andre med klovnehatter! Jeg er bare ikke helt enig i at det fremstiller KFL på en bra måte.
                                    Jeg håper også at man etterhvert kan oppheve denne loven mot grupperinger, og at dette vil fungere uten at det oppstår konflikter. KFL trenger alle som vil bidra, og det er bare et ekstra krydder.
                                    Vi får se hva fremtiden bringer.

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #58
                                      En liten ting anngående Kjernen som hauses opp litt vel mye av enkelte. Dette kan man finne på forumet til kjernen:

                                      "Synes det var helt jævli dårlig liv igår.. Havna til venstre og overfor UN og der var det helt dødt.. var en på siden av meg som sang, men ellers var det nokså tamt stort sett hele kampen.. selvfølgelig trøkk på "dommerjævel" men utenom det var det ikke mye hjelp å få.. Skammelig.."

                                      Ikke bare fryd og gammen der heller selv om de har fått norges feteste supportertribune.

                                      Kommentar

                                      • Andersen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 350

                                        #59
                                        Vi trenger virkelig noen som kan pushe mentalitet på feltet igjen.
                                        Er det noen som virkelig får dette til UAVHENGIG av klesstil, er det Ultras'ene. Jeg vil se ultrasene tilbake på feltet så fort som mulig, enten som gruppe eller ei.

                                        LSK trenger støtte, dette får de best ved at KFL synger så høyt og så bra som mulig. Og her er ultras viktig, siden de holder et ekstremt bra tribunelivnivå.

                                        Det må gå an og få til en ordning som alle er tilfreds med?

                                        Kommentar

                                        • Armando
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Jul 2008
                                          • 88

                                          #60
                                          Må si meg 100% enig med Andersen der!

                                          Har savnet ORDENTLIG stemning siden 2007 sesongen når Ultras var med oss og støttet laget!

                                          Ultras har laga mye kvalme ja, men har vi vært så mye bedre? Har alle glemt at "vi" var med og ødela seter for 50k på ullevål?

                                          'Forgive and forget' er et ordtak som jeg syns vi burde ta seriøst. Gi faen i hva UFC/Ultras har gjort, gi dem en ny sjanse og så får vi løfte KFL flere hakk!

                                          For det kan vel ikke bare være meg som går hjem etter kamp og frustrerer seg over udugelig daukjøtt som bare står på feltet og "ser" på kampen?

                                          Kommentar

                                          Working...