Thk må dø!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
    Der den legendariske forsanger Tommy var ypperlig på å skremme igang folk, må vi også huske på at det var nettopp det han gjorde. Folk sang fordi de ble kjefta på og stirra ihjel.
    Haha!! Spot on, og det funka jo det. Gode minner fra tiden da Tommy regjerte som forsanger!

    Ellers må jeg si du har tatt deg imponerende bra tid til å svare for deg og dine venner med rare hatter. Bra svart, det skal du ha.

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      Faen for en merkelig debatt!

      Grunnen til trådstart var vell at en bare er dritt lei folk prøver å drite seg ut med tåpelige hodeplagg og ønsket å stoppe det. Noe jeg er enig. (Ferdig med det.)

      Istedet er dette blitt vridd til en debatt som drar inn ultras,casuals,kles stil, klesmerker, hatter, tanter og annet plastikk.

      At folk ikke liker tåpelige hodeplagg er noe mann bare må skjønne, når mann kaller noe Tåpelig må man forstå at folk kan bli irritert og dritt lei etter en viss tid. Desuten kom dette fra en i KFL styret, Så hva ultras,casuals,merker og Gud og hver mann har med at en person ikke liker tåpelige hodeplagg skjønner ikke jeg. Ut ifra tommler opp virker det dog som en del er enig.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        Opprinnelig skrevet av veiron
        Haha!! Spot on, og det funka jo det. Gode minner fra tiden da Tommy regjerte som forsanger!
        Tommy gjorde mye bra som forsanger i lang tid, men har folk glemt alle dødperiodene vi hadde før i tida? I dag klarer vi å holde synginga bedre i gang uansett stillingen i kampen. Tommy var heller ikke å se på altfor mange bortekamper.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          Vil tilslutt legge til at denne diskusjonen (Før morten sitt innlegg) har blitt tåpeligere enn noen av de hodeplaggene vi har gått/kommer til å gå med.
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5916

            Opprinnelig skrevet av veiron
            Here we go.
            THK har begynt å bli lagt merke til pga. denne tråden. Gratulerer!

            Men dere ønsker vel litt oppmerksomhet? Jeg vil tro det er poenget med hodeplaggene.
            Hehe, den eneste som var nevnt ved navn/nick der var vel du, veiron. Sånn sett har du jo mottatt litt oppmerksomhet rundt dine synspunkt.

            Men dette forumet har en voldsom hang til å lage store stormer i veldig små vannglass. Det er sikker mulig å uttrykke at man begynner å gå litt trøtt av hodeplaggene uten å lage store kriger av det. Moralistiske utsagn som "Dette har gått for langt"! (det er som man ser for seg innoversnufsen, mens nesa får en brå og bratt oppovervinkel) er da like tåpelige som hattene.

            Det som er bekymringsfullt er hangen til å snevre inn tribuneuttrykket, til mangfoldsdrap og stadig sterkere krav til konformitet. La oss slippe Janteloven på feltet, er dere snill.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Opprinnelig skrevet av Stray
              Hehe, den eneste som var nevnt ved navn/nick der var vel du, veiron. Sånn sett har du jo mottatt litt oppmerksomhet rundt dine synspunkt.
              Ja, den UN-tarden som quotet meg unnlot å ta med den "ironiske smiley" jeg hadde med, og tok det hele ut av poeng for å skape et billig poeng med den "seriøse" meningen jeg ytret.
              Whatever, og hurra for oppmerksomheten!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                Det er er greit dere har tåpelige hodeplagg i ny og ne, men det blir kjedelig og "corky" i lengden. Kanskje dere heller kan starte en gruppe som kan sparke litt liv i å lage tema-turer istedet, feks. badetur i fredrikstad, skitur tromsø osv.

                Kommentar

                • Highlander
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Apr 2008
                  • 60

                  Til å lage en lang og til dels morsom tråd om hva folk har på hode, til å blande inn alt fra gruppe og ultras, casuals problematikk. Så vil jeg personlig komme med følgende ytring:

                  Jeg gir i utgangspunktet blanke F… i hva folk har på seg av klær eller hodeplagg, så lenge man overholder tribunereglene. Der står det ingen ting om hva slags klær man skal bruke eller hva man skal ha på hode. Men er man supporter, så er det mest naturlige å bruke klubbens farger,( Jeg har dessverre en kropp som gjør att draktene ikke passer, så jeg bruker skjerf). Jeg synes THK er en morsom ting, men kanskje burde dere prøve å begrense bruken litt.
                  Last edited by Highlander; 06.05.2009, 13:02.
                  From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    Etter å ha lest alle innleggene i denne tråden, så virker det som at de fleste er enige om at man bør begrense bruken av tåpelige hodeplagg til et par turer i året. Kan ikke diskusjonen slutte her. Også prøver vi å fokusere på å prestere best mulig på tribunen fremover.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      Opprinnelig skrevet av Emil B
                      Etter å ha lest alle innleggene i denne tråden, så virker det som at de fleste er enige om at man bør begrense bruken av tåpelige hodeplagg til et par turer i året. Kan ikke diskusjonen slutte her. Også prøver vi å fokusere på å prestere best mulig på tribunen fremover.
                      Det kan være fornuftig. Undertegnede håper da at det blir hattemuligheter mot Odd, Sandefjord, Fredrikstad, Lyn eller lignende. Ikke utelukkende på langturer.

                      Har beklageligvis ikke hatt anledning til langtur siden 16.mai i fjor, men jeg har minst tre planlagte hatter/kostymer jeg brenner etter å debutere i THK med.

                      Mvh. Den Gale Hattemaker
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Undertegnede håper da at det blir hattemuligheter mot Odd, Sandefjord, Fredrikstad, Lyn eller lignende. Ikke utelukkende på langturer.
                        Greia starta med at det kun er langturer for THK, og det kommer til å forbli sånn, men istedet for HVER langtur vi er på, som originalideen var, så blir det nå ca et par kamper i året.

                        Men skal ikke nekte deg å ta på deg et tåpelig hodeplagg på disse kampene hvis du vil det
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Tomie
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • May 2009
                          • 4

                          Er det ikke et litt morsomt paradoks at det er de samme personene som kritiserte og hatet folk for å gå med Burberry-caper som nå forsvarer sin rett til å gå med sine klovne-hatter?

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Opprinnelig skrevet av Tomie
                            Er det ikke et litt morsomt paradoks at det er de samme personene som kritiserte og hatet folk for å gå med Burberry-caper som nå forsvarer sin rett til å gå med sine klovne-hatter?

                            Er det ikke et litt morsomt paradoks at det er de samme personene som forsvarte og elsket Burberry-caper som nå kritiserer klovne-hatter?

                            Last edited by Petter Ø; 07.05.2009, 00:22. Begrunnelse: tyrkleif
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Tomie
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • May 2009
                              • 4

                              Jo, det er det. Begge deler burde derfor bort.

                              Kommentar

                              • Tomie
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • May 2009
                                • 4

                                Burberry-caper ol. er jo forøvrig forbudt(!) på Åråsen nå, så da burde kanskje allslags rare luer også forbys?

                                Kommentar

                                • FC Lillestrøm
                                  I karantene
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 198

                                  Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                  Er det ikke et litt morsomt paradoks at det er de samme personene som forsvarte og elsket Burberry-caper som nå kritiserer klovne-hatter?

                                  Er det ikke ett ganske stort paradoks at burberry capser finner du blant vanlige folk og på de fleste stadioner rundt i europa, mens tåplige hodeplagg heldigivs stort sett er forbeholdt håndballens venner, sirkus arnardo og diverse karneval.

                                  Kommentar

                                  • Ytre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2008
                                    • 773

                                    Er det ikke ett ganske stort paradoks at vi krangler om klær og bannere hver gang vi er i motgang, mens når vi er i medgang så er alle venner.
                                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Kopister?

                                      Mulig jeg blingsa litt, men jeg mener bestemt å ha sett en fyr med Elglue og en med Afro hos Start-fansen.

                                      Har jeg blingsa eller er dette blitt en farsott?
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • gorken
                                        Administrator
                                        • May 2006
                                        • 1483

                                        Trøndra tar etter THK:


                                        Mens i Bodø har det gått litt for langt:
                                        I have this condition.

                                        Kommentar

                                        • FC Lillestrøm
                                          I karantene
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2006
                                          • 198

                                          Opprinnelig skrevet av gorken
                                          Trøndra tar etter THK:


                                          Mens i Bodø har det gått litt for langt:

                                          Trøndera tar etter thk??
                                          Så vidt meg bekjent har trøndere alltid vært kjent for å gå i tåplige plagg, og da er vel ikke hodeplagg akkurat noe unntak.

                                          Kommentar

                                          Working...